Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Gast, ik ben geen noob op FOK!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
je weet in ieder geval wel hoe je een topic moet openen
Neequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
de hele OP al doorgelezen incl links?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
*zucht*
een speler die in het echt goed presteerde, krijgt in UT een verbeterde kaart, die je kan herkennen aan het feit dat de kaart zwart is.
Aha okequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
In form spelers zijn geupgrade spelers in FUT, gebaseerd op hun prestaties in het echt.Scoort iemand bijvoorbeeld 3 goals, dan maakt hij een grote kans om een IF kaart te krijgen. Zijn shooting en heading zijn dan bijvoorbeeld verbeterd.
Haha XDD kom danquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
op je zolderkamertje xD whaha kutautist
nee dat kan niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, ook niks gegoogled, ik denk ik probeer zoveel mogelijk kennis hier in deze topicreeks op te doen
[..]
[..]
Aha oke, En kan hij zijn ''IF"' status verliezen dan als hij slecht presteert in real ?
Okee, over fut zijn 100.000+ vragen te stellen, dus ze allemaal hier stellen... Je zult snappen dat dat niet prettig is. Probeer je eerst zelf er in te verdiepen, en bij dingen waar je écht niet uitkomt, staan we best voor je klaar. Zo doe ik het zelf ook. Als ik iets echt niet weet, dan pas vraag ik het hier. Anders zijn we meer van de FUT-helpdeskquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, ook niks gegoogled, ik denk ik probeer zoveel mogelijk kennis hier in deze topicreeks op te doen
Damn is het zo uitgebreidquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, over fut zijn 100.000+ vragen te stellen, dus ze allemaal hier stellen... Je zult snappen dat dat niet prettig is. Probeer je eerst zelf er in te verdiepen, en bij dingen waar je écht niet uitkomt, staan we best voor je klaar. Zo doe ik het zelf ook. Als ik iets echt niet weet, dan pas vraag ik het hier. Anders zijn we meer van de FUT-helpdesk
haha, ik laat het ook lekker aan anderen over hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb nog nooit een nieuw topic geopend. Ik durf niet want ik ben bang dat als ik het fout doe, dat de mensen mij hier dan gaan uitschelden
IF Nocerino ipv Boateng en je hebt wel alles op 9 chemistry.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Boateng heeft maar 7 chem als je Chiellini en Silva wisselt. Het is best lastig nog... Alleen met een Juventus of Braziliaan red ik 9 chem als RCM. Gustavo heeft nog een link nodig om 9 chem te halen, die heeft aan de links met Robben, Ribery en Silva niet genoeg volgens futhead.
die is lelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:13 schreef Rijst het volgende:
Dat gezeik ook altijd over die OP-chick
Wnr komt vervolg aan Suitsquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
30k verspilt aan packs, dat was niet slim
ja dat is het helaas.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Nectar het volgende:
ik vraag me af of dit spel verslavend is
Nee, de IF spelers zitten in het team of the week en zijn dus een week beschikbaar in packs. Daarna komen ze niet meer uit. Wanneer een speler wéér een IF kaart krijgt, heeft deze nog betere stats.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aha oke, En kan hij zijn ''IF"' status verliezen dan als hij slecht presteert in real ?
HJB IS DAT JE TEAM???quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef BDIL het volgende:
Iemand een goeie vervanger voor SIF Remy ?! Heb IF Gameiro al gehad en vind hem ook niks... Het gaat over dit team:
[ afbeelding ]
IF Benzema?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef BDIL het volgende:
Iemand een goeie vervanger voor SIF Remy ?! Heb IF Gameiro al gehad en vind hem ook niks... Het gaat over dit team:
[ afbeelding ]
IF Oliechquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
IF Oliech?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |