Dat eerste is niet jouw probleem, je baas moet gewoon zorgen voor voldoende leiding dan. En voor het tweede heb je blijkbaar ook al een oplossing.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik er niet ben dan gebeurt er niets nuttigs in elk geval. Daarnaast heeft iemand met wie ik een afspraak heb weinig tijd op het moment. Als ik ziek ben dan moet ik die afspraak in elk geval vervangen door een Skype meeting.
Je hebt ook mid-range en long-range wapens nodig! Wil je het echt laten aankomen op een meter?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik pak gewoon beneden alle messen die ik kan vinden en ga vervolgens naar Loka. Daar is het beter uit te houden want minder dicht bevokt + kruidenheks.
Ik vond hem baas.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
Ik ben wel vaak vergeleken met:
[ afbeelding ]
Ik wil een pijl-en-boog.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt ook mid-range en long-range wapens nodig! Wil je het echt laten aankomen op een meter?
Ik ook, tot ik vergeleken werd met hem toen vond ik hem kut.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Maar die kan ik zelf niet maken nog weet ik waar ik die zou kunnen vinden. Maar Zombieland heeft wel wat redelijke regels.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt ook mid-range en long-range wapens nodig! Wil je het echt laten aankomen op een meter?
Kleding en de bril weg zijn een verbetering, hij heeft nog steeds dezelfde lelijke kop.quote:
Dit ja, ik zou een speer maken en er runen in ritsen, gewoon omdat Gungnir.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:11 schreef ValHallen het volgende:
Voor een middenlangeafstandswapen kun je het beste denk ik een speer maken. Steel van een bezem met een groot koksmes eraan gebonden. Het grootste probleem in Nederland is de langeafstandswapen, vuurwapens liggen niet voor het oprapen.
goed planquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
waar heb ik het eigenlijk over, ik wacht op een vampire apocalypse zodat ik ze kan joinen
Dit ja, beter pak je een riem en maak je daar een slinger van, supereffectief, heeft alleen een beetje oefening nodig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat kan wel, moet je wel met ijzer schieten en verdomd goed kunnen mikken.
Katapult schieten is minder moeilijk te leren en ook makkelijk maakbaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit ja, beter pak je een riem en maak je daar een slinger van, supereffectief, heeft alleen een beetje oefening nodig.
Een mes aan een touw?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:12 schreef arachide. het volgende:
Wij hebben hier zon pin waarmee je de messen kan slijpen, daar zit een gaatje aan het handvat, daar zou ik een stuk touw aan maken en daarmee rondzwaaien, ik zou de luchtbuks van paps meenemen, een flink stel vorken en de set om het hout mee te porren van de openhaard, dan zou ik mijn fiets pakken, skeelers in mijn fietstassen gooien en de bijl meenemen. Past vast wel in mijn rugzak. Dan zou ik toch naar VH proberen te komen.
die ken ik geloof ik nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zelfs het boek waar een show in geschreven staat is goed.
ja toch, creatures of the night ditdatquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed plan![]()
Lijkt me best tof enzo
De terugkeer van Bonanza blijft zijn beste.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zelfs het boek waar een show in geschreven staat is goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |