abonnement Unibet Coolblue
pi_108551853
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_108551894
Hoe lang zal de trainer van Inter nog mogen aanblijven?
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:02:03 #3
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108554175
Ik denk dat ze het nog aankijken tot en met de terug wedstrijd tegen Marseille.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:06:55 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108554370
Vond het wel typerend dat Sneijder en Forlan werden gewisseld in de rust tegen Napoli met 0-0 omdat de trainer wat verdedigender wilde spelen.

Ranieri is gewoon geen winnaar, weg ermee
pi_108640863
Haha de Ac huilebalken beginnen al weer over dit weekend.

Zoals:
''Denk het niet !! Juve zal de wedstrijd wel weer winnen door een buitenspel goal. Verbaas me er niet eens meer over ''

Grappig hahaha, Ac zal wel weer winnen doordat de scheids onterecht doelpunt van tegenstander afkeurd he!

Dit weekend is het de beurt aan Ac om geen punten te verknallen, uit tegen Palermo wat gewoon heel erg lastig wordt. Denk zelf aan puntenverlies voor Ac.

Juventus moet thuis gewoon redelijk simpel winnen van Chievo,
maar ja met Conte weet je het nooit en we verprutsen al erg veel punten aan kleine ploegen.
Gebrek aan aanvallende kwaliteiten, nah ja die zijn er wel maar zitten op de tribune(en soms op de bank).
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:10:40 #6
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108644226
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef bianconeri het volgende:
Haha de Ac huilebalken beginnen al weer over dit weekend.

Zoals:
''Denk het niet !! Juve zal de wedstrijd wel weer winnen door een buitenspel goal. Verbaas me er niet eens meer over ''

Grappig hahaha, Ac zal wel weer winnen doordat de scheids onterecht doelpunt van tegenstander afkeurd he!

Dit weekend is het de beurt aan Ac om geen punten te verknallen, uit tegen Palermo wat gewoon heel erg lastig wordt. Denk zelf aan puntenverlies voor Ac.

Juventus moet thuis gewoon redelijk simpel winnen van Chievo,
maar ja met Conte weet je het nooit en we verprutsen al erg veel punten aan kleine ploegen.
Gebrek aan aanvallende kwaliteiten, nah ja die zijn er wel maar zitten op de tribune(en soms op de bank).
Die huilebalken zitten er bij elke ploeg. Bij AC Milan, Juventus, Ajax, PSV, Feyenoord, dus is het gezeur daarover zo zinloos als het maar kan. Bovendien ben je zelf een Juventus huilie, dus wordt het alleen maar zinlozer.

Juve zal normaal gesproken winnen van Chievo, Milan wordt lastig bij Palermo en voor Ranieri is het weer eens een wedstrijd van de waarheid tegen Catania. We zullen het allemaal morgen en overmorgen gaan zien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108653984
Wat ik nog het ergste vind, is dat je als juve sup Conté afkraakt. Die vent haalt meer dan het maximum uit die groep. Heeft geen enkele topspits ter beschikking, maar Matri en Vucinic zou ik toch ook verkiezen boven godbetert Elia en Krasic.
Verder zijn de tifosi meerendeels lyrisch over conté . En eigenlijk wel terecht , want eigenlijk heeft Milan toch meer pure kwaliteit. Nu, zonder die immense blessurelast zag ik Milan toch met een ruimere voorsprong eerste staan. Wel spijtig om zien hoe Milanista Pirlo La Juve zo op sleeptouw neemt natuurlijk.

[ Bericht 29% gewijzigd door BramKVO op 03-03-2012 02:35:03 ]
pi_108656414
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:10 schreef Redefine het volgende:

Die huilebalken zitten er bij elke ploeg. Bij AC Milan, Juventus, Ajax, PSV, Feyenoord, dus is het gezeur daarover zo zinloos als het maar kan. Bovendien ben je zelf een Juventus huilie, dus wordt het alleen maar zinlozer.

Die zitten idd overal, maar als je ziet wat ze de hele tijd janken is dat erger dan wat je veel ziet.
nou ok Ajax nog wel meer, maar dis natuurlijk NL en een NL ploeg.

Juve huilie? lol lachwekkend.

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 02:22 schreef BramKVO het volgende:
Wat ik nog het ergste vind, is dat je als juve sup Conté afkraakt. Die vent haalt meer dan het maximum uit die groep. Heeft geen enkele topspits ter beschikking, maar Matri en Vucinic zou ik toch ook verkiezen boven godbetert Elia en Krasic.
Verder zijn de tifosi meerendeels lyrisch over conté . En eigenlijk wel terecht , want eigenlijk heeft Milan toch meer pure kwaliteit. Nu, zonder die immense blessurelast zag ik Milan toch met een ruimere voorsprong eerste staan. Wel spijtig om zien hoe Milanista Pirlo La Juve zo op sleeptouw neemt natuurlijk.
Wat is er nou erg aan dat ik als Juve fan Conte afkraak?
Die man haalt absoluut niet het maximum uit zijn ploeg, hij kan bv van sterke ploegen wel winnen maar tegen de meest zwakke kleine ploegjes krijgt hij niets voor elkaar.

Waarom? Door hele rare beslissing met name voorin te maken!!
Hij kiest er week na week weer voor om mannen te opstellen die geen ene man voorbij kunnen zo'n beetje. Terwijl je tegen die zwakke stugge ploegen juist dat soort mannen nodig hebt(in elk geval wedstrijd trouwens).
Krasic en Elia moet je sowieso niet met Matri vergelijken, beiden zijn voor de vleugel en niet in de spits.
Verder zijn Krasic en Elia op 1% van hun kunnen nog beter dan Vucinic.

Met een betere trainer had Juve veel en veel meer punten gehad, kijk maar naar het aantal gelijkspelen!! Das echt schandalig veel.
Blessurelast van Ac? HAHAHA wat een zwak excuus aangezien daar geen bal van waar is op Boateng na.

Pure kwaliteit van Ac beter? Man droom lekker verder. Buiten de voorhoede echt niet.

Lyrisch over Conte? Nou dat breng je al weken op maar blijkt telkens weer onzin te zijn.
pi_108656533
Geen bal van waar is ? Oke, als jij het zegt, zal het wel weer kloppen. Een gemiddelde van tien blessures zal dan wel niet kloppen. Dat er zo een vier à vijf basisspelers geblesseerd zijn/waren, zal dan ook wel niet kloppen. Dat ze voor sommige matchen speciaal jonkies moesten overhevelen om de kern te vullen, zal dan ook wel niet kloppen.

Enfin, hopelijk hopelijk wint Milan Vnvd in Palermo , wordt moeilijk. Hopelijk ziet de arbitrage deze keer wel dat de bal over de lijn is ;)
pi_108660628
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 09:19 schreef BramKVO het volgende:
Geen bal van waar is ? Oke, als jij het zegt, zal het wel weer kloppen. Een gemiddelde van tien blessures zal dan wel niet kloppen. Dat er zo een vier à vijf basisspelers geblesseerd zijn/waren, zal dan ook wel niet kloppen. Dat ze voor sommige matchen speciaal jonkies moesten overhevelen om de kern te vullen, zal dan ook wel niet kloppen.

Enfin, hopelijk hopelijk wint Milan Vnvd in Palermo , wordt moeilijk. Hopelijk ziet de arbitrage deze keer wel dat de bal over de lijn is ;)
Ja natuurlijk kloppen die aantallen wel.
Maar de belangrijkheid van de geblesseerde spelers is wat echt van belang is en dan blijft het al steken bij alleen Boateng. En kom dan niet aanzetten met bv Nesta......

Hopelijk wint Juve van Chievo, hopelijk dit keer geen omgekochte scheids die een duidelijke goal van Juve afkeurt.
pi_108662002
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:54 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ja natuurlijk kloppen die aantallen wel.
Maar de belangrijkheid van de geblesseerde spelers is wat echt van belang is en dan blijft het al steken bij alleen Boateng. En kom dan niet aanzetten met bv Nesta......

Hopelijk wint Juve van Chievo, hopelijk dit keer geen omgekochte scheids die een duidelijke goal van Juve afkeurt.
Tegen wie gebeurde dat? :@
★★★
pi_108667331
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:54 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ja natuurlijk kloppen die aantallen wel.
Maar de belangrijkheid van de geblesseerde spelers is wat echt van belang is en dan blijft het al steken bij alleen Boateng. En kom dan niet aanzetten met bv
Dat is het net, die spelers zijn belangrijk, alleen jij beweert halsstarrig van niet. Anders zouden ze geen vijf basisspelers zijn ...
En dat je nu Boateng noemt, is eigenlijk ook al te ongeloofwaardig voor woorden, want enkele weken geleden vond je hem ook nog een matige speler.
Als Pakweg Marchisio, Vidal en Lichtsteiner geblesseerd zijn, kan ik ook hardnekkig blijven beweren dat ze niet belangrijk zijn, dat enkel Pirlo dat is. Want als ik jou moet geloven is AC Milan gelijk aan Ibrahimovic ( en nu opeens ook Boateng ) en thats it.
pi_108667712
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:22 schreef BramKVO het volgende:

Dat is het net, die spelers zijn belangrijk, alleen jij beweert halsstarrig van niet. Anders zouden ze geen vijf basisspelers zijn ...
En dat je nu Boateng noemt, is eigenlijk ook al te ongeloofwaardig voor woorden, want enkele weken geleden vond je hem ook nog een matige speler.
Als Pakweg Marchisio, Vidal en Lichtsteiner geblesseerd zijn, kan ik ook hardnekkig blijven beweren dat ze niet belangrijk zijn, dat enkel Pirlo dat is. Want als ik jou moet geloven is AC Milan gelijk aan Ibrahimovic ( en nu opeens ook Boateng ) en thats it.
Ongelofelijk wat een vage opmerking weer.
Boateng vind ik geen hele sterke speler maar is wel belangrijk voor Ac.
Maar die anderen die geblesseerd zijn zoals Nesta zijn wellicht basisspelers maar niet van een niveau dat ze echt belangrijk zijn. Spelers als Marchisio en Vidal zijn wel belangrijke spelers, sterke spelers ook.

Ac is ook niet veel meer: hooguit Silva, Boateng en Ibra.
De rest van het team stijgt echt niet ver boven de middelmaat uit en dan kun je nog zo'n Ac fan zijn dat valt niet te ontkennen.

quote:
7s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:39 schreef ajacied4lf het volgende:

Tegen wie gebeurde dat? :@
Je weet zelf ook heel goed dat dat tegen Ac Milan gebeurde.
pi_108667764
Toch knap om zoveel maanden achter elkaar steeds dezelfde discussie te voeren. :)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:35:35 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108667797
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:34 schreef Paul-89 het volgende:
Toch knap om zoveel maanden achter elkaar steeds dezelfde discussie te voeren. :)
Tsja, dat krijg je met een Belg en een downpatient.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108667817
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:33 schreef bianconeri het volgende:

[..]


[..]

Je weet zelf ook heel goed dat dat tegen Ac Milan gebeurde.
Werd er ook geen goal van AC Milan afgekeurd toen? :{
★★★
pi_108669024
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:

Werd er ook geen goal van AC Milan afgekeurd toen? :{
Klopt!
Maar ik vergeet dat niet, maar ja je ziet natuurlijk niet op welke comment ik reageerde.
Ac fans beginnen te janken over die afgekeurde goal van hun, nou dan zeg ik wat ik zei.

hoezo oost-indisch blind....
pi_108669066
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Klopt!
Maar ik vergeet dat niet, maar ja je ziet natuurlijk niet op welke comment ik reageerde.
Ac fans beginnen te janken over die afgekeurde goal van hun, nou dan zeg ik wat ik zei.

hoezo oost-indisch blind....
Nee, ik snap je post niet....

Want waar dit op gebasseerd is snap ik niet ...

quote:
hopelijk dit keer geen omgekochte scheids die een duidelijke goal van Juve afkeurt.
★★★
pi_108669181
Negeer deze comment verder maar, maar als ik goed cabaret wil lezen weet ik altijd naar welke reeks ik moet komen :P
pi_108671266
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 09:19 schreef BramKVO het volgende:
Hopelijk ziet de arbitrage deze keer wel dat de bal over de lijn is ;)
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:

Nee, ik snap je post niet....
Want waar dit op gebasseerd is snap ik niet ...

pi_108671293
Ja hoor Ac is weer eens lucky lol...

0-1 Ibra
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:22:48 #22
20758 Stringer
You have a nice day
pi_108671295
Bam!
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:23:05 #23
20758 Stringer
You have a nice day
pi_108671302
AC heeft eckte spitsen.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:29:05 #24
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108671443
Ah, onze Juve huilie is zich weer eens onsterfelijk belachelijk aan het maken. What else is new.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108671448
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:21 schreef bianconeri het volgende:

[..]

[..]

En nog steeds snap ik het niet....

Dus aan de hand van zijn post kun je concluderen dat de scheids omgekocht is in het voordeel van AC?
★★★
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')