Jij bent een onzekere hipsterneger, die zitten niet in series.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heeft ie niet, hij is heel erg mooiboy.
Nu kan ik me niet meer identificeren mijn karakter, identiteitscrisis.
Ik moet nog beginnen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:57 schreef ValHallen het volgende:
Uiteraard heeft iedereen al een plan gemaakt of er tenminste over nagedacht. Toch? TOCH?
Denken dat je onmisbaar bentquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil liever niet ziek zijn, het is best wel noodzakelijk dat ik aanwezig ben
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent een onzekere hipsterneger, die zitten niet in series.
Urkel! Ik zag 'm laatst even in een flits voorbijkomen in een film. Hij ziet er nog gewoon bijna hetzelfde uitquote:
Nee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen met dat Arie Boomsma-gehalte.
[ afbeelding ]
Net of er binnen nu en 2 jaar een zombie apocalyps komt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schatje, het is weetikhoeveel kilometer van jouw naar mijn huis. Je overleeft het nog geen 5 minuten,
Beter doe je dat snel, je weet nooit wanneer de apocalyps komt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen eerlijk gezegd.
Ingetuned.quote:
Naïefquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Net of er binnen nu en 2 jaar een zombie apocalyps komt.
Ja, roep jij onze jonge blonde godin er maar eens ff bijquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet ik haar even whatsappen?
Ik ga toch jong dood, dus kom maar op.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Naïef. Ik wil je best redden hoor, zolang je maar geen blok aan mijn been bent. Nieuwe wereld, nieuwe regels.
Dit klopt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Beter doe je dat snel, je weet nooit wanneer de apocalyps komt.
Ik heb het script van Life of Rayen al verkocht aan John de Mol.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent een onzekere hipsterneger, die zitten niet in series.
Eh, huh?quote:
Ik pak gewoon beneden alle messen die ik kan vinden en ga vervolgens naar Loka. Daar is het beter uit te houden want minder dicht bevokt + kruidenheks.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
gewoon Pinhead op de zombies afsturen, daarna mag ie m'n ziel hebben
Als ik er niet ben dan gebeurt er niets nuttigs in elk geval. Daarnaast heeft iemand met wie ik een afspraak heb weinig tijd op het moment. Als ik ziek ben dan moet ik die afspraak in elk geval vervangen door een Skype meeting.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Denken dat je onmisbaar bent
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het script van Life of Rayen al verkocht aan John de Mol.
Ze hebben dat meisje van de Plus reclame gecast voor jouw rol.
Als ik 10 jaar eerder geboren was misschien, tuinbroeken waren vroeger baas.quote:
dat klinkt ook niet verkeerd.. hier ook niet zo dichtbevolkt btwquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik pak gewoon beneden alle messen die ik kan vinden en ga vervolgens naar Loka. Daar is het beter uit te houden want minder dicht bevokt + kruidenheks.
Welke, die dikke zeker?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het script van Life of Rayen al verkocht aan John de Mol.
Ze hebben dat meisje van de Plus reclame gecast voor jouw rol.
Ik heb altijd al gezegd dat ik jong doodga.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |