Zijn dat geweldsverheerlijkers zoals jijzelf?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vraag me af hoelang het duurt voor de eerste doodsbedreigingen aan het adres van Kinneging en Tahir worden geadresseerd, gezien het Powned volk.
Hahaha... Schei toch uit... gekke pop.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zijn dat geweldsverheerlijkers zoals jijzelf?
stiekem hoop je er op.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vraag me af hoelang het duurt voor de eerste doodsbedreigingen aan het adres van Kinneging en Tahir verschijnen, gezien het Powned volk.
Zit je al te typen of ga je letters uit tijdschriften knippen en op een a4-tje plakken? Je laat je TV held toch niet zomaar kapot wurgen?quote:
Ik hoop dat Van Castricum een flink pak rammel krijgt, het liefst van een ander rechts vriendje.quote:
Stiekem niet. Ik hoop nog steeds dat mensen zich weer een beetje relaxed gaan gedragen. Beetje vriendelijk zijn enzo. Maar goed, als dit soort hoogleraren de zaken al niet meer op een rijtje hebben...quote:
niet piepen, jij bent hier voor geweld ...niet ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zit je al te typen of ga je letters uit tijdschriften knippen en op een a4-tje plakken? Je laat je TV held toch niet zomaar kapot wurgen?
Kom jij niet voor je idool op? Je kijkt zo op tegen Rut. Nu de natte stront langs zijn enkels liep is het toch tijd voor jou om hem bij te staan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
niet piepen, jij bent hier voor geweld ...niet ik.
waarom zou ik? Ik ben tevreden zo. Het is allemaal aangetoond en de usertjes die zeiden dat het allemaal niet waar was staan voor lul. Dan heb ik het nog niet eens over die geweld toejuichen, net als jij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kom jij niet voor je idool op? Je kijkt zo op tegen Rut. Nu de natte stront langs zijn enkels liep is het toch tijd voor jou om hem bij te staan?
Er is geen wurging en geweld aangetoond, zoals te verwachten. Ik snap dan ook niet dat jij tevreden bent.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
waarom zou ik? Ik ben tevreden zo. Het is allemaal aangetoond en de usertjes die zeiden dat het allemaal niet waar was staan voor lul. Dan heb ik het nog niet eens over die geweld toejuichen, net als jij.
Hij heeft zichzelf al volkomen belachelijk gemaakt bij P&W, niemand die deze man nog serieus neemt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:38 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Wat een walgelijke kerel is die Kinneging, bah.Ik hoop dat dit vervelende consequenties voor hem heeft. En dan ook nog schijnheilig zitten bij P&W.
Goed gesproken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:45 schreef AgLarrr het volgende:
Man, man, wat een ophef om niets. Wel de balorigheid om iemand op zijn eigen drempel onverwacht een camera in zijn smoel te douwen, maar niet het vermogen om de daden van iemand die in zo'n geval emotioneel reageert te relativeren. Met een beetje fantasie is het gewoon huisvredebreuk wat Rutger en zijn sidekick hier doen.
Netjes sorry zeggen en inderdaad nooit meer terug komen, in plaats van de hele zaak naar een storm in een glas water spinnen.
Een epische clusterfuck aan het adres van Weesie & Co. Wat mij betreft is de nieuwigheid en leukigheid nu wel van dat powned af. Houd er maar weer mee op jongens
blijf maar met je kop in het zand...quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er is geen wurging en geweld aangetoond, zoals te verwachten. Ik snap dan ook niet dat jij tevreden bent.
Ach, hoe moeilijk is het om gewoon de deur weer rustig dicht te doen en de bel eruit te trekken?quote:
Jij wilt te graag dat er geweld is gepleegd tegen Rutger. Jij bent dus pro geweld terwijl je blij moet zijn dat Rutger er zonder ook maar 1 schrammetje vanaf is gekomen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
blijf maar met je kop in het zand...
Hoe moeilijk is het om te bellen voor een afspraak, als je een interview wilt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ach, hoe moeilijk is het om gewoon de deur weer rustig dicht te doen en de bel eruit te trekken?
ongelooflijk slecht, zelfs jij kan beter dan dit. Ik ben wel klaar hier, ga gerust verder met falen. Vergeet overigens niet nog ff geweld te promoten he.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij wilt te graag dat er geweld is gepleegd tegen Rutger. Jij bent dus pro geweld terwijl je blij moet zijn dat Rutger er zonder ook maar 1 schrammetje vanaf is gekomen.
Kan je eens ophouden met je gezeik de hele tijd? Je bent nu al letterlijk de hele dag aan het zeiken over dat er geen geweld is gepleegd, blabla.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij wilt te graag dat er geweld is gepleegd tegen Rutger. Jij bent dus pro geweld terwijl je blij moet zijn dat Rutger er zonder ook maar 1 schrammetje vanaf is gekomen.
Maar dit slaat wel alles. Voor mij is het in ieder geval wel duidelijk, ben benieuwd wat het vervolg hiervan wordt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf al volkomen belachelijk gemaakt bij P&W, niemand die deze man nog serieus neemt.
Voor sommige mensen heel moeilijk. Rutger moet incalculeren dat die mensen er zijn en niet zo overdreven miepen en de boel achteraf zwaar overdrijven als iemand zijn mic beetpakt en hem influistert op te tyfen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ach, hoe moeilijk is het om gewoon de deur weer rustig dicht te doen en de bel eruit te trekken?
kijk, nu het te heet onder je voeten wordt, smeer je hem met de staart tussen de benen. Rutger trekjes kerel... Rutger trekjes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
ongelooflijk slecht, zelfs jij kan beter dan dit. Ik ben wel klaar hier, ga gerust verder met falen. Vergeet overigens niet nog ff geweld te promoten he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |