abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111891116
Dit misschien? Volgens mij gebasseerd op geclaimde sightings van mensen.

http://www.ufos-aliens.co.uk/cosmicspecies.htm
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:56:23 #52
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
pi_111895311
Niet echt, maar die ''foto's'' lijken beetje op elkaar he, alleen andere kleur huid en ogen, Die wat ik bedoel is meer een mens, net als die Nordic, Maar dan het hoofd is ehm... moeilijk te beschrijven... alleen de huidskleur is wit, en dan vingers zijn raar, voeten etc. i don't know, omdat ; Kleding.... ben ook op dit moment bezig met dat lucide gebeuren.... daarmee zal ik meer proberen te weten te komen... Dit doet me best wel denken aan de film Avatar...
pi_111914478
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef Cremesoep het volgende:
Zover ik weet niet, Het gaat over een bepaalde planeet, en die greys zien er toch net iets anders uit, die zijn volgens mij ook veel kleiner, deze lijken veel op de mens, meer een soort mengeling tussen die greys en die Pleiadians, die greys hebben zwarte ogen, en die gasten hebben ook een ''Iris'' kleur, Die greys hebben dus een grijze huidskleur, en deze een soort ''blank'' alleen dan meer Lijkwit, de vingers zijn niet zo als wij ze kennen, maar zonder die ''vingerkootjes''. Ben atm iemand die er meer over weet aan het zoeken, heb al hulp gehad van Boswachtertje.
De Greys zijn naar het schijnt meer een gecreeerd werkras, een soort robotjes als het ware, daarom komen ze ook zo gevoelloos over ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:33:55 #54
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
pi_111917161
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 08:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

De Greys zijn naar het schijnt meer een gecreeerd werkras, een soort robotjes als het ware, daarom komen ze ook zo gevoelloos over ...
Vet om te weten, maar zoals ik al het was meer een Humanoïd ras, alleen dan een andere kleur, structuur en geen "werk"ras, maar een soort oorlogmachine, maar ook weer geen robt, meer een Cyborg, maar toch menselijk
pi_111918060
Als je het "scheppingsverhaal" zou geloven zijn wij geschapen naar het evenbeeld van de goden.
Als je gelooft dat leven op Aarde terechtgekomen is via asteroiden/meteorieten, dan zijn er wsl nog meer humanoids in space
:)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:04:27 #56
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_111930565
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:03 schreef UncleScorp het volgende:
Als je het "scheppingsverhaal" zou geloven zijn wij geschapen naar het evenbeeld van de goden.
Als je gelooft dat leven op Aarde terechtgekomen is via asteroiden/meteorieten, dan zijn er wsl nog meer humanoids in space
:)
Maar wat bedoel je met het evenbeeld? Als ik naar Ron Jeremy kijk, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dat eerder een grapje van moeder natuur is in plaats van een Goddelijk evenbeeld :')

Het kan ook een evenbeeld zijn op het gebied van bewustzijn of bepaalde vermogens he.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_111937540
Ron Jeremy ... wat een vergelijking ... wat een schoolvoorbeeld van het menselijk ras :D
Laat ons daar maar geen paranormale visualisering van vragen :+

Evenbeeld op gebied van bewustzijn of bepaalde vermogens ?
Dan hadden de goden elkaar al lang uitgemoord :P
En zo bewust zou ik ons nou ook niet noemen, misschien nog meer in de beginfase van het menselijk ras, en daarna is het eigenlijk bergaf gegaan ;)

Maar eigenlijk heeft dit niets meer te maken met "Paranormale visualisering project" en gaan we keihard offtopic.

Hé Cremesoep ... waarom maak je es geen topic over jouw zoektocht en bevindingen ? Kunnen we daar lekker in loos gaan :)
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:21:37 #58
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_111939413
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:44 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Interessant,
er zijn zoveel theorieën over het paranormale maar deze raakt er een paar.
Ik zelf vind de frequentie theorie ergens..logies. Mediums zouden dingen indd kunnen zien omdat ze een andere frequentie kunnen ontvangen en zien en het is niet geheel onrealistische dat bepaalde stoffen of drugs dit effect ook kunnen hebben.

Maar aan de andere kant, drugs zijn niet wenselijk en maken een persoons woorden niet echt geloofwaardig. Zie deze test van de Amerikaanse overheid die een kunstenaar op ACID zetten:
http://www.boreme.com/posting.php?id=934&page=1/

Ook heel interessant.
[nummer 5, Professor Farnsworth]

Ik zou het artikel nog even goed door scannen, kijken of er iets te vinden is wat echt heel anders is al recordings van "trips"van andere drugs.
Waarom zou drugs een persoons woorden ongeloofwaardig maken? Het ligt er maar net aan welke drug en welke dosis je in hebt genomen.
Veel mensen krijgen onder invloed van bijvoorbeeld LSD juist meer inspiratie in dat waar ze goed in zijn, dat kan dus ook gesproken woord zijn of het schrijven van bijvoorbeeld songteskten.

Ikzelf rook af en toe DMT en ben als ik onder invloed ben van DMT nog gewoon geestelijk heel goed bij en ook in staat om te functioneren en om te communiceren met andere mensen.
Ook ik neig naar de frequentie / dimensie theorie na het een paar keer ervaren te hebben.

Enkele voorbeelden van tekenaars die geinspireerd zijn door psychedelische middelen:

Alex Grey (LSD):

Pablo Amaringo (Ayahusaca):

Bryan Kentward (verschillende entheogene middelen):

Verder wel een leuk idee trouwens wat je doet!
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_112040826
Geweldige schilderijen die eerste en die derde.
pi_112040880
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:56 schreef Cremesoep het volgende:
Niet echt, maar die ''foto's'' lijken beetje op elkaar he, alleen andere kleur huid en ogen, Die wat ik bedoel is meer een mens, net als die Nordic, Maar dan het hoofd is ehm... moeilijk te beschrijven... alleen de huidskleur is wit, en dan vingers zijn raar, voeten etc
Was dit een reactie op mijn link? Staan meerder type aliens gebasseerd op zogenaamde sightings. Overigens was mijn bericht met link gericht op de TS
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:07:54 #61
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
pi_112050052
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 00:35 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Was dit een reactie op mijn link? Staan meerder type aliens gebasseerd op zogenaamde sightings. Overigens was mijn bericht met link gericht op de TS
Was niet zo bedoeld, dacht dat hij naar mij gestuurd werd, maarja, volgens mij is TS afwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')