Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Gast, ik ben geen noob op FOK!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
je weet in ieder geval wel hoe je een topic moet openen
Neequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
de hele OP al doorgelezen incl links?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
*zucht*
een speler die in het echt goed presteerde, krijgt in UT een verbeterde kaart, die je kan herkennen aan het feit dat de kaart zwart is.
Aha okequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
In form spelers zijn geupgrade spelers in FUT, gebaseerd op hun prestaties in het echt.Scoort iemand bijvoorbeeld 3 goals, dan maakt hij een grote kans om een IF kaart te krijgen. Zijn shooting en heading zijn dan bijvoorbeeld verbeterd.
Haha XDD kom danquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
op je zolderkamertje xD whaha kutautist
nee dat kan niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, ook niks gegoogled, ik denk ik probeer zoveel mogelijk kennis hier in deze topicreeks op te doen
[..]
[..]
Aha oke, En kan hij zijn ''IF"' status verliezen dan als hij slecht presteert in real ?
Okee, over fut zijn 100.000+ vragen te stellen, dus ze allemaal hier stellen... Je zult snappen dat dat niet prettig is. Probeer je eerst zelf er in te verdiepen, en bij dingen waar je écht niet uitkomt, staan we best voor je klaar. Zo doe ik het zelf ook. Als ik iets echt niet weet, dan pas vraag ik het hier. Anders zijn we meer van de FUT-helpdeskquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, ook niks gegoogled, ik denk ik probeer zoveel mogelijk kennis hier in deze topicreeks op te doen
Damn is het zo uitgebreidquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, over fut zijn 100.000+ vragen te stellen, dus ze allemaal hier stellen... Je zult snappen dat dat niet prettig is. Probeer je eerst zelf er in te verdiepen, en bij dingen waar je écht niet uitkomt, staan we best voor je klaar. Zo doe ik het zelf ook. Als ik iets echt niet weet, dan pas vraag ik het hier. Anders zijn we meer van de FUT-helpdesk
haha, ik laat het ook lekker aan anderen over hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb nog nooit een nieuw topic geopend. Ik durf niet want ik ben bang dat als ik het fout doe, dat de mensen mij hier dan gaan uitschelden
IF Nocerino ipv Boateng en je hebt wel alles op 9 chemistry.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Boateng heeft maar 7 chem als je Chiellini en Silva wisselt. Het is best lastig nog... Alleen met een Juventus of Braziliaan red ik 9 chem als RCM. Gustavo heeft nog een link nodig om 9 chem te halen, die heeft aan de links met Robben, Ribery en Silva niet genoeg volgens futhead.
die is lelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:13 schreef Rijst het volgende:
Dat gezeik ook altijd over die OP-chick
Wnr komt vervolg aan Suitsquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
30k verspilt aan packs, dat was niet slim
ja dat is het helaas.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Nectar het volgende:
ik vraag me af of dit spel verslavend is
Nee, de IF spelers zitten in het team of the week en zijn dus een week beschikbaar in packs. Daarna komen ze niet meer uit. Wanneer een speler wéér een IF kaart krijgt, heeft deze nog betere stats.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aha oke, En kan hij zijn ''IF"' status verliezen dan als hij slecht presteert in real ?
HJB IS DAT JE TEAM???quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef BDIL het volgende:
Iemand een goeie vervanger voor SIF Remy ?! Heb IF Gameiro al gehad en vind hem ook niks... Het gaat over dit team:
[ afbeelding ]
IF Benzema?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef BDIL het volgende:
Iemand een goeie vervanger voor SIF Remy ?! Heb IF Gameiro al gehad en vind hem ook niks... Het gaat over dit team:
[ afbeelding ]
IF Oliechquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
IF Oliech?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
JAWEELLLL, alleen vind ik mijn spits wat minderquote:
quote:
Hij speelt ook bagger, hoge pace maar versnelt veel te traag bovendien schot en dribbel minder dan bij Remy zegt genoegquote:
Ziet er wel aardig uitquote:
Dat is die van de Africa Cup, dus wel zeldzaam denk ik...quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ziet er wel aardig uitIk test hem en IF Utaka wel
Morgen ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef Rijst het volgende:
Ik wil tegen dat team. Wanneer gaan we potje doen ?
Deelsquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
Wordt je met dat team niet zwaar gehandicapt?
Het zijn ook gewoon niet de beste CB's die je daar hebt, M'Bia en Sakho zijn beter (maarja, niet IF).quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
DeelsNene is wel een baas, die scoort 2/3 doelpunten elke wedstrijd
Ik merk helaas wel dat achterin soms chaos heerst als mijn tegenstander countert, kan ook aan mijn tactiek liggen
IF Roger Johnson als CB ipv Kompany.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef Tim86 het volgende:
Nog een paar miljoen te gaan
http://www.futhead.com/12/squad/104157
Kun je toch beter SIF Giroud pakken, ze zijn even groot maar Giroud heeft alle stats beter behalve dribbel (gelijk) en defending (niet relevant).quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:37 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Voor je franse team is net Hoarau uitgekomen in het nieuwe team of the week
Neequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef Nectar het volgende:
OMG IK HEB CHRISTIAN RONALDO IF UIT PACK ?
Jammer dat die niet in het TOTW zit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef Nectar het volgende:
Dit is dan weer een beetje jammerquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef Nectar het volgende:
Christian nog wel;)quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef Nectar het volgende:
ga niet trollen newbiequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef Nectar het volgende:
Ik woon erquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Gevoelens bij het dorp Barendrecht?:P
Speelt het team zo kut dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:43 schreef Toefjes het volgende:
Net tegen een BPL budget team stond ik even op het punt om alles te verkopen en ook de coins die de spelers op zouden leveren. 1-3 achter. En toen werd de hcp blijkbaar opgeheven, want CR7 scoorde er gewoon doodgemakkelijk 3
Is pas mn 3e wedstrijd in 4-3-2-1 ipv 4-2-3-1, dat systeem heb ik maanden gespeeld, dus het is even wennen. Maar zo midden in de wedstrijd kook ik toch wel als dingen niet lukken, pasjes niet aankomen, etc etc. En het gekke was dat van het ene op het andere moment alles opeens luktequote:
Blijkt Toefjes ineens die gekke buurman met een huis vol katten te zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Aii ik ook, waar woon je in Barendrecht dan?
Carnisselande, bij de veste in de buurtquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Aii ik ook, waar woon je in Barendrecht dan?
Ja, dat is zo typisch. Hoevaak ik al niet een gelijkwaardige wedstrijd met 5-1 heb gewonnen met 3,4 goals in een paar minuten tijdquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is pas mn 3e wedstrijd in 4-3-2-1 ipv 4-2-3-1, dat systeem heb ik maanden gespeeld, dus het is even wennen. Maar zo midden in de wedstrijd kook ik toch wel als dingen niet lukken, pasjes niet aankomen, etc etc. En het gekke was dat van het ene op het andere moment alles opeens lukte
of de ex van je vriendinquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijkt Toefjes ineens die gekke buurman met een huis vol katten te zijn
En die jij juist IF wilden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef DutchSL het volgende:
Bender in een pakje, is het die van Dortmund die niet IF is
Klopt jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En die jij juist IF wilden.
Yup, dat is wel een eindje wegquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:47 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Hahaha. Ik woon bij Driesprong daar, ken je vast wel.
Als je vanuit Slinge ( langehorst halte ) richting barendrecht gaat merk je echt een inkomensverschil hahahaquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Yup, dat is wel een eindje wegwel cool een mede Barendrechter hier
Haha, je komt er dus ook wel eens. Wordt nog een drukke boelquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je vanuit Slinge ( langehorst halte ) richting barendrecht gaat merk je echt een inkomensverschil hahahaIneens allemaal nieuwbouw etc ipv pauperhuizen
Haha, inderdaad, maar mijn huis staat te koop hoor. Al 2 jaar. En zij is weg en betaalt de helft van de lasten, hehe. Dus ik zit erg goed moet ik zeggen. Al komt er een dag dat ik aan de andere kant van de brug moet gaan wonenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je vanuit Slinge ( langehorst halte ) richting barendrecht gaat merk je echt een inkomensverschil hahahaIneens allemaal nieuwbouw etc ipv pauperhuizen
Ik voetbal zelf bij DEHMusschen dus kom best vaak richting Slinge en een maat van mij woont achter dat Ronald McDonald ziekenhuis ( volgens mij ) bij dat nieuwbouw gedeeltequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:53 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Haha, je komt er dus ook wel eens. Wordt nog een drukke boel
Kan je beter wat moois in centrum huren van Rotterdam; glashaven en heel dat gedeelte rondom dat redapple gebouw tot en met Blaak zijn wel aan te radenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, maar mijn huis staat te koop hoor. Al 2 jaar. En zij is weg en betaalt de helft van de lasten, hehe. Dus ik zit erg goed moet ik zeggen. Al komt er een dag dat ik aan de andere kant van de brug moet gaan wonenAllochtonen enzo
Die zijn eng
Dat laatste sluit ik me zeker bij aan. Zit zelf op de Hoge School Rotterdam aan de Wijnhaven, prima bereik met openbaar vervoer etc.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik voetbal zelf bij DEHMusschen dus kom best vaak richting Slinge en een maat van mij woont achter dat Ronald McDonald ziekenhuis ( volgens mij ) bij dat nieuwbouw gedeelteBen overigens goed bekend met heel Rotterdam
[..]
Kan je beter wat moois in centrum huren van Rotterdam; glashaven en heel dat gedeelte rondom dat redapple gebouw tot en met Blaak zijn wel aan te raden![]()
Je bent idd overal snel, het is een prima buurt ( veel starters of koppels zonder kinderen ) en mooiere huizen/ appartementenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:59 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Dat laatste sluit ik me zeker bij aan. Zit zelf op de Hoge School Rotterdam aan de Wijnhaven, prima bereik met openbaar vervoer etc.
ben je daarom gescheiden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
Ja, kijk bewust nog niet naar huizen enzo hoor, eerst maar mn oude huis zien te verkopen. je zult maar verliefd worden op en huis en er nog niet in kunnen wonen. Is het zelfde als geilen op meisjes als je getrouwd bent met een dik wijf
Hahah dan zou ik vreemd gaanquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
Ja, kijk bewust nog niet naar huizen enzo hoor, eerst maar mn oude huis zien te verkopen. je zult maar verliefd worden op en huis en er nog niet in kunnen wonen. Is het zelfde als geilen op meisjes als je getrouwd bent met een dik wijf
9 uur.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:05 schreef Rijst het volgende:
Wat is deze. Hanskraaij.... Wanneer gaan ze voetballen?
Zo hij heeft aardig zieke stats!quote:
klopt maar alsnog SIF neymar > IF robinho dus ik ga 'm sellen, hij staat er op voor 400k BIN nuquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zo hij heeft aardig zieke stats!
Ja, allebei!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef Joodnl het volgende:
Hebben meer mensen deze volgende problemen ook wel eens? Wordt er soms gek van;
- Zodra er een vrije trap of achterbal genomen wordt door de tegenstander, gaan mijn 2 spitsen met elkaar op de grond een potje lopen droogneuken.
- Tijdens het spelen heb ik zo nu en dan wel eens een Freeze. En dan niet een freeze waarbij je linksboven een laadteken ziet. Maar gewoon een stilstaand beeld, maar daarna gewoon weer vrolijk verder voetballen....
Dat eerste komt door een bug in je formatie. Speel je toevallig 4-2-3-1 of in een andere opstelling met een CF en een ST?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef Joodnl het volgende:
Hebben meer mensen deze volgende problemen ook wel eens? Wordt er soms gek van;
- Zodra er een vrije trap of achterbal genomen wordt door de tegenstander, gaan mijn 2 spitsen met elkaar op de grond een potje lopen droogneuken.
- Tijdens het spelen heb ik zo nu en dan wel eens een Freeze. En dan niet een freeze waarbij je linksboven een laadteken ziet. Maar gewoon een stilstaand beeld, maar daarna gewoon weer vrolijk verder voetballen....
Ben bang van wel... Weet ff niet welke van de 2 teams het heeft:quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat eerste komt door een bug in je formatie. Speel je toevallig 4-2-3-1 of in een andere opstelling met een CF en een ST?
veronica denk ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef stoereboii het volgende:
Zenden ze Engeland-nl uit op NOS ofzo? Heb echt geen zin om naar Griekenland-belgie te kijken
Nee,Veronicaquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef stoereboii het volgende:
Zenden ze Engeland-nl uit op NOS ofzo? Heb echt geen zin om naar Griekenland-belgie te kijken
ik download morgen wel, ga toch nederland kijken. Wordt weer genieten geblazen met 2 controleurs + Kuyt!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef Lindgren. het volgende:
Street downloaden.
Een uur resterend.![]()
lol he be trollin'quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:25 schreef jepperdeprep het volgende:
Listen up, you pot smoking, whore fucking, I can't even thing of a third stereotype as you're a fucking irrelevant country, Holland. Yeah that's right, I called you Holland. No one even fucking knows your real name. The Netherlands? Whenever someone says that they think of Michael Jackson's little fairground. Your less relevant than that.
And you come on here, and start shit with us? England. The three lions. The most important country in the history of the solar system? Evolution, gravity, the English language, the Internet, the fucking industrial revolution.
Where would the world be without England? Everyone would be living in mud huts and eating bugs. Where would the world be without Holland? Oh well we wouldn't have a holiday destination for stoners and sex addicts.
And don't even get started on the football. You and Germany might hate each other but you share one thing. No world cups. It makes me laugh, it really does, when someone pretentious cunt talks up Holland's footballing achievements. How the fuck can you say shit if you've never won a world cup.
Even now, who do you have? Sneijder? lel. Van Persie? Yeah okay, decent player might get on our bench if Welbeck, Sturridge or Carroll are injured. Then who? I can't even think of another.
Rooney. Gerrard. Lampard. Hart. Terry. Ferdinand. Jones. Cleverley. Wilshere. Park. Green. Campbell. Sturridge. Welbeck. Cole. Baines. Johnson. Johnson. Ox. Young. Walcott. Walker. Richards. Smalling. Cahill. Bent. Zamora. Crouch. Barry.
If I were a Dutchman and just read those names, I'd probably kill myself. To spare myself any embarrassment after England humiliate my pathetic country.
![]()
We weten het nu wel al dat ik in belgie woon hoor kneusquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit dus, je kan het gewoon op tv zien dus. O wacht....
België
bro u maaaad?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
We weten het nu wel al dat ik in belgie woon hoor kneus
Ja dan moet je wel eerst geld op je ps3/xb0x360 zetten he.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:28 schreef Joodnl het volgende:
Hmmm.... 6,- per 100.000 coins.... Wordt wel erg verleidelijk
Eigenlijk moet BvM gewoon een systeem bedenken (2 spitsen dus) waar onze 2 beste spelers dit jaar (RvP en KJH) kunnen renderen. Soort 4-4-1-1 opstelling ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geen Strootman, wel De Jong![]()
Geen Hunter![]()
waar? i wantquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:28 schreef Joodnl het volgende:
Kopen, en verkopen voor een tientjequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:28 schreef Joodnl het volgende:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie spelen er in de basis van Engeland en Nederland als ik vragen mag
Euhhhh... Nee...quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja dan moet je wel eerst geld op je ps3/xb0x360 zetten he.
Ja, ik ga er misschien toch ff achteraan!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kopen, en verkopen voor een tientje
deel de link dan :p ik heb de coins nodigquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:30 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, ik ga er misschien toch ff achteraan!
Dirk Kuyt is een mongoolquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
Dirk kuyt is anders wel een held. Nederland gaat er verdedigend gewoon aan, zelfs tegen een wellbeck.
Boulahrouz en Kuyt op rechtsquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef stoereboii het volgende:
YES IK KAN NL ZIEN OP BETAALDE TV
EDIT: oh wat een kutopstellingen
Ik vind Dirk Kuyt ook echt een held, zeker in zijn Feyenoord tijd! Maar ik vind hem nu gewoon niet goed genoeg meer om in de basis te staan bij Oranje, er zijn nu eenmaal betere spelers dan hem. Toch heb ik nog altijd respect voor Dirk!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
Dirk kuyt is anders wel een held. Nederland gaat er verdedigend gewoon aan, zelfs tegen een wellbeck.
Het is wel een speler die 90 minuten de tegenstander kan opjagen, maar ik acht hem beter tegen de kleinere landen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik vind Dirk Kuyt ook echt een held, zeker in zijn Feyenoord tijd! Maar ik vind hem nu gewoon niet goed genoeg meer om in de basis te staan bij Oranje, er zijn nu eenmaal betere spelers dan hem. Toch heb ik nog altijd respect voor Dirk!
Kuijt is wel een goede RM als je 3 at the back speelt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik vind Dirk Kuyt ook echt een held, zeker in zijn Feyenoord tijd! Maar ik vind hem nu gewoon niet goed genoeg meer om in de basis te staan bij Oranje, er zijn nu eenmaal betere spelers dan hem. Toch heb ik nog altijd respect voor Dirk!
>miljoenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:45 schreef Nectar het volgende:
Als iemand zegt ''Ik ben rijk op FUT'' waar moet je dan aan denken ?
Thanks Timquote:
En kon het nog 1x niet latenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:42 schreef Joodnl het volgende:
Kon het niet laten....
3 pakjes geopend van 7500.
1x 2000 coins
1x 1000 coins
En beste speler Wilshere
![]()
Ik zal er ook even één kopen, kijken of ik meer geluk heb.:Pquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef Joodnl het volgende:
[..]
En kon het nog 1x niet laten(15K)
een formatiekaart van 4-1-2-1-2 de rest is troep... Niet heel veel verlies gemaakt gelukkig.
Die packs kopen, is net als achter (eigenlijk voor) de gokkast zitten in de kroeg
Niet doen!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik zal er ook even één kopen, kijken of ik meer geluk heb.:P
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik zal er ook even één kopen, kijken of ik meer geluk heb.:P
Puur uit nieuwschierigheid even doen in de zoveel (x), ik ga binnen kort MSP kopen en dan open ik gewoon meer packs!quote:
Die 4-1-2-1-2... 10K?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef Joodnl het volgende:
[..]
En kon het nog 1x niet laten(15K)
een formatiekaart van 4-1-2-1-2 de rest is troep... Niet heel veel verlies gemaakt gelukkig.
Die packs kopen, is net als achter (eigenlijk voor) de gokkast zitten in de kroeg
Potje spelen vrijdag?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef Nectar het volgende:
Ik heb mijn team:
Muthafukkin Gs
Genoemd.
Waar zie je dat staan?quote:
Het is een risico he.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:59 schreef koenie95 het volgende:
Enige wat een beetje geld waard is wat in mijn 4 pakjes zat was een 4-1-2-1-2 Buffon....
Volgens mij ging het gesprek best goed, maar je weet maar nooit. Nog ff afwachten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo heb je geen baan nodigHoe ging je gesprek btw?
Mooi, heb een kaartje aan kunnen schaffen voor 4.4Kquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:59 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Yup, dat compenseerd de 15K dan weer
Zozoquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Volgens mij ging het gesprek best goed, maar je weet maar nooit. Nog ff afwachten.
@ degene die vragen waarvandaan.... Tja....ik ga niet alles prijsgevenHeb zo me contacten ook
Hoe heet jouw team ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi, heb een kaartje aan kunnen schaffen voor 4.4K
Heel goed, goudmijntjes lekker voor jezelf houdenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Volgens mij ging het gesprek best goed, maar je weet maar nooit. Nog ff afwachten.
@ degene die vragen waarvandaan.... Tja....ik ga niet alles prijsgevenHeb zo me contacten ook
quote:Beschrijving Hallo,
Ik bied hierbij mijn Fifa 12 ultimate teams coins aan.
Ik heb ongeveer 1.400.000 coins Voor de PlayStation 3 en ongeveer 3.500.000 coins voor de Xbox 360 dus het is niet onbeperkt beschikbaar en je zal er dus snel bij moeten zijn. op=op.
De reden waarom ik het verkoop is omdat ik de console heb verkocht en dus geen Ultimate team meer kan spelen, alleen manage Via de PC.
Ik zal hier even uitleggen wat de opties zijn:
- Overmaken, coins toe sturen
- De helft overmaken, de helft coins etc.
- Het bij mij thuis 'ophalen' (hierbij kan je toezien dat ik je kaart koop)
De tijdelijke prijzen zijn (per 100.000 munten) :
Vanaf 100.000 ¤10,-
Vanaf 200.000 ¤9,-
Vanaf 300.000 ¤8,-
Vanaf 400.000 ¤7,-
vanaf 500.000 ¤6,-
koopt u alles is het ¤75 euro,-
Ik accepteer momenteel:
-PaySafeCard's,
-PayPal,
-Runescape spullen,
Laat het me maar even horen als je nog vragen hebt en/of opmerkingen
Voor verder contact kunt u mij mailen of toevoegen op msn : Pietje_onbekend@hotmail.com en/of on mijn nummer vragen.
Mvg,
Arie
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Idd wie is dat, heb nog aardig wat runescape gold
http://computer-software.(...)rpaw&fta_ind=10&fs=1quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wacht wie is dat, daar heb ik veel van
haha scammer dusquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:07 schreef Thorb het volgende:
Wtf dat emailadres pietje_onbekend mailde mij toen om te vragen of hij mijn coins kon kopen
Is dat je contact?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Mooi, weet ik even voldoende hahaha!
team spamisallwedoquote:
HAAAAAAHA XDquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik vind Inter your Mum altijd leuk XD
Ik ben op vakantie, vandaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zodat ik dan beter ben ? Oke.
Hoe heet jouw team ?
vernoemd naar het drankje wat jij maar al te graag drinkt hequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie, vandaar
Mijn team heet FC Bacardi
Voeg me maar alvast toe op PSN: Richievdm
Is goed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
wat vinden jij en je mobiel tot nu toe van de vakantie?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Altijd lam jwz toggquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vernoemd naar het drankje wat jij maar al te graag drinkt he![]()
Vakantie is chill man, alleen de internet is kutquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat vinden jij en je mobiel tot nu toe van de vakantie?
Waar ben je op vakantie ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vakantie is chill man, alleen de internet is kut
Thanks for asking
FC Braadworst is ook aanwezig sinds januari 2011.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Altijd lam jwz togg
FC Bacardi is gemaakt in januari 2011
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vakantie is chill man, alleen de internet is kut
Thanks for asking
jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:28 schreef jepperdeprep het volgende:
Is die Micah Richards nou zo dik?
Hij is iig breed. Speelt tot nu toe wel aardig, vind ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:28 schreef jepperdeprep het volgende:
Is die Micah Richards nou zo dik?
Leuk wakker worden met SIF Chiellini, die ik moet delen met Toefjesquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk wakker worden met SIF Chiellini, die ik moet delen met Lindgren
Jij niet he. Alleen voor degenen die 'm pre-orderden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Nectar het volgende:
Hoeveel gratis pakjes zijn er vannacht dan ? 4 toch ?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk wakker worden met SIF Chiellini, die ik moet delen met Toefjes
Drenthequote:
Wat voor gold packs zijn het eigenlijk? Goedkoopste soort?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij niet he. Alleen voor degenen die 'm pre-orderden.
Ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Wat voor gold packs zijn het eigenlijk? Goedkoopste soort?
Vind je taalgebruik voor een 14-jarige erg goed hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Drenthe
Tevens wilde ik 'de internetverbinding' neerzetten maar vergat verbinding
jepquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Wat voor gold packs zijn het eigenlijk? Goedkoopste soort?
Kan ik dat niet nu nog doen ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij niet he. Alleen voor degenen die 'm pre-orderden.
ja je kan hem hem wel pre-orderen nadat ie is uitgekomen dat kan gewoon. Heb je een tijdmachine staan?quote:
wel toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:32 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Pre-orderen, wat zou dat toch kunnen betekenen?Nee dus
Thanksquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind je taalgebruik voor een 14-jarige erg goed hoor
Lijkt toch niet zo slecht? Of zet iedereen daar Marcelo neer?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef Toefjes het volgende:
IF Monreal voor 17K BIN op de eerste avond. Dat wordt een discardwaarde IF
Tja, marcelo is 82, en Real Madrid. Dat vinden de kids toch leuk hequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Lijkt toch niet zo slecht? Of zet iedereen daar Marcelo neer?
Lijkt me toch een prima LB. 85 pace is gewoon voldoende. Kan nog goed voorzetten ook!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef Toefjes het volgende:
IF Monreal voor 17K BIN op de eerste avond. Dat wordt een discardwaarde IF
En het is iemand waar je van op aan kunt dat hij zijn taak uitvoert: hij heeft DWR high, en AWR medium, dus hij blijft niet als een blind paard (Simon Poulsen) opstomen naar vorenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lijkt me toch een prima LB. 85 pace is gewoon voldoende. Kan nog goed voorzetten ook!
true...quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
1e helft voorbij..echt waar de fuck heb ik naar lopen kijken
Wel een mooi shirt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
1e helft voorbij..echt waar de fuck heb ik naar lopen kijken
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:34:47Kreeg net een high-five van hun rechtsback. M'n pink is gebroken denk ik. Zo even aan Bert vragen of ik eruit mag. #engned reageer retweet
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:45:04Heb nu alweer zin in de terugweg. Lekker in de bus kwartetten met Klaas. #engned reageer retweet
quote:
Ik, ps3/xb0x306?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef GuRBuH het volgende:
Wie van jullie negers speel Street? Ik mot ff een aantal matties in me team hebbon voor Sjanghaai.
Vanaf morgen speel ik Street.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef GuRBuH het volgende:
Wie van jullie negers speel Street? Ik mot ff een aantal matties in me team hebbon voor Sjanghaai.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Vanaf morgen speel ik Street.
Ik heb een paar potjes gespeeld, wel vermakelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef GuRBuH het volgende:
Precies de goede workrates voor een back inderdaad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En het is iemand waar je van op aan kunt dat hij zijn taak uitvoert: hij heeft DWR high, en AWR medium, dus hij blijft niet als een blind paard (Simon Poulsen) opstomen naar vorenDenk dat hij me toch een aantal tegengoals gaat besparen. Ik wacht tot ik m rond de 11 a 12K kan oppikken
idd! had beter fifa street kunnen downloaden/spelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nederlands elftal vriendschappelijk kijken is 9 van de 10 keer zonde van je tijd
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nederlands elftal vriendschappelijk kijken is 9 van de 10 keer zonde van je tijd
Dan hoop ik morgen op Messiquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Dacht, haal weer een keer een pakje aangezien er toch een hoop leuke spelers tussen zitten, en wie krijg ik.... Matri, dat gebeurt zo vaak. Dat je een speler krijgt die net niet meer in IF is....
donovan gekquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:01 schreef GuRBuH het volgende:
US voor tegen Italie, het moet niet gekker wordenUS voetbal is te vergelijken met vrouwenvoetbal..
Sick!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:01 schreef paul1501 het volgende:
Ik open 2 packs, IF RosickyGelijk maar proberen te verkopen.
Altidore tikt je de grond in ouwe!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:01 schreef GuRBuH het volgende:
US voor tegen Italie, het moet niet gekker wordenUS voetbal is te vergelijken met vrouwenvoetbal..
Luie negerquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Altidore tikt je de grond in ouwe!
Ik ga zo ook streamen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb zo het idee dat als ik nu mijn stream uitzet ik helemaal niks mis
Ja, ook een vouwfiets.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef jepperdeprep het volgende:
Zullen we een FOK! stream starten? Ik ga wel streamen. Wat heb je daarvoor nodig? Een beamer?
Een leuter en een pleepotquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef jepperdeprep het volgende:
Zullen we een FOK! stream starten? Ik ga wel streamen. Wat heb je daarvoor nodig? Een beamer?
En dan hebben ze Wynne er niet eens in staan met zijn 96 pacequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:01 schreef GuRBuH het volgende:
Waarschijnlijk om de zelfde reden dat Usain Bolt er niet in staat. (Behalve zn nationaliteit).quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dan hebben ze Wynne er niet eens in staan met zijn 96 pace
no?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:16 schreef jepperdeprep het volgende:
Jezus zagen jullie dat met Huntelaar?
Zag er echt niet goed uitquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:16 schreef jepperdeprep het volgende:
Jezus zagen jullie dat met Huntelaar?
Een HD PVR of een webcamquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef jepperdeprep het volgende:
Die gaat ooit nog voetballen zei hij. Dus over een aantal jaar krijgen we een bronze Bolt met 99 pacequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om de zelfde reden dat Usain Bolt er niet in staat. (Behalve zn nationaliteit).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |