Het is een knappe vrouw dus ook paars zal d'r wel staan. Maar ik prefereer sowieso donker haarquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:56 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ik vindt blond ook wel erg mooi bij dr...
Bij amazon.co.uk kun je de dvd al wel kopen - gewoon regio 2 en met Nederlandse ondertiteling. :pquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:14 schreef Poemgirl het volgende:
Kan iemand misschien een linkje naar me sturen (via dm/pm) waar ik deze serie online kan kijken? Ik ben namelijk heel benieuwd en alléén HBO nemen voor deze serie is ook wat overdreven.. En de DVD is ook nog niet uit.
Geen PayPal op Amazon, volgens mij kun je daar alleen met creditcard betalen en die heb ik (nog) nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:18 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Bij amazon.co.uk kun je de dvd al wel kopen - gewoon regio 2 en met Nederlandse ondertiteling. :p
Ha, da's mooi, ik was al bang dat ik 'm niet voor m'n verjaardag kon krijgenquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:18 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Bij amazon.co.uk kun je de dvd al wel kopen - gewoon regio 2 en met Nederlandse ondertiteling. :p
Kan niet. Ik wou net S1 bestellen, is ie nog niet uitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:14 schreef Angelof9 het volgende:
Mijn blu-rays zijn binnenDus dit weekend lekker weer seizoen 1 kijken
Torrents of wacht gewoon en koop hem lekker origineelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Kan niet. Ik wou net S1 bestellen, is ie nog niet uit.
Wat is deze ? :S
Ik wil weten waarom deze serie zo goed beoordeeld wordt!!!!!!
Is er een online stream beschikbaar?
Hoe doe je dat, die van mij wordt pas 18 april geleverdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:14 schreef Angelof9 het volgende:
Mijn blu-rays zijn binnenDus dit weekend lekker weer seizoen 1 kijken
Wachten duurt te lang. Pas ergens in april :S.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:36 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Torrents of wacht gewoon en koop hem lekker origineel
Deze serie gaan streamen, (quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wachten duurt te lang. Pas ergens in april :S.
Download hem dan via torrents, of anders nieuwsgroepen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wachten duurt te lang. Pas ergens in april :S.
Amazon. Veel goedkoper dan Bol én sneller dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:36 schreef Sjapoela het volgende:
Hoe doe je dat, die van mij wordt pas 18 april geleverd
Ik heb nog waardebonnen van bol.com liggen, vandaarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:43 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Amazon. Veel goedkoper dan Bol én sneller dus.
Heb kei veel waardebonnenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:48 schreef Angelof9 het volgende:
waardebonnen ergens anders voor gebruiken anders zit je nog ruim een maand op je schijfjes te wachten
Best wel vreemd inderdaad, is ook een referral, dus iemand verdient er zelfs geld aan...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb nog waardebonnen van bol.com liggen, vandaar.
---
EDIT: WTF WAAROM KOMT ER AUTOMATISCH EEN LINK NAAR BOL.COM ALS IK ALLEEN MAAR BOL.COM INTIEP EN GEEN HYPERLINK MAAK? IK ZIE NU DAT ER AUTOMATISCH EEN HYPERLINK IS TOEGEVOEGD. SINDS WANNEER IS DIT?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:08 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik kan me dat topic nog wel voor de geest halen
Maar probeer de serie gewoon via torrents binnen te halen. Wel met de release het origineel kopen natuurlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb al 500 uitgegeven aan waardebonnen, heb nog t.w.v 200 liggen.
Ik vind series kijken vanachter PC niet zo fijn, word je zo snel afgeleidquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:37 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Maar probeer de serie gewoon via torrents binnen te halen. Wel met de release het origineel kopen natuurlijk
Staan prima bluray versies op usenet, heb ze zelf bekeken om dezelfde reden, geen zin om op de versie in NL te wachten, die koop ik later zeker nog welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik vind series kijken vanachter PC niet zo fijn, word je zo snel afgeleid
Maar zal het proberen
's Avonds in bed, laptop op schoot, chips en wat te drinken binnen handbereik, kat op het voeteneind, hoe relaxt wil je je films kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik vind series kijken vanachter PC niet zo fijn, word je zo snel afgeleid
Maar zal het proberen
ik vind katten niet leuk :Squote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:49 schreef Gwywen het volgende:
[..]
's Avonds in bed, laptop op schoot, chips en wat te drinken binnen handbereik, kat op het voeteneind, hoe relaxt wil je je films kijken
...download geen onzin?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:50 schreef computerprobleem het volgende:
en wil niet downloaden op mijn mac, straks komt er allemaal onzin op te staan xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |