Wat?quote:
Nederland heeft een type Inzaghi nodig, maar dan zonder continu buitenspel te lopen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Wees blij, Bayern-Schalke was dramatisch.
Lens valt af.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Nederland heeft een type Inzaghi nodig, maar dan zonder continu buitenspel te lopen.2
Van Persie maakt gewoon een hattrick vanavond.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Nederland heeft een type Inzaghi nodig, maar dan zonder continu buitenspel te lopen.2
En Braafheidquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Fuck Elia heeft gewoon nog gespeeld in de WK finale.
Traditiegetrouw faalt ie in oranje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Van Persie maakt gewoon een hattrick vanavond.
Schalke... kom op zeg, scoort 'ie mét een verlenging erbij eens een hattrick tegen Plzen terwijl hij tegen Bayern de bal nooit heeft gehad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:47 schreef S0nic het volgende:
Hoe vaak moet Huntelaar wel niet scoren voordat Bertje hem eens een basisplaats geeft?
Ik wil v. Persie niet op de bank. Ik wil huntelaar in de spitsquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef tech4u het volgende:
van Persie op de bank willen zetten tegen Engeland![]()
Die Engelsen zijn schijtbang voor MVP
Ja joh, heeft ook nooit laten zien dat hij ook makkelijk kan scoren in Oranjequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Schalke... kom op zeg, scoort 'ie mét een verlenging erbij eens een hattrick tegen Plzen terwijl hij tegen Bayern de bal nooit heeft gehad.
Goede grap.quote:
ja en geld verkwanselen enzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gullit die ons verteld wat een goede trainer is.
Ja, net achter Huntelaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef tech4u het volgende:
Van Persie rendeert niet op de flank. Die hoort in de as van het veld.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/
Je opent de telegraaf.nl
Dan zie je onder de kop:
Oranje start met de Jong
'hijkrijgtdevoorkeurbovenstrootman'.
Wat een openbaring![]()
Die wil niet linksachterquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
begrijp niet dat Drenthe nooit meer een kans krijgt
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WEG MET DIE STROOTMAN, wat een gehypte faalaap is dat zeg.
ja of seedorf.....quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
Speelt weinig. Laat niks zien. Ja in wedstrijden tegen teams uit de 3e divisie van Engeland misschien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
Zou Afellay niet gewoon kunnen zeggen: "Wollah kkboeler doe die tatta wissel voor mij. Anders discriminakltie zema zibbi".quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Philip Cocu wel eens tegen Bertje zeggen op de bank: 'DIe Kuyt, zullen we die niet eens gaan wisselen, die speelt DRA-MA-TISCH'.
![]()
Ik snap het ook niet. Ik weet écht zeker dat hij het goed gaat doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
of hij dat moet uitmaken, daar heb je Bertje toch voor?quote:
Vraag jij je af waar Afellay uithangt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Zou Afellay niet gewoon kunnen zeggen: "Wollah kkboeler doe die tatta wissel voor mij. Anders discriminakltie zema zibbi".
Afellay praat vrij normaal toch? Dit is eerder ooier die je beschrijftquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Zou Afellay niet gewoon kunnen zeggen: "Wollah kkboeler doe die tatta wissel voor mij. Anders discriminakltie zema zibbi".
0-4quote:
Vanaf de bank?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scoort Strootman niet? Verwacht ik wel in een doelpuntenvoorspelling van jou
Ben ik van Duitse bloedquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef HighVolume het volgende:
Wat een saai volkslied hebben we ook weer zeg
Ah schreeuwen lukt wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag jij je af waar Afellay uithangt?
Juist ja. In de ziekenboeg
Op het EK door Tiesto laten mixenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef HighVolume het volgende:
Wat een saai volkslied hebben we ook weer zeg
Wil je het nog saaier maken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op het EK door Tiesto laten mixen
En van Duitse bloed zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef jepperdeprep het volgende:
Blijft vreemd dat wij een koning van Spanje eren in ons volkslied.
Kan zo meedoen aan Obesequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef 3M1N3M het volgende:
Die rechtse is kapot dik. Dat jochie.
En ik kan voorspellen of hij erin komt? Of ben je dom?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
K
[..]
Kan er nog in komen hé via wissel. Of ben je dom?
Gehypte mongool is dat. Net als Eriksen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo fussbal gucken
geen stroot?
Totaal mee eenschquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Gehypte mongool is dat. Net als Eriksen.
Ik verwacht wel dat bert 'm erin zet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ik kan voorspellen of hij erin komt? Of ben je dom?
Wist je dat......quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
60 minuten voorbeschouwing voor een oefenwedstrijdje
Je kan wel voorspellen wat de uitslag wordt en wie er gaat scoren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ik kan voorspellen of hij erin komt? Of ben je dom?
Maar hij werkt zo haaardquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Bertje, Heb jij je masker op? Onee, het is je blinde kop.
Haal die grafkuyt er van af.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Deed het leuk hoor afgelopen weekendquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Neh, Viva la Narsinghquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:59 schreef S0nic het volgende:
[..]
Liever John, lijkt me verder op dit moment.
Ja. Digitale TV er ook last van?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef leilab het volgende:
Veronica altijd met hun slechte beeld.
vind het echt een te lelijk shirt. Vragen ze ook nog gewoon 120 euro voorquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:59 schreef Wrijfhout het volgende:
Grandioos shirt, die moet ik ook hebben![]()
![]()
Denk dat hij wel wat warm is in de zomer maar oke..
Ja ik vind het ook mooiquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef sl44 het volgende:
Ik vind dat nieuwe shirt best wel mooi, eigenlijk zeer mooi, zwart met oranje staat goed en stoer lijkt een beetje op de pakjes van de schaatsers en vooral van sven kramer.
Dan moeten de Engelsen wel ineens heel gemotiveerd zijn. Duitsland was gewoon veel beter.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:01 schreef RavioliPunch het volgende:
Ben echt bang om afgestraft te worden.
Engeland moet gewoon weer met die donkerblauwe broekjes spelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Wat een lelijke shirts hebben die Engelsen zeg...
Ieder zijn mening, hij is vast wel goedkoper te krijgenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef HighVolume het volgende:
[..]
vind het echt een te lelijk shirt. Vragen ze ook nog gewoon 120 euro voor
aan de andere kant is engelsquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef Oidipous het volgende:
Alleen maar Nederlandse reclame op de boarding?
Engelse TV filmt de andere kantquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef Oidipous het volgende:
Zou de Engelse camera aan de overkant staan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef Oidipous het volgende:
jup helemaal mee eensquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef sl44 het volgende:
Dit winnen we, volgens depers heeft the uk een b team opgesteld.!! 1-3
Ah daarom zijn ze gothic geworden dus.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
We snijden fk makkelijk door die engelse verdediging man.
34.95 volgens een ad, in depers.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:03 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ieder zijn mening, hij is vast wel goedkoper te krijgen![]()
Hij is een stuk mooier dan die lichtblauwe
Van Gaal juichenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:03 schreef -Willempie- het volgende:
Van Bommel meer van dit graag![]()
Die tackle in het begin
RTV Rijnmondquote:
Hij doet niet mee aan de gothic hype.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:05 schreef Einthovuh het volgende:
Stekelenburg valt wel uit de toon met zijn gele kleding.
Gelukquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef Muto het volgende:
Hoe kon dit elftal tweede worden op het WK?
1 goed potje tegen Braziliëquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef Muto het volgende:
Omdat we verloren van Spanje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef Muto het volgende:
Kwam ook veel geluk bij kijken, maar dat vergeten er veel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef Muto het volgende:
droevig niveau op dat WKquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef Muto het volgende:
gewoon.... Door de finale niet te winnenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef Muto het volgende:
Geluk tegen Brazilië en beroerde tegenstand.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef Muto het volgende:
Nee, juiste antwoord: omdat Robben (quote:
was gewoon een complot om ons een derde trauma te bezorgen..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef Muto het volgende:
Kijkend naar het spel op dit moment een goede vraagquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef Muto het volgende:
Gelukkig door tegen Brazilie en halve finale tegen Urugwee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef Muto het volgende:
Gaat 'm echt niet worden hoor dit jaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
Oefenwedstrijden zeggen niks, we gaan gewoon knallen op het EK.
hahaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
EEN PSV-FAN die daar over zeurt![]()
![]()
LOLquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
EEN PSV-FAN die daar over zeurt![]()
![]()
Inderdaad, van het ene extreem naar het andere. Mijn vertrouwen is ook wat beschadigd door Duitsland maar om te zeggen dat ze er meteen niks van kunnen is onzin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Typisch Nederlands... het gaat even wat minder de afgelopen interlands en nu zouden ze er ineens weer geen kut van kunnen...
Nou ja we hebben hele goede spelers dus zou het gewoon beter moetenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Typisch Nederlands... het gaat even wat minder de afgelopen interlands en nu zouden ze er ineens weer geen kut van kunnen...
Contrast is wel erg groot hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft wel gelijkquote:
Niet met Cabralquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opstelling komend EK:
Yves de Winter
Van der Pavert - Ramos - Van Peppen - Scheimann
Braber - Alberg - Linssen
Schalk - Van Beukering - Cabral.
Doet het vast beter dan dit zooitje.
de winter is een belg falerquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opstelling komend EK:
Yves de Winter
Voetballenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:09 schreef speknek het volgende:
Wat doet Boulahrouz eigenlijk in Oranje, in plaats van thuis achter de geraniums?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opstelling komend EK:
Yves de Winter
Koning Ted van der Pavertquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opstelling komend EK:
Yves de Winter
Wie moet er anders daar staan als VDW er niet is?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:09 schreef speknek het volgende:
Wat doet Boulahrouz eigenlijk in Oranje, in plaats van thuis achter de geraniums?
Die vent kan er helemaal niets van, moet je als feyenoorder toegeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |