Ik denk dat ze nog wel een keer terugkeert. Eerst kindje(s) krijgen, daarna zal ze uit liefde voor de sport en vaderland waarschijnlijk nog wel een keer wat Olympische medailles bijeen harken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:03 schreef Columbiafan het volgende:
Neuner zet in de laatste sprint van haar loopbaan nog eens een enorme prestatie neer, ondanks 2 missers gaat ze wrs winnen, maar was bijzonder snel op de ski's. Ook Makarainen heel sterk trouwens
Neuner, toch wel doorheen haar loopbaan een beetje hetzelfde gebleven als ze met voorsprong naar het schieten komt durft ze nogal vaak keihard te falen, wel jammer dat het in haar laatste wedstrijd moet gebeurenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef Ambrosius het volgende:
Neuner had een ruime voorsprong maar mist bij de derde schietbeurt 4 keer..
Svendsen won bij de mannen.
quote:Duits olympisch kampioen biatlon wil voor België naar Wereldbeker
De Duitse biatleet Michael Rösch hoopt in 2013 de Belgische kleuren te kunnen verdedigen. Hij diende enkele maanden geleden een aanvraag in om Belg te worden, maar de administratieve afhandeling is nog niet rond.
'Er wordt hard gewerkt aan het dossier maar er zijn veel formaliteiten waaraan moet worden voldaan", zegt zijn manager Heinz Malessa. 'We zullen zeker geduld moeten oefenen tot begin volgend jaar.'
De 29-jarige Rösch is niet de eerste de beste. In 2006 won hij met de Duitse aflossingsploeg goud op de Olympische Winterspelen in Turijn. Daarna kon hij, onder meer door blessureleed, de hoge verwachtingen niet meer volledig inlossen.
Door van nationaliteit te veranderen, is Rösch zeker van een startplaats in de Wereldbeker biatlon, waarin skilopen met schieten wordt gecombineerd. Als Belg is de onderlinge concurrentie immers een pak minder groot dan als Duitser.
Het is ook maar net waar je mee vergelijkt. Svendsen had op z'n 25e ook veel en veel meer gewonnen dan de anderen die hier genoemd worden.quote:Op maandag 26 november 2012 12:11 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil het dit seizoen wat beter gaan volgen allemaal, wat ik vorige winter gezien heb was toch altijd erg leuk
Ik wist natuurlijk wel dat Neuner een van de beste ooit was, maar ik wist niet dat ze vergeleken met de rest op haar leeftijd zo ontzettend veel meer gewonnen had
[ afbeelding ]
Holmenkollen is ook schitterend ja. Echte Scandinavische setting, net als Östersund.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:58 schreef DeeBee het volgende:
Ik vind Oslo / Holmenkollen (volgens mij is die het in ieder geval) ook altijd wel tof, vooral vanwege de manier hoe ze daar het stadion inkomen, vlak langs de reclameborden en met nog een klein klimmetje omhoog... Daarin kan je altijd zo goed zien hoe het veld ligt, dat is ook wel mooi.
Gaan er nog wel wat onderdoor, wel gigantisch spannendquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:10 schreef Leatherface het volgende:
Ex aequo tussen Eder en Svendsen?
Met zo'n sprintwedstrijd kan het inderdaad nog alle kanten op.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaan er nog wel wat onderdoor, wel gigantisch spannend
En vandaag ook de sprint.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:41 schreef wimderon het volgende:
Flatland meteen gewonnen in de IBU Cup bij haar comeback
Chardine, Lucien en Joël Sloof doen mee in de IBU Cupquote:Op woensdag 5 december 2012 12:02 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er eigenlijk uberhaupt nog Nederlandse biatleten?
Okquote:Op woensdag 5 december 2012 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Chardine, Lucien en Joël Sloof doen mee in de IBU Cup
En als ik me niet vergis heeft Chardine bij het WK junioren vorig seizoen zelfs 2 wereldtitels gepakt
Bij veel andere sporten is een plek in de top-8 bij een World Cup wedstrijd daarvoor noodzakelijk volgens mij (zelfs bij het vrouwenschansspringen bijvoorbeeld), en zonder te pretenderen dat ik veel van de sport weet denk ik wel dat dat vrij lastig gaat worden binnen anderhalf jaarquote:Op woensdag 5 december 2012 12:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok
Zou wel tof zijn als we weer eens een Nederlandse biatleet op de Spelen zouden zien
Nee dat snap ik, maar er zit in ieder geval iets van potentie inquote:Op woensdag 5 december 2012 12:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij veel andere sporten is een plek in de top-8 bij een World Cup wedstrijd daarvoor noodzakelijk volgens mij (zelfs bij het vrouwenschansspringen bijvoorbeeld), en zonder te pretenderen dat ik veel van de sport weet denk ik wel dat dat vrij lastig gaat worden binnen anderhalf jaar
Frode Andresen (geboren in Rotterdam) naturaliserenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij veel andere sporten is een plek in de top-8 bij een World Cup wedstrijd daarvoor noodzakelijk volgens mij (zelfs bij het vrouwenschansspringen bijvoorbeeld), en zonder te pretenderen dat ik veel van de sport weet denk ik wel dat dat vrij lastig gaat worden binnen anderhalf jaar
Ik lees net dat Joël Sloof dit weekend meedoet bij de World Cup in Hochfilzenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:02 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er eigenlijk uberhaupt nog Nederlandse biatleten?
Ja! Ik voel me bijna gemotiveerd om zelf te gaan langlaufen. Moet met wat aanstampwerk best lukken hier in de tuin.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:34 schreef komrad het volgende:
zeker nu het sneeuwt in NL. toppers wat achterin het veld ivm sneeuwval eerder
als je een grote tuin hebt, en langlauf spullenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja! Ik voel me bijna gemotiveerd om zelf te gaan langlaufen. Moet met wat aanstampwerk best lukken hier in de tuin.
Grote tuin check, langlaufspullen zal ik even moeten lenen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:38 schreef komrad het volgende:
[..]
als je een grote tuin hebt, en langlauf spullen
schiet eens op dan!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Grote tuin check, langlaufspullen zal ik even moeten lenen.
ze was aardig blond, dan heb je tenminste wat motivatie. en nu ligt ze er bijquote:
Achtervolging vind ik ook leuk ja, in elk geval ook veel overzichtelijker dan een sprintquote:Op zondag 9 december 2012 10:46 schreef DeeBee het volgende:
Gössner mistte gisteren echt telkens op cruciale momenten ongeveer, laatste of eerste schot...
Wel leuke wedstrijden altijd, die achtervolgingen!
Over een half uurtje de estafette live op Eurosport.
Leuk interview op ZDF met Gössner, 'de coach zegt altijd, wie 4x1 fout schiet, kan ook 0 schieten'quote:Op zondag 9 december 2012 10:46 schreef DeeBee het volgende:
Gössner mistte gisteren echt telkens op cruciale momenten ongeveer, laatste of eerste schot...
Wel leuke wedstrijden altijd, die achtervolgingen!
Over een half uurtje de estafette live op Eurosport.
De Duitser, altijd.quote:Op zondag 9 december 2012 15:30 schreef De_Fietser het volgende:
Op welke zender kijken jullie Biathlon meestal?
ik ook, het is ook wel eens te zien op Eurosport, maar ik vind het Duitse commentaar toch een stuk prettiger.quote:
Het is zelfs altijd op Eurosport te zien, maar sinds dit seizoen kijk ik ook op de Duitser, kan het inmiddels wel zonder problemen verstaanquote:Op zondag 9 december 2012 15:33 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
ik ook, het is ook wel eens te zien op Eurosport, maar ik vind het Duitse commentaar toch een stuk prettiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |