Oh dat wist ik niet.quote:
Ach Zweden geef je onbegrijpelijk binnen een minuut weg vanwege ontbreken van scherpte... Duitsland was inderdaad op alle fronten beter, maar toen misten we er ook nogal wat... je moet alles wel in perspectief zien....quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Contrast is wel erg groot hoor
Inderdaad jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:11 schreef Strani het volgende:
Wat een saaie fans heeft Engeland zeg.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:11 schreef Strani het volgende:
Juist typisch Nederlands om op basis van een gelukkig WK te denken dat je wel even over ploegen als Engeland, Portugal en Duitsland heen walst.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Typisch Nederlands... het gaat even wat minder de afgelopen interlands en nu zouden ze er ineens weer geen kut van kunnen...
maar goed dat wij van die die-hard fans hebbenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:11 schreef Strani het volgende:
Het speeldbeeld is nu wat minder, maar ben er van overtuigd dat het weer beter gaat wordenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Typisch Nederlands... het gaat even wat minder de afgelopen interlands en nu zouden ze er ineens weer geen kut van kunnen...
Ik zit elke 2 weken in het Philips stadion dus ik ben het gewendquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:11 schreef Strani het volgende:
nu de tv nogquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:11 schreef VeX- het volgende:
Streamkwaliteit is erg fijn bij Veronica. De NOS is zo kut wat dat betreft.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Khalid Boularouz geeft Mexicanobakkers vrouw veels te hard.
Nog niet gezien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft Boel de Roes de befaamde spindelmethode al ingezet?²
[..]
Ik zit elke 2 weken in het Philips stadion dus ik ben het gewend
[..]
Ik zit elke 2 weken in het Philips stadion dus ik ben het gewend
Tophumor.quote:
Men klaagt altijd maar over de Oranje-fans maar het is in maar weinig landen echt beter hoor. Check eens een Spaanse interland, lijkt wel een begraafplaats.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:12 schreef YazooW het volgende:
[..]
maar goed dat wij van die die-hard fans hebben
Wijs maar iemand aan in de eredivisie en die heeft er een beter seizoen opzitten dan Boulahrouz.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:10 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wie moet er anders daar staan als VDW er niet is?
Buiten midden-oost is het echt een doodse bedoeling helaas..quote:
Yolanthe is de Shakira van Nederland.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Yolanthe stormde al de tribune af om te juichen
Dat is van de NOSquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:14 schreef Einthovuh het volgende:
Was die camera tijdens de Champions League finale ook zo kut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben die een eigen camera in het stadion dan? Dacht dat ze alleen de rechten ofzo opkochten om het uit te zenden.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:15 schreef chufi het volgende:
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt niet !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou EK van de armoede weer.
Portugal wordt EK zeg ik hele tijd. Ik ga kotsen. Van de vele posts van kekster vooral.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knap dat je daar achter bent gekomen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Robben is de god omg domme imbiciel, zeker voor Ajax
?quote:
Is die bovenste gemaakt door een Nigeriaan?quote:
hihihihiquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knap dat je daar achter bent gekomen.
Daarmee gaat het dus ook niets worden op het ekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Robben is de god omg domme imbiciel, zeker voor Ajax
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:16 schreef Bittere_Bal het volgende:
Kuyt en boela op dezelfde flamk is misschien ook wel iets teveel van het goede
Dat schijnt wel goed voor de balans in het elftal te zijn...quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:16 schreef Bittere_Bal het volgende:
Kuyt en boela op dezelfde flamk is misschien ook wel iets teveel van het goede
Jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat schijnt wel goed voor de balans in het elftal te zijn...
Je hoeft iig niet te twijfelen welke kant je op gaat passenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat schijnt wel goed voor de balans in het elftal te zijn...
Eat that Derksen.quote:The new Holland shirt is dead sexy.
First non United kit I'm considering buying.
bron?quote:
Hij is wel vaker op zijn gezicht gevallen..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:19 schreef Keselo het volgende:
Van Persie schiet, Kuyt valt bijna op zijn gezicht om niets
ja tijdens de geboorte schijntquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:20 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hij is wel vaker op zijn gezicht gevallen..
Dat verklaart alles.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:21 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ja tijdens de geboorte schijnt
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:19 schreef sl44 het volgende:
Wat is er met kuyt aan de hand? het is toch een goede speler waarom dan al die haat?
Dumpenquote:
Als iets me niet boeit is het dat wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:23 schreef speknek het volgende:
Ik zie dat Oranje weer lekker sportief bezig is.
Niet alleen wij, maar ook de Engelsen vragen zich fan waarom wij in godsnaam met Kuyt in de basis beginnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:19 schreef sl44 het volgende:
Wat is er met kuyt aan de hand? het is toch een goede speler waarom dan al die haat?
Ban.quote:
bronquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet alleen wij, maar ook de Engelsen vragen zich fan waarom wij in godsnaam met Kuyt in de basis beginnen.
jazeker , nog geen noppen in ribbenkasten gezien!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:23 schreef speknek het volgende:
Ik zie dat Oranje weer lekker sportief bezig is.
Wat is er mis?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet alleen wij, maar ook de Engelsen vragen zich fan waarom wij in godsnaam met Kuyt in de basis beginnen.
Precies, kan Narsingh zich lekker in de kijker spelen en gaat hij in de zomer voor 20 miljoen naar Engeland.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Precies, kan Narsingh zich lekker in de kijker spelen en gaat hij in de zomer voor 20 miljoen naar Engeland.
nee, nog 3 oefenpotjes voor het ek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef Quisho het volgende:
Is dit de laatste wedstrijd voor het EK?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef 3M1N3M het volgende:
Kuyt heeft zo een: " handicap man wharahwhawa" hoofd.
Hij lijkt op garbonkel uit groep 3.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef 3M1N3M het volgende:
Nee. Bulgarije, Bayern munchen en nog iets toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef Quisho het volgende:
Is dit de laatste wedstrijd voor het EK?
UIquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, nog 3 oefenpotjes voor het ek.
Slowakije, Noord-Ierland & Bayernquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Nee. Bulgarije, Bayern munchen en nog iets toch?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Einthovuh het volgende:
Volgens mij is Bert van Marwijk met zijn gedachten al bij PSV
Waarom zou hij naar PSV willen? Hij kan wel naar beter clubs als FC Dordrecht ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Einthovuh het volgende:
Karbonkel. Uit ik mik lorreland.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hij lijkt op garbonkel uit groep 3.
en bulgarijequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slowakije, Noord-Ierland & Bayern
Tumoren van het oor zijn erg zeldzaam. Zwellingen van de oorschelp zijn meestal huidtumoren die goedaardig of kwaadaardig kunnen zijn. Een goedaardig gezwel op de oorschelp verschijnt als een niet pijnlijke "wrat". In de gehoorgang is het een harde uitstulping van het onderliggende botweefsel (een osteoom). De kwaadaardige tumoren van de oorschelp beginnen vaak ook als een soort wrat. Bij aanstoten bloeden ze snel. Ze kunnen ook pijnlijk worden. Zitten ze in de gehoorgang dan veroorzaken ze heftige pijn en soms een bloederige afscheiding. Tumoren van de oorschelp zijn zeldzaam, maar als je een van de beschreven verschijnselen waarneemt moet je direct een arts raadplegen. Goedaardige en kwaadaardige tumoren kunnen in het ziekenhuis verwijderd worden, gewoonlijk onder plaatselijke verdoving. Bij kwaadaardige tumoren in een vroeg stadium kan soms door bestraling de groei gestopt worden. In zeldzame gevallen ontstaat een tumor in het midden- of binnenoor. Soms gaat dit gepaard met gehoorvermindering of zelfs doofheid. Vage klachten met duizeligheid, oorpijn en verandering van het gehoor zijn een reden de huisarts te raadplegen.quote:
ka en ook zo"n mooie glimlachquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef 3M1N3M het volgende:
Neemt hij Kuyt meequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Einthovuh het volgende:
Daar is iig meer sfeer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom zou hij naar PSV willen? Hij kan wel naar beter clubs als FC Dordrecht ofzo
True.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom zou hij naar PSV willen? Hij kan wel naar beter clubs als FC Dordrecht ofzo
quote:24 min "I'm finding it difficult to imagine two more different players lining up as attacking wide men," says Joshua Collis. "On the left, the pacey, skillful and unlikeable Robben, and on the right… Dirk Kuyt. I'm trying to think of an equivalent for England, and can't get past a less than mobile duo of Rooney on the left, and Stephen Fry chugging down the right flank."
Jeweet. Soms wil hij gewoon leven als een barbapapa.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hij lijkt op garbonkel uit groep 3.
Fucking veel nachtmerries gehad door die gast...quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Karbonkel. Uit ik mik lorreland.
DAAR LIJKT HIJ NIET OP, KARBONKEL IS HARDE BAAS.
hjb
hopen dat Robben dan weer vriendjes is met zijn clubgenoten, want anders trappen ze hem doormidden....en dat is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slowakije, Noord-Ierland & Bayern
Ik ook, vooral die visquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:27 schreef YazooW het volgende:
[..]
Fucking veel nachtmerries gehad door die gast...
Het is een tijdelijke coach. Waarschijnlijk word Redknapp het.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:28 schreef NLGooner het volgende:
Die nieuwe coach heeft Engeland toch wel goed gedaan als ik het zo zie
André en Lee zijn ook oortering.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef HighVolume het volgende:
Wat een ongeloofelijke tyfus band zeg !!!
Jammer voor Tottenham :/quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:28 schreef Quisho het volgende:
[..]
Het is een tijdelijke coach. Waarschijnlijk word Redknapp het.
Ik had ze van repelsteeltjequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk he dat iedereen nachtmerries van Karbonkel had haha
okequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef tjoptjop het volgende:
die haperige stream is echt zwaar irritant
ja?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef tjoptjop het volgende:
die haperige stream is echt zwaar irritant
So truequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef Smoofie het volgende:
Bert heeft geen recht van spreken, hij stelt Kuyt op.
Omdat hij faaltquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef beantherio het volgende:
Waarom zit iedereen te haten op de sympathieke Katwijker?
google?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef sl44 het volgende:
Nederland scoort niet maar van de andere kant the uk doet dat ook niet en dat is goed nieuws.
Weet iemand trouwens wat oranje tegen schotland heeft gemaakt?
Ze spelen nu anders beter dan de afgelopen 10 jaar heb ik het ideequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:28 schreef Quisho het volgende:
[..]
Het is een tijdelijke coach. Waarschijnlijk word Redknapp het.
6-0 in 2003quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef sl44 het volgende:
Nederland scoort niet maar van de andere kant the uk doet dat ook niet en dat is goed nieuws.
De brilstand.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef sl44 het volgende:
Dan liever nog zo'n Oostblokker met een megafoonquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef HighVolume het volgende:
Wat een ongeloofelijke tyfus band zeg !!!
Nee, geen anita, die is bijna nog slechterquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef DaveGrohl het volgende:
Jezus wat is Pieters slechtBij psv al, waarom die kneus oproepen. Zet er desnoods anita of die ac milan emanuelson ofzo neer. :S
De UK speelt niet he, dat weet je?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef sl44 het volgende:
precies , emanuelson erin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef DaveGrohl het volgende:
Jezus wat is Pieters slechtBij psv al, waarom die kneus oproepen. Zet er desnoods anita of die ac milan emanuelson ofzo neer. :S
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom heeft Steek zo'n bananenpak aan, komt donkey kong er straks in of zo?
Haha ja. En dit is de eerste wedstrijd van de tijdelijke coach. Volgens mij heet hij Pearce.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ze spelen nu anders beter dan de afgelopen 10 jaar heb ik het idee
Echt hè, die vent speelt me een partij dramatisch :/quote:
ik wil t wel zeggen maar kan geen spoilers.quote:
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Waarom niet gewoon Van Persie op rechts en Huntelaar in de spits...
ooh ok nu is t duidelukquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gefrustreerd omdat hij analfabeet is, en steelt daarom allemaal letters en cijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |