beter saai voelen dan onrustig tochquote:
Is een combo ook goed?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beter saai voelen dan onrustig toch
Weet ik niet. Dit is een beetje zenuwslopend ook hoor. Van de saaiheid wordt je juist onrustig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beter saai voelen dan onrustig toch
dat is poepquote:
goed punt.. ik wil weg op het moment eigenlijk, maar nowhere to go en bleghquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dit is een beetje zenuwslopend ook hoor. Van de saaiheid wordt je juist onrustig.
De wereld is het altijd waard om in te leven. Maar de wereld is het ook altijd waard om in te sterven. Je moet gewoon voor jezelf het juiste moment kiezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Newbie114 het volgende:
Als ik de wereld niet meer waard vind om in te leven zal ik uitrijden en strijden en in de strijd ten onder gaan, om daarna hopelijk als einherjar Wodan te dienen tijdens Ragnarok.
Zombie-apocalyps zou trouwens goed een voorbode van Ragnarok kunnen zijn.
Aparte map.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef arachide. het volgende:
Foto's met of van ex: weg of gewoon in een aparte map stoppen?
Weet ik veel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef arachide. het volgende:
da's denk ik een beslissing die je met je eigen gevoel moet makenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef arachide. het volgende:
Als je er met een goed gevoel naar kan kijken, kan je het houden als herinnering anders weg ermee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef arachide. het volgende:
Naackt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef arachide. het volgende:
aparte mapquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef arachide. het volgende:
Ohja, zo ging dat vroeger.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aparte map
(ik heb ook nog een envelopje in een doos met foto's van me ex)
quote:
Ja, ik heb het nu!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
Ken je dat gevoel dat je denkt dat alles fout gaat terwijl het allemaal niet zo erg is?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
Ken je dat gevoel dat je denkt dat alles fout gaat terwijl het allemaal niet zo erg is?
quote:
Ik word er vooral een beetje boos van, foto's van ons samen vind ik vooral pijnlijk..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je er met een goed gevoel naar kan kijken, kan je het houden als herinnering anders weg ermee.
Nope.quote:
Ja. Ik denk de hele tijd dat mijn leven heeft gefaald terwijl ik alleen maar een jaartje studievertraging heb en straks een hoop geld voor volgend jaar en hopelijk een rijbewijs rijker ben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
Brand maar los op msn, liefjequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja. Ik denk de hele tijd dat mijn leven heeft gefaald terwijl ik alleen maar een jaartje studievertraging heb en straks een hoop geld voor volgend jaar en hopelijk een rijbewijs rijker ben.
Ja been there done thatquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
Ik ook, alles voelt bagger maar er is niks aan het handje.quote:
Had dit jaar niet willen missen. Een fantastisch leuke vriend ontmoet, veel dingen geleerd over mezelf en wat ik wel en niet zoek in de rest van mijn leven, een heleboel ervaringen rijker. Alleen op schoolgebied heb ik het verkloot maar dat heeft zelfs nog positieve dingen opgeleverd.quote:
Ik heb niks te klagen.quote:
Vast een nieuwe daar bij vodafone die er niks van snapt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook, alles voelt bagger maar er is niks aan het handje.
Tevens is Vodafone vreemd bezig.
Le heloef heeft een week of twee een rekening openstaan van 102 euro.
Niks gebeurt er, ik heb al mijn abonnementen nog.
Le heloef betaalt 102 euro aan Vodafone.
Le heloef wordt 2 dagen later afgesloten.
Le heloef snapt dit niet.
dat klinkt wel goed tochquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had dit jaar niet willen missen. Een fantastisch leuke vriend ontmoet, veel dingen geleerd over mezelf en wat ik wel en niet zoek in de rest van mijn leven, een heleboel ervaringen rijker. Alleen op schoolgebied heb ik het verkloot maar dat heeft zelfs nog positieve dingen opgeleverd.
Stil als in geen werk en opleiding?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat klinkt wel goed toch
m'n leven staat een beetje stil op het moment en ik wil de draad weer oppakken, maar geen idee hoe
miss toch nog even bewaren in een apart mapje dan en er nog even over nadenkenquote:
Wat is jouw verhaal? (Als ik vragen mag)quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat klinkt wel goed toch
m'n leven staat een beetje stil op het moment en ik wil de draad weer oppakken, maar geen idee hoe
Hij heeft wel een rokje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is jouw verhaal? (Als ik vragen mag)
nee, werk genoeg.. opleiding wsl over een tijdje ook nog weer, eerst bezig om weer op mezelf te kunnen..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stil als in geen werk en opleiding?
Dank, had er ook nog eentjequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
Le heloef heeft een week of twee een rekening openstaan van 102 euro.
hijquote:
lost someonequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is jouw verhaal? (Als ik vragen mag)
touché.. mja doe maar net alsof ik een vrouw ben, want mannen die rokjes dragen worden raar aangekekenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen op fok, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |