quote:
Op woensdag 29 februari 2012 12:44 schreef LolaLovesYou het volgende:[..]
Interessant,
er zijn zoveel theorieën over het paranormale maar deze raakt er een paar.
Ik zelf vind de frequentie theorie ergens..logies. Mediums zouden dingen indd kunnen zien omdat ze een andere frequentie kunnen ontvangen en zien en het is niet geheel onrealistische dat bepaalde stoffen of drugs dit effect ook kunnen hebben.
Maar aan de andere kant, drugs zijn niet wenselijk en maken een persoons woorden niet echt geloofwaardig. Zie deze test van de Amerikaanse overheid die een kunstenaar op ACID zetten:
http://www.boreme.com/posting.php?id=934&page=1/Ook heel interessant.
[nummer 5, Professor Farnsworth]
Ik zou het artikel nog even goed door scannen, kijken of er iets te vinden is wat echt heel anders is al recordings van "trips"van andere drugs.
Waarom zou drugs een persoons woorden ongeloofwaardig maken? Het ligt er maar net aan welke drug en welke dosis je in hebt genomen.
Veel mensen krijgen onder invloed van bijvoorbeeld LSD juist meer inspiratie in dat waar ze goed in zijn, dat kan dus ook gesproken woord zijn of het schrijven van bijvoorbeeld songteskten.
Ikzelf rook af en toe DMT en ben als ik onder invloed ben van DMT nog gewoon geestelijk heel goed bij en ook in staat om te functioneren en om te communiceren met andere mensen.
Ook ik neig naar de frequentie / dimensie theorie na het een paar keer ervaren te hebben.
Enkele voorbeelden van tekenaars die geinspireerd zijn door psychedelische middelen:
Alex Grey (LSD):
![alex-grey.jpg]()
Pablo Amaringo (Ayahusaca):
![14830012_500.jpg]()
Bryan Kentward (verschillende entheogene middelen):
![20090603-105129-entheogenic-b_500.jpg]()
Verder wel een leuk idee trouwens wat je doet!
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".