SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan neem je toch onnodig risico's?
[ Bericht 43% gewijzigd door Kleurdoos op 02-03-2012 10:58:21 ]
Hehe, dan heeft je kind gewoon hongerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:15 schreef TimeJumper het volgende:
Nou van mij hoeft die ook niet hoor maar ik vroeg het me gewoon af.
De tekst stond in een bambix boekje dus ik snap best wel dat die natuurlijk hun "waar" aan "de man" willen brengen.
Maar ik vroeg me af wie en of er wel iemand was die dus al fruit gaf.
En wie weet vind hij het wel lekker, dus daarom![]()
Zoals in het boekje staat, wanneer is uw baby toe aan vast (fruit) voedsel, als die smekt en hapbewegingen maakt![]()
![]()
als die op zijn handen kluift
![]()
Je baby wil meer melk dan normaal
en nog een paar van die dingen.
Let er maar eens op dat alle kinderen dat best vroeg doen. Als je je sleutels in je mond doet zal hij ook happen enzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:15 schreef TimeJumper het volgende:
Zoals in het boekje staat, wanneer is uw baby toe aan vast (fruit) voedsel, als die smekt en hapbewegingen maakt![]()
![]()
als die op zijn handen kluift
![]()
Je baby wil meer melk dan normaal
en nog een paar van die dingen.
Wel een beetje vage beschrijving vond ik het, het kan op vanalles wijzen , maar ja ze moeten er wat in zetten![]()
ghe dan heeft lex altijd honger.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:17 schreef octopussy het volgende:
[..]
Hehe, dan heeft je kind gewoon honger![]()
Ja of met 4 maand op de fiets met allemaal kussentjes enzo!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
een vriendin van mij zette r baby met 2.5 mnd in de kinderstoel, lag ie zo onderuit gezakt in dat stoeltje
Ze zeggen dat zolang ze niet met het hoofd boven de maxi cosi uitkomen dat ze er nog gewoon in kunnen. Wij hebben de oudste 2 ook eerder in een stoel gedaan hoor. Niet omdat het niet meer paste maar wegens alleen maar krijsen in de auto steeds. Maar die waren volgens mij maand of 7.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:50 schreef Nirak het volgende:
En van de autostoel vraag ik me wel af hoe mensen dat doen met een maxi cosi en lange benen. De benen van onze man komen er bijna onder uit tegen de bank aan.. Dat zit toch niet lekker meer straks met die gekromde benen?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:17 schreef octopussy het volgende:
[..]
Hehe, dan heeft je kind gewoon honger![]()
tsjee zonde dat kindquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:26 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja of met 4 maand op de fiets met allemaal kussentjes enzo!
Ik noem niemand een slechte moeder. Ik snap gewoon niet dat het risico genomen wordt als het totaal overbodig is. Proeven kan ook met 6 mnd, toch? Dus eigenlijk doe je het omdat je zelf wil weten of hij het lekker vindt? Want ik neem aan dat hij niet om eten vraagt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:50 schreef Nirak het volgende:
Allemaal slechte moeders hoor, die dingen doen buiten de gestelde "normen". Oke oke, met vier maanden in een fietsstoeltje lijkt me niet zo handig, maar het is waarschijnlijk onwetendheid..
Dat eten met vier maanden is echt geen ramp, verschillende onderzoeken zeggen verschillende dingen en op CB's (vast niet allemaal) krijg je idd bij de vier mnd afspraak te horen dat je rustig mag beginnen.
Die van ons heeft ook al een banaan vaat gehad, en ook gekookte appel. Niet om te voeren, maar zodat hij het zelf in zijn mond kan stoppen om de smaak te ontdekken. Hij slikt amper wat door, want stukjes zijn kokhalzen en hij werkt het vakkundig naar buiten met hulp van zijn mama's, om het vervolgens weer in zijn mond te stoppen en ervan te proeven. Hij vondt het oprecht leuk en lekker en na 2 minuten is het klaar. Proeven kan denk ik echt geen kwaad, maar dat is wat anders dan er met vier maanden proberen veel vast voedsel in te stoppen..
En van de autostoel vraag ik me wel af hoe mensen dat doen met een maxi cosi en lange benen. De benen van onze man komen er bijna onder uit tegen de bank aan.. Dat zit toch niet lekker meer straks met die gekromde benen?
DJMO en Geert: gefeliciflapstaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |