Als iets me niet boeit is het dat wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:23 schreef speknek het volgende:
Ik zie dat Oranje weer lekker sportief bezig is.
Niet alleen wij, maar ook de Engelsen vragen zich fan waarom wij in godsnaam met Kuyt in de basis beginnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:19 schreef sl44 het volgende:
Wat is er met kuyt aan de hand? het is toch een goede speler waarom dan al die haat?
Ban.quote:
bronquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet alleen wij, maar ook de Engelsen vragen zich fan waarom wij in godsnaam met Kuyt in de basis beginnen.
jazeker , nog geen noppen in ribbenkasten gezien!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:23 schreef speknek het volgende:
Ik zie dat Oranje weer lekker sportief bezig is.
Wat is er mis?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet alleen wij, maar ook de Engelsen vragen zich fan waarom wij in godsnaam met Kuyt in de basis beginnen.
Precies, kan Narsingh zich lekker in de kijker spelen en gaat hij in de zomer voor 20 miljoen naar Engeland.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Precies, kan Narsingh zich lekker in de kijker spelen en gaat hij in de zomer voor 20 miljoen naar Engeland.
nee, nog 3 oefenpotjes voor het ek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef Quisho het volgende:
Is dit de laatste wedstrijd voor het EK?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef 3M1N3M het volgende:
Kuyt heeft zo een: " handicap man wharahwhawa" hoofd.
Hij lijkt op garbonkel uit groep 3.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef 3M1N3M het volgende:
Kuyt heeft zo een: " handicap man wharahwhawa" hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |