Hoezo heeft de host dan perfecte connectie soms?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:47 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Host wins everything? Het spel wordt laggy voor de host al 18 man downloaden.
Dan moet je mij eens zien als ik host benquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:31 schreef gastwatdefok het volgende:
Weet iemand of Black Ops 2 wél dedicated servers gaat krijgen?
Call of Duty: Host Wins Everything wordt beetje irritant na verloop van tijd.
Speel ook met de Scar, G36c en soms de Type 95 vriend.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:36 schreef BzP het volgende:
[..]
Chef je speelt ook met een PP90M1 met silencer zonder range...
Dan heb ik ook non stop shitmarkers
Ik lag als host zijnde met een sterke glasvezel verbinding. Tijd om naar moderate te gaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:58 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
Hoezo heeft de host dan perfecte connectie soms?
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ga eensch de kunst Quickscopen proberen onder de knie te krijgen.
Dat wordt meestal pas op het allerlaatste moment bekend gemaakt. Black Ops had het, dus ik denk dat Treyarch het wederom gaat gebruiken. Ik hoop alleen dat het dit keer niet via 1 GSP gaat aangezien het een drama was in het begin van Black Ops (mijn mening, ik heb het maar 2 of 3 prestiges volgehouden).quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:31 schreef gastwatdefok het volgende:
Weet iemand of Black Ops 2 wél dedicated servers gaat krijgen?
Pak een riot shield switch naar je second wapen zoek een riot shield pak die dan in plaats van je second weapons dan heb je dus aan de voor en achterkant een riot shield zo kan je bijvoorbeeld alle vlaggen veroveren in domination want je kan niet dood worden geschoten (wel bukken overigens)quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:45 schreef 3M1N3M het volgende:
Oke, ik heb nu mw3. Maar ehm, vraagje, kan iemand nou goed uitleggen wat riot shield doet? Hoe kan je dood enzo?
Ene keer wordt ik doodgeschoten, en dan weer houdt ie alles tegen?
Werkt het schild op je rug?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:55 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Pak een riot shield switch naar je second wapen zoek een riot shield pak die dan in plaats van je second weapons dan heb je dus aan de voor en achterkant een riot shield zo kan je bijvoorbeeld alle vlaggen veroveren in domination want je kan niet dood worden geschoten (wel bukken overigens)
Kan dat wel?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:55 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Pak een riot shield switch naar je second wapen zoek een riot shield pak die dan in plaats van je second weapons dan heb je dus aan de voor en achterkant een riot shield zo kan je bijvoorbeeld alle vlaggen veroveren in domination want je kan niet dood worden geschoten (wel bukken overigens)
Geloof t eigenlijk ook niet. Maar waar is dat schild dan goed voor?quote:
Nou ja, je kan je teammates beschermen.. en makkelijker objectives capturen enzo, maar imo is hij gewoon heel slecht, ook omdat je voor een smash kill 2 keer moet raken, en meestal zwaai je door die aim assist heen en weer.. Dan kan de enemy je zonder moeite in je rug knifen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:52 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Geloof t eigenlijk ook niet. Maar waar is dat schild dan goed voor?
Morgen maar eens proberen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |