Ja, en nu ben ik nieuwsgierig natuurlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:32 schreef Poppedein het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 2 maart 2012 14:02 schreef Susie het volgende:
Euhm, Anouk wil nu al graag 'zitten'. Is het slecht om haar dan, met ondersteuning van een hand ofcourse, rechtop te houden? Soort oefenen enzo?
*eerst ff terugzoeken voordat ik er een klok en klepel verhaal van maak*
Ah fijn! ik vind 100cc wel okee, wat ik het belangrijkst vindt is dat ze niet meer ontroostbaar is als mijn borst even er niet is!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat heeft Senna ook heel lang zo gedaan. Na een tijdje dronk ze meestal rond de 140 cc op een dag, maar meer is het nooit geworden. Toen ze bijvoeding kreeg, ging het een stuk beter. Bijtanken ging ook prima, en ze heeft er niets van geleden
Dat dus inderdaad. Ik vond het fijn dat ze iets binnen kreeg en dat ze niet ontroostbaar was. En dan zat ik gewoon gezellig de hele avond met mijn meisje op de bank om bij te tankenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ah fijn! ik vind 100cc wel okee, wat ik het belangrijkst vindt is dat ze niet meer ontroostbaar is als mijn borst even er niet is!
Toch verbazend vind ik het dan toch, dat een baby dan toch zonder huilen de dag doorkomt oop 100cc.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad. Ik vond het fijn dat ze iets binnen kreeg en dat ze niet ontroostbaar was. En dan zat ik gewoon gezellig de hele avond met mijn meisje op de bank om bij te tanken
Ik denk dat ik dat wasquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:05 schreef mefke79 het volgende:
NTS, Tienus krijgt 5ml lactulosesiroop, dat doen we in 1 keer, door het fruit of door de melk. Werkt prima. Ze later er wel enorme scheten van. Dat je denkt: volle luier en dat er dan niets in zit.
KD, die 'grens' van 6 maanden staat ook ter discussie. Ik geloof dat het Claudia was die laatst een onderzoek aanhaalde waarin ze aangeven dat er ook aanwijzingen zijn om wel al met 4 maanden te beginnen.
Mijn oudste kreeg wel iets eerder omdat hij anders ver over de liter melk ging met drinken vanwege honger. Jongste zijn we wel pas met 6 maanden begonnen en daarbij duurde het veel langer voordat er ook werkelijk wat naar binnen ging/bleef.
Ze bracht wel heel veel tijd door bij de leidster op schoot of in de elektrische babyschommelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Toch verbazend vind ik het dan toch, dat een baby dan toch zonder huilen de dag doorkomt oop 100cc.
Des te beter natuurlijk, maar als ik nu te lang wacht met eten geven dan krijst hij werkelijk de boel bij elkaar.
Maar misschien in een andere omgeving bij "vreemden" is dat niet zo![]()
Maar ik zal het op den duur wel zien en meemaken
+1quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:00 schreef mignonne het volgende:
ik begrijp die theorie alleen nooit zo goed![]()
ik bedoel, weet je hoe zoet melk is? moedermelk en kunstvoeding equal. Das toch raar dan dat men daarna vindt dat een banaan dan te zoet is terwijl zo'n kind daarvoor nog 8 x per dag 180 ml zoete meuk weg stouwde
wij sparen niet, op dit moment. Later als ik groot ben sparen we wel weer, nu heb ik gewoon geen cent over om nog te sparen. T is niet anders.
ik heb wel eens mn vinger in het potje gestoken om te voelen of het niet te heet was en daarna zonder na te denken mn vinger in mn mond gestokenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
+1
Daarbij vertelde een voedingsdeskundige die ik sprak tijdens opname ( ivm sonde) dat het geen reet uitmaakt, ook een baby heeft smaakpapillen en er staat niet vast voor elke baby dat zij hetzelfde lekker vinden..
Daarbij komt nog het gegeven dat bij elk potje appelsap inzit waardoor geen enkel middel zijn eigen natuur getrouwe smaak heeft! En het beetje smaak wat dan nog over is feitelijk kapot gekookt en geconserveerd wordt omdat het massaproductie is,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |