In Duitsland komt dit ook voor. Een vriend van me is fors gevallen door een ijzerdraad die op wielhoogte was gespannen, ergens in de buurt van Keulen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik heb ook dat idee, Nederlanders gedragen zich veel minder dan andere heb ik het idee.
Duisters zijn sowieso volgzamer dat scheelt ook al.
http://g.co/maps/a6k5kquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waar was dit precies? Er loopt in ieder geval geen Driebergseweg vanuit Maarn richting Driebergen.
Echt streetview is er niet, maar wel hier en daar een bolletje.quote:
Zoals de Balk zei: "zo gaan wij niet met elkaar om in Nederland!"quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:03 schreef waht het volgende:
Ook dit moeten we niet willen met z'n allen.
Het kan net zo goed een volwassen persoon zijn geweest..quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef eigendeegcookie het volgende:
Dus wie daar in de buurt woont gaat hoop ik gauw kijken of de rol ijzerdraad nog in de kast ligt ,
en mocht ie ineens verdwenen zijn , dan kan je je eigen ***kind gaan aangeven.....
Als je de klap + schuiver overleeft moet je maar hopen dat de blikkers achter je opletten..quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, bij een auto kan het al flinke schade tot gevolg hebben, maar een motorrijder kan het waarschijnlijk niet na vertellen.
Eikels in de wereld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |