quote:
Kleinigheidjesquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:17 schreef Yesse het volgende:
[..]Vandaag blij dat ik een uitzendbaan heb
![]()
(ik krijg het gewoon betaald; ze betalen mij per dag)
Hey Miloe!quote:
Ja dat snap ik ook niet helemaal want februari is al korter dan een 'normale' maand. Dus je zou zeggen dat je dit jaar alleen iets minder over houdt...quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
KleinigheidjesEr was op de radio dat er wel degelijk mensen in moeilijkheden kwamen omdat ze voor een dag extra kosten hadden maar geen inkomsten. Ik kan me dat eerlijk gezegd nie voorstellen... Wat maakt die ene dag nou uit..
Of je moet voor het hele jaar per dag precies je budget al bedacht hebben. Maar in dat geval kun je er in het begin van t jaar rekening mee houden. Sommige mensen....quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet helemaal want februari is al korter dan een 'normale' maand. Dus je zou zeggen dat je dit jaar alleen iets minder over houdt...
Ik moet ook droog brood met een glaasje regenwater nemen vandaagquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of je moet voor het hele jaar per dag precies je budget al bedacht hebben. Maar in dat geval kun je er in het begin van t jaar rekening mee houden. Sommige mensen....
Jij bent dat gewend toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moet ook droog brood met een glaasje regenwater nemen vandaag
Nee jonge, normaal heb ik nog geld voor grenadinequote:
Kunt het beter andersom vragen.. Waarom zijn de andere 11 maanden nie gewoon korterquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:29 schreef Milou__ het volgende:
Waarom is februari korter dan een andere maand?
Ja maar dat geeft nog geen antwoord op mn vraagquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kunt het beter andersom vragen.. Waarom zijn de andere 11 maanden nie gewoon korter
Om daarom!quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft nog geen antwoord op mn vraag
De aarde heeft 365 dagen, 5 uur en 48 min nodig om rond de zon te draaien. Na 4 jaar dus een dag te weinig. Vandaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:29 schreef Milou__ het volgende:
Waarom is februari korter dan een andere maand?
Ja oke, maar waarom maken ze van een '31' maand geen '30' maand?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:36 schreef jna het volgende:
[..]
De aarde heeft 365 dagen, 5 uur en 48 min nodig om rond de zon te draaien. Na 4 jaar dus een dag te weinig. Vandaar.
Dat heb ik me dus ook altijd afgevraagd maar dat zou goed met de seizoenen en/of zomertijd te maken kunnen hebben.. Volgens wikipedia: Januari en februari zijn de laatste twee maanden die aan de kalender werden toegevoegd, aangezien de Romeinen de winter als een maandloze periode zagen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja oke, maar waarom maken ze van een '31' maand geen '30' maand?
Ah kijk, dit klinkt logisch. Ook waarom februari zo kort is. Thanks Yesse!quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat heb ik me dus ook altijd afgevraagd maar dat zou goed met de seizoenen en/of zomertijd te maken kunnen hebben.. Volgens wikipedia: Januari en februari zijn de laatste twee maanden die aan de kalender werden toegevoegd, aangezien de Romeinen de winter als een maandloze periode zagen.
Dus wellicht daarom?
Na wat googelen blijkt dit ook zo te zijn. Januari en februari werden niet meegeteld ivm winter. Bij het toevoegen van januari en februari is februari als 'einde jaar' genomen omdat het einde winter betekende. Waarschijnlijk is dat ook Ceasar zich hier aan heeft gehouden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah kijk, dit klinkt logisch. Ook waarom februari zo kort is. Thanks Yesse!
Dus vanavond is de jaarwisseling hihiquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Na wat googelen blijkt dit ook zo te zijn. Januari en februari werden niet meegeteld ivm winter. Bij het toevoegen van januari en februari is februari als 'einde jaar' genomen omdat het einde winter betekende. Waarschijnlijk is dat ook Ceasar zich hier aan heeft gehouden.
*boksquote:
Als je brommers gaat kiek'n met al je tangas!quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:36 schreef jna het volgende:
[..]
Jij ben toch meer van het brommers kiek'n?
Mooi.quote:
Same, daarom ik eet ik 's middags gewoon meer of rond half 11quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
Kutte is dat ik 's ochtends wel altijd behoorlijk honger heb maar m'n spijsvertering nog niet wakker is (de rest ook niet eigenlijk) en ik dus geen hap door m'n keel krijg
.
Als ik eerder opsta MOET ik voor die tijd gewoon iets eten. Als ik anders ga staan na even gezeten te hebben dan wordt het gewoon zwart voor m'n ogen en draaierig enzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same, daarom ik eet ik 's middags gewoon meer of rond half 11
Ach ja, lichamelijke klachten, die negeer ik gewoonquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik eerder opsta MOET ik voor die tijd gewoon iets eten. Als ik anders ga staan na even gezeten te hebben dan wordt het gewoon zwart voor m'n ogen en draaierig enzo.
Als je om 10.30 binnen komt wandelen, hoe laat ga je dan naar bed en hoe laat sta je op?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
Mwah, hier werkt dat niet. Toen ik nog op de TU/e werkte minstens 6 maanden lang tussen 22 en 23u naar bed gegaan en om 7.15 opstaan. Ik was nog steeds iedere ochtend brak en pas 's avonds werd ik weer een beetje wakker.
Hielp niks, daarna gewoon laat naar bed gegaan en even vroeg opgestaan, net zo brak.
Nu ik eenmaal gewend ben aan thuiswerken en flexibele werktijden wil ik echt niks anders. Gewoon om 10.30 binnen komen wandelen en wat later naar huis...
Studeren is wel weer vervelend.. ga 's ochtends ook niet vaak naar colleges omdat ik er heel m'n dag mee verneuk en ze toch maar voor de helft kan volgen dan. Dus ja.
Was ik maar zulks een baasquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ja, lichamelijke klachten, die negeer ik gewoon
Ik werk niet meerquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als je om 10.30 binnen komt wandelen, hoe laat ga je dan naar bed en hoe laat sta je op?
Ik ga mooi nergens meer werken zonder flexibele werktijden. Sowieso presteer ik 's ochtends niks als ik vroeg op moet staan en ben ik de hele dag brak.quote:Flexibele tijden zijn wel chill inderdaad. Zo is je lichaam lekker uitgerust. Ik zie mensen die enorm veel koffie moeten drinken als ze brak naar werk komen.
Stiekem denk ik dat die half jaar te kort was om een vaste biologische ritme te krijgen. Vooral als je het niet gewend was. Wie weet ging je vaker later dan 22u/23u naar bed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Was ik maar zulks een baas.
[..]
Ik werk niet meer.
Maar meestal stond ik dan net voor 10u op en ging ik tussen 02u en 03u naar bed. Dat laatste doe ik nu nog steeds eigenlijk.
[..]
Ik ga mooi nergens meer werken zonder flexibele werktijden. Sowieso presteer ik 's ochtends niks als ik vroeg op moet staan en ben ik de hele dag brak.
Meh, van dat geld koop ik meestal andere dingen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:34 schreef vincm het volgende:
Psst, he, servertje kopen?[TK] Supermicro server (nauwelijks gebruikt)
Was dat nog niet bekend?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dus vanavond is de jaarwisseling hihi
quote:
Neequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was dat nog niet bekend?
Maar als je even logisch nadenkt als je naar de namen van de maanden kijkt.quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef jna het volgende:
[..]
In Zeeland lopen ze met alles 2 maanden achter, dus ook met oud en nieuw.
Is dit Google of gewoon algemene kennis die jij wel hebt en ik niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerst had augustus, toen nog Sextilis, sext =6, trouwens ook 30 dagen. Maar omdat keizer Augustus deze maand vervolgens naar zichzelf vernoemde en hij niet wilde onderdoen voor Julius heft hij één dag van februari wat toen nog de laatste maand van het jaar was afgepakt en bij zijn eigen maand erbij geplakt.
Algemene kennis (sinds vanmorgen). Stond vanmorgen in de krant.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is dit Google of gewoon algemene kennis die jij wel hebt en ik niet?
Ja ik herinner me ook dat ik dat 2 maanden geleden hier heb gelezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Algemene kennis (sinds vanmorgen). Stond vanmorgen in de krant.
Want toen was het 29 februari bij jullie?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik herinner me ook dat ik dat 2 maanden geleden hier heb gelezen.
Hehehehehehehe.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef jna het volgende:
[..]
In Zeeland lopen ze met alles 2 maanden achter, dus ook met oud en nieuw.
Die is toch allang een kasplantje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:55 schreef Milou__ het volgende:
Dan zal die ook wel schrikken als hij hoort van Friso, paar weken terug.
Daar kan je toch niet op Matlabben manquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:34 schreef vincm het volgende:
Psst, he, servertje kopen?[TK] Supermicro server (nauwelijks gebruikt)
Bij jullie nog wel ja. Hier glijdt hij alweer vrolijk van bergen af.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is toch allang een kasplantje.
Mooi.. Hoef ik me daar ook niet meer druk om te maken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij jullie nog wel ja. Hier glijdt hij alweer vrolijk van bergen af.
Deed je dat dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi.. Hoef ik me daar ook niet meer druk om te maken.
Al stond die camera goed. Dan nog was de wedstrijd saai.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef jna het volgende:
[..]
Sowieso dat camerastandpunten dan nog het camerawerk
Gast, dat is Engelsquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef jna het volgende:
[..]
Sowieso dat camerastandpunten dan nog het camerawerk
Idd, ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef Milou__ het volgende:
Ja ik zit te twijfelen om de 2e helft gewoon niet te kijken.
KJH. Oke ik blijft kijken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, ik heb wel wat beters te doen
Onee
quote:
Was het maar Engels, dan stond de camera tenminste aan de overkant op de goede plekquote:
Sport1 is vandaag nog gratis.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef Milou__ het volgende:
Ja ik zit te twijfelen om de 2e helft gewoon niet te kijken.
Kwel jezelf dan nog lekker 45 minutenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een gierige Hollander.
Op sport 1 is Chelsea. Dat is een nog ergere kwelling dit seizoen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Kwel jezelf dan nog lekker 45 minuten
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Kwel jezelf dan nog lekker 45 minuten
Ja, dan kwel ik mezelf nog meer op.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef jna het volgende:
[..]
Op sport 1 is Chelsea. Dat is een nog ergere kwelling dit seizoen.
Bayern - Schalke nu (samenvatting)quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef jna het volgende:
[..]
Op sport 1 is Chelsea. Dat is een nog ergere kwelling dit seizoen.
Dat was ook een slechte wedstrijdquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Bayern - Schalke nu (samenvatting)
Pfff schakelde net te laat in.. zag de bal in de touwen hangen en nu KJH bloedneus enzo? Watskebeurtquote:
Bevalt de nieuwe woonplaats nog steeds?quote:
Bots! Tegen de verdediger nadat ie 'm al gekopt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pfff schakelde net te laat in.. zag de bal in de touwen hangen en nu KJH bloedneus enzo? Watskebeurt.
En de 0-1?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:21 schreef jna het volgende:
[..]
Bots! Tegen de verdediger nadat ie 'm al gekopt.
Robben. Een loopactie van voor de middenlijn nog. KHJ maakte de verdedigers gek door een goede loopactie. Toen kon robben er zo doorheen!quote:
Solo van Robben vanaf eigen helft. Huntelaar trok een enorm gat door 3 verdedigers mee te nemen met een loopactie.quote:
Was het pwittttyyyquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Robben. Een loopactie van voor de middenlijn nog. KHJ maakte de verdedigers gek door een goede loopactie. Toen kon robben er zo doorheen!
Jazekerquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bevalt de nieuwe woonplaats nog steeds?
Welk net?!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Was het pwittttyyy?
Kijk nu met Engels commentaar en die zijn best lovend.
Und?quote:
Toen ik inschakelde zag ik twee dooien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pfff schakelde net te laat in.. zag de bal in de touwen hangen en nu KJH bloedneus enzo? Watskebeurt.
Ik ben morgen en overmorgen nog in je hometown!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
JazekerHeerlijk om weg te zijn uit Zeeland
Noesquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben morgen en overmorgen nog in je hometown!
Wat dacht je van Italië?quote:
Nicequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
JazekerHeerlijk om weg te zijn uit Zeeland
Oh vind je het leuk als we je bier op komen zuipen ja?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Noes
Kom je voor de housewarming (). Mag je wel opschieten, morgen weer een kijker
0-1 tegen de VSquote:
Heb nog ruim een half krat HJ staan, en het is niet van mij. Dus geen probleemquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:30 schreef Bravebart het volgende:
Oh vind je het leuk als we je bier op komen zuipen ja?
Neu, wordt vast niet verkocht (hoop ik). Anders ben ik wel fuckedquote:Maar wtf, je moet er dus weg binnenkort?
Ok cool, I keep it in mind!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb nog ruim een half krat HJ staan, en het is niet van mij. Dus geen probleem![]()
[..]
Neu, wordt vast niet verkocht (hoop ik). Anders ben ik wel fucked
Nopequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:32 schreef Bravebart het volgende:
Ja precies, dan heb je 3 maanden neem ik aan?
Nee, Dempseyquote:
Huh?quote:
HAHAHAHA!quote:
En schaarsquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:48 schreef jna het volgende:
Mjah wat verwacht je ook, als je Ron vlaar laat invallen
Ja eerst 10 minuten reclames kijkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef Isdatzo het volgende:
En nu wil ik die eerst 2 goals zien.
Rustig an hè Martens!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef jna het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA WE WORDEN WERELDKAMPIOEN !
Ik kort het altijd af met KKH, maar dat staat dan ergens anders voor dan wat jij bedoelt denk ik. En mijn onze voorbeeldfunctie kan ik die naam maar beter niet languit typen.quote:
Een gefrusteerde kakkerlak?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alle ajacieden verdienen nou eenmaal een enkeltje siberie
altijd. zo ben ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:42 schreef Isdatzo het volgende:
Hij feliciteerde me volgens mij wel toen we kampioen werden.
Anti-ajacieden zijn geen Feyenoorders.. Plus wij heten Feyenoorders geen kakkerlakkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een gefrusteerde kakkerlak?
Maar Feyenoorders zijn wel anti-ajaciedenquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Anti-ajacieden zijn geen Feyenoorders..
Niet alle Feyenoorders. Ik werd gek toen ik merkte dat gewoon 50% of meer zelfs van de Feyenoorders die ik ken vorig jaar wilde VERLIEZEN van PSV zodat Ajax maar geen kampioen werd. Terwijl je dat jaar met 10-0 van ze had verloren. Dan ben je als Feyenoorder echt zo laag gezakt dat je jezelf echt geen echte Feyenoorder meer noemen hoor..quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar Feyenoorders zijn wel anti-ajacieden
Tof dat mn woordenboek dat woord ook gewoon kent
Eens, dan ben je te diep gezonkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet alle Feyenoorders. Ik werd gek toen ik merkte dat gewoon 50% of meer zelfs van de Feyenoorders die ik ken vorig jaar wilde VERLIEZEN van PSV zodat Ajax maar geen kampioen werd. Terwijl je dat jaar met 10-0 van ze had verloren. Dan ben je als Feyenoorder echt zo laag gezakt dat je jezelf echt geen echte Feyenoorder meer noemen hoor..
Natuurlijk, maar ik ben ook voor de ajacieden als ze toevallig in het NL-elftal spelen. Ik ben eerst Nederlander, dan Feyenoorder.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens, dan ben je te diep gezonken
Ik ben ook niet echt anti, maar tegen ajax zijn hoort er wel een beetje bij. Het 'plagen' tussen ajax en Feyenoord is leukMaar als ze europees spelen hoop ik ook gewoon dat ze winnen
Precies.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik ben ook voor de ajacieden als ze toevallig in het NL-elftal spelen. Ik ben eerst Nederlander, dan Feyenoorder.
Zit mobiel, dus let er niet zo opquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:06 schreef Bravebart het volgende:
Schrijf je expres Feyenoord met een hoofdletter en Ajax niet Pillie?
Dan doe je het wel vrij consequent voor er niet op lettenquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit mobiel, dus let er niet zo op
Maar ik schrijf tenminste geen ajakkes oid![]()
Ajax schrijf ik voluit, Feyenoord met woordenboekquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan doe je het wel vrij consequent voor er niet op letten
Ik bijdehandquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ajax schrijf ik voluit, Feyenoord met woordenboekEn nu was het begin van de zin, voor je bijdehand gaat doen
quote:
Als je maar uit mijn huis blijftquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:45 schreef Yesse het volgende:
Ik ben huizen op Funda aan het bekijken, niet omdat ik een huis zoek maar veel te nieuwsgierig ben en het leuk vind bij anderen binnen te kijken
Ik woon ondertussen al bijna een half jaar in Amsterdam hequote:Op donderdag 1 maart 2012 10:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jouw huis? Woon je inmiddels op jezelf dan?
Oja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik woon ondertussen al bijna een half jaar in Amsterdam he
Al is het niet mijn huis, het staat wel te koop
Goed hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oja.Ik vergeet zo veel.
Hoe gaat het daar eigenlijk?
Ik wou zeggen, ik heb het toch gezegdquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oja.Ik vergeet zo veel.
Hoe gaat het daar eigenlijk?
Ik ben 'commercieel medewerker binnendienst' . Op zoek naar iets anders omdat dit niet echt aansluit bij wat ik wil/kan etc. Wel nog steeds thuis maar ik ben aan het sparen/zoeken voor een huurhuisje hier in de buurtquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed hoorAl helemaal thuis hier, al is Amsterdam niet echt mijn stad
Wat doe jij tegenwoordig eigenlijk?
Wel uitgestudeerd inmiddels?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben 'commercieel medewerker binnendienst' . Op zoek naar iets anders omdat dit niet echt aansluit bij wat ik wil/kan etc. Wel nog steeds thuis maar ik ben aan het sparen/zoeken voor een huurhuisje hier in de buurt
Jaaaaaa ben een afgestudeerd Msc nuquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel uitgestudeerd inmiddels?
Ik ben ook nog zoekende, geen idee wat ik wil![]()
Eigen huisje = tofIk kijk ook nog rond, maar zonder vast werk wordt dat wat lastig denk ik
Ach, titels. Zoveel zegt het nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:27 schreef Yesse het volgende:
Jaaaaaa ben een afgestudeerd Msc nuAl vind ik het wel gek dat ik met HBO + 2 jaar WO nu dezelfde titel heb als Bart als hij straks klaar is
![]()
Telt ook als eigen huisquote:Eigen huisje = sociale huurwoning he
In elke richting die ik kan vinden en waar ik nog enig kans op maakquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, titels. Zoveel zegt het niet![]()
In welke richting zoek je werk nu?
[..]
Telt ook als eigen huis
Ik durf niet meerquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:34 schreef Piles het volgende:
Als andere mensen iets willen zeggen dan mag dat hoor
Tja, wat nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
In elke richting die ik kan vinden en waar ik nog enig kans op maakNee, meer iets richting marketing/communicatie of sociologie. Heel moeilijk op dit moment
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:47 schreef Piles het volgende:
[..]
En terecht. Als volwassenen praten ben je stil
Wat doe je nu eigenlijk?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, wat nietMaar die richting zeker ja...
Ik zoek ook best breed nu, als ik maar aan het werk blijf.
Zit nu tijdelijk bij woningcorporatie. Niet echt wat ik wil, maar ik kan het en het betaalt leukquote:
3 dagen... kon ik ook maar 3 dagen werken... Maarja ik wil meer dan alleen een kamerquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit nu tijdelijk bij woningcorporatie. Niet echt wat ik wil, maar ik kan het en het betaalt leukTis maar 3 dagen in de week, vind ik ook wel ff prima.
Als je salaris hoog genoeg is kan het allebeiquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
3 dagen... kon ik ook maar 3 dagen werken... Maarja ik wil meer dan alleen een kamer
* Lithia aaitquote:
Nee, om deze tijd niet. Lunch misschien.quote:
Ontbijt kan prima om deze tijd. En dan om uur of 2 lunchquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, om deze tijd niet. Lunch misschien.
Waarom die PI?quote:
HALLO!quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:34 schreef Piles het volgende:
Als andere mensen iets willen zeggen dan mag dat hoor
Onee, goed puntquote:
Aaight!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:09 schreef jna het volgende:
[..]
Wij waren gewoon te druk met studeren. Daarom reageerde we niet. Boks.
2 keer de helft?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaight!
Mja, stiekem heb ik de hele ochtend zitten zwoegen op een berekening die na de lunch onzin bleek te zijn![]()
Ja, was het maar zo'n feest!quote:
Eten nadat ik opgestaan ben noem ik ontbijten. Of dat nu om 07u is (onwaarschijnlijk), om 12u is (waarschijnlijker) of om 16u (mogelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, om deze tijd niet. Lunch misschien.
Eens.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eten nadat ik opgestaan ben noem ik ontbijten. Of dat nu om 07u is (onwaarschijnlijk), om 12u is (waarschijnlijker) of om 16u (mogelijk).
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ondeugende blik, kuiltjes in haar wangen.quote:
Ja.quote:
Van die vetkuilen.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:31 schreef jna het volgende:
[..]
Oh wachtik las "beter dan je rug in je kont"
Klaag jouw oude docenten aan.quote:
quote:
Iets meer opdrachten om mijn mol in actie te zien.quote:
Sorry. Ik zal het nooit meer doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef Milou__ het volgende:
Staan er zomaar 2 foto's van chicks in dit topic.
Jawellllll mag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal het nooit meer doen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal het nooit meer doen.
quote:
Snap de hint dan.quote:
Ehm, nee.quote:
Boeiend. Ik weiger om te smeken om foto's.quote:
Daar op de achtergrond staat een brommer te koop in een advertentie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oké, die is zonder motor ook wel prima.
Nee toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |