abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:26:03 #151
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_108826050
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 14:59 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik kan me nog wel herinneren dat ten tijde van Rome mensen al moeilijk deden als je zei dat Caesar vermoord werd maar kom op zeg.
Ik durf in het Spartacus topic ook niet te melden dat ie uiteindelijk verliest :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:39:23 #152
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_108826734
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:57 schreef ems. het volgende:

[..]

rofl
:Y
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:46:19 #153
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108827014
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:26 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ik durf in het Spartacus topic ook niet te melden dat ie uiteindelijk verliest :@
Ook niet dat Crassus op weg naar Rome honderden slaven kruisigt?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_108829614
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_108830891
Daenerys heeft donker haar. O+ Knapper dan in de serie.
Conscience do cost.
pi_108834890

pi_108834923
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:28 schreef ems. het volgende:
Ik vindt blond ook wel erg mooi bij dr...
pi_108835238
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:28 schreef ems. het volgende:
Zekers :) Vind Lena Headey (Cersei) er ook mooier uitzien met donker haar, zoals in 300.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2012 20:02:01 ]
pi_108835240
Spoiler boek 2 of 3, maar niet ontzettend spoilerig; iets met kleding :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108835389
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef Wihakayda het volgende:
Spoiler boek 2 of 3, maar niet ontzettend spoilerig; iets met kleding :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:06:42 #161
211083 Angelof9
I must go first
pi_108835566
SPOILER
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_108835842
SPOILER
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:11:48 #163
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_108835908
SPOILER
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_108836071
quote:
3s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILER
Waarom staat dit nog in spoilertags? :P

Maar ik denk niet dat als er halfnaakte Viserys'en in die gebieden waren dat jij er problemen mee zou hebben :P Niets mis met een beetje functioneel naakt :)
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:17:31 #165
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_108836265
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef MAHL het volgende:

[..]

Waarom staat dit nog in spoilertags? :P

Maar ik denk niet dat als er halfnaakte Viserys'en in die gebieden waren dat jij er problemen mee zou hebben :P Niets mis met een beetje functioneel naakt :)
Ik vind Dany naakt ook heel leuk, maar het moet geen gimmick worden. :P

En er mag sowieso wel meer mannelijk naakt in. 8-)
pi_108837051
Ik heb geen probleem met een naakte Dany.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:39:27 #167
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108837501
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:10 schreef Nagil het volgende:
SPOILER
Ah, je hebt de volgende seizoenen allemaal al gezien?

Er zijn genoeg hoofdstukken waarin ze halfnaakt rondloopt tenslotte.

Al vond ik het in de boeken ook weinig toevoegen, alleen maar 'oeh, ze zijn daar anders'. Meh.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_108837948
quote:
5s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Al vond ik het in de boeken ook weinig toevoegen, alleen maar 'oeh, ze zijn daar anders'. Meh.
SPOILER
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:49:42 #169
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108838093
Nee, maar het is een geforceerd contrast, kijk ze daar eens anders zijn.

Nu heeft GRRM ook wel als nadeel dat hij alles en iedereen tot op het bot moet beschrijven af en toe, eten en kleding, da's al 30% van alle boeken. :+.
pi_108838466
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef Dagonet het volgende:
Nee, maar het is een geforceerd contrast, kijk ze daar eens anders zijn.

Nu heeft GRRM ook wel als nadeel dat hij alles en iedereen tot op het bot moet beschrijven af en toe, eten en kleding, da's al 30% van alle boeken. :+.
Dat vind ik dan totaal weer niet waar. Er zijn verschillen door het verschil in historie. Westeros valt onder de First men icm de andals, die vluchtten voor het grote valyria. En de children of the earth.
Slavers bay stamt af van Ghis met valyriaanse invloeden. Een machtig koningkrijk dat geen winter kende. Hetzelfde geldt ook voor Volantis. En naarmate je meer richting Westeros gaat, zie je ook dat de culturen met Westeros-achtig worden.

Daarnaast is sexualiteit iets wat daar veel minder als een probleem wordt gezien. De hoerenhuizen in Kings landing zijn niet iets waar ze trots op zijn bijvoorbeeld. Terwijl in Lys iedere vrouw een tijd als hoer werkt.
Wat is daar zo raar aan volgens jou? Hoe had ie het beter kunnen doen?

En tjah, als je de schrijfstijl van GRRM niet mag, ga het dan niet lezen. Ik ga ook geen nieuwe zakelijkheid lezen, want daar hou ik ook niet van. Wat mij betreft heeft hij juist de perfecte balans zonder langdradig te worden, zoals Tolkien. Ook vervalt hij niet in overdreven surrealisme, zoals King nog wel eens de neiging heeft. Ieder zijn ding toch

De Galliers en Romeinen zijn overigens een goede beschrijving van de culturen :)
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_108839673
quote:
5s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef Dagonet het volgende:

[..]

De mode waarover jullie het hebben is Qarth en in trailers is al te zien dat Dany en andere dames dames daar in gewone jurken rondlopen. Verder hebben de showrunners ook gezegd dat ze dit niet gaan doen.
pi_108841922
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:16 schreef Nagil het volgende:

[..]

De mode waarover jullie het hebben is Qarth en in trailers is al te zien dat Dany en andere dames dames daar in gewone jurken rondlopen. Verder hebben de showrunners ook gezegd dat ze dit niet gaan doen.
Bummer :{
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:15:23 #173
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108846709
quote:
7s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:55 schreef Ascendancy het volgende:
Daarnaast is sexualiteit iets wat daar veel minder als een probleem wordt gezien. De hoerenhuizen in Kings landing zijn niet iets waar ze trots op zijn bijvoorbeeld. Terwijl in Lys iedere vrouw een tijd als hoer werkt.
Wat is daar zo raar aan volgens jou? Hoe had ie het beter kunnen doen?
Het is een beetje te standaard binnen het fantasygenre vrees ik, een monocultuur gebaseerd op Engeland circa 1200, een monocultuur gebaseerd op Al Andalus.
Ik heb zelf het idee dat hij ook voor z'n eigen gevoel te lang is blijven hangen in het Oosten omdat er teveel in Westeros gebeurde, dat heb je weleens, dat boeken zichzelf gaan schrijven. Denk dat dat ook de reden is dat z'n latere boeken zo traag verschenen.

quote:
En tjah, als je de schrijfstijl van GRRM niet mag, ga het dan niet lezen. Ik ga ook geen nieuwe zakelijkheid lezen, want daar hou ik ook niet van. Wat mij betreft heeft hij juist de perfecte balans zonder langdradig te worden, zoals Tolkien. Ook vervalt hij niet in overdreven surrealisme, zoals King nog wel eens de neiging heeft. Ieder zijn ding toch
Ik geef alleen aan waar z'n valkuilen zitten, er is toch niet te ontkennen dat elk gerecht dat voorbij komt genoemd dient te worden of dat alle wapenschilden uit ten treure beschreven worden.

Maar dan mag je er toch wel kritiek op leveren of niet? :').
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:16:10 #174
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108846742
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:16 schreef Nagil het volgende:

[..]

Nou ja, de trailers geven me maar een paar seconden, heb die niet frame voor frame bekeken. Ik volg ook niet wat de showrunners zeggen want dat boeit me vrij weinig.
pi_108847471
Hier is het duidelijk te zien, rond 1.05
pi_108867677
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:56 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

Ik vindt blond ook wel erg mooi bij dr...
Het is een knappe vrouw dus ook paars zal d'r wel staan. Maar ik prefereer sowieso donker haar :P
Conscience do cost.
pi_108868970
Kan iemand misschien een linkje naar me sturen (via dm/pm) waar ik deze serie online kan kijken? Ik ben namelijk heel benieuwd en alléén HBO nemen voor deze serie is ook wat overdreven.. En de DVD is ook nog niet uit. :)
pi_108869126
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:14 schreef Poemgirl het volgende:
Kan iemand misschien een linkje naar me sturen (via dm/pm) waar ik deze serie online kan kijken? Ik ben namelijk heel benieuwd en alléén HBO nemen voor deze serie is ook wat overdreven.. En de DVD is ook nog niet uit. :)
Bij amazon.co.uk kun je de dvd al wel kopen - gewoon regio 2 en met Nederlandse ondertiteling. :p
pi_108869494
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:18 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Bij amazon.co.uk kun je de dvd al wel kopen - gewoon regio 2 en met Nederlandse ondertiteling. :p
Geen PayPal op Amazon, volgens mij kun je daar alleen met creditcard betalen en die heb ik (nog) niet ;(
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:20:23 #180
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_108873444
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:18 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ha, da's mooi, ik was al bang dat ik 'm niet voor m'n verjaardag kon krijgen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')