Samenvatten is okay , en je samenvatting klopt bijna.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Niets hoor, ik ben de samenvattendefactor van het groepje en maak paints. Hoi!
WUT ? Neequote:Op donderdag 1 maart 2012 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
h jij moet zeker het mannetje zijn 'Joene doet Tico'
?
Jij hebt liever dat ik jou doe dus?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ik jou doe dus?
*noteert...
* Christine le duc aanslingert.
Waarom christine wel en mij niet ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ik jou doe dus?
*noteert...
* Christine le duc aanslingert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:40 schreef Kleurdoos het volgende:
als jullie er niet uitkomen heb je altijd nog de
VEINED DOUBLE HEADERWie moet er dan duwen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:40 schreef Kleurdoos het volgende:
als jullie er niet uitkomen heb je altijd nog de
VEINED DOUBLE HEADEROFOFOFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De triple play, kan er nog iemand meedoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
OFOFOF
De triple play, kan er nog iemand meedoen.Dat is wel een beetje gek ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Je moet alles een keer geprobeerd hebben?quote:
Met Lennon was het altijd een crime om te zwemmen maar het gaat vandaag goed. Erg goed. Hij id nu lekker in het water aan her spelen, de andere twee zie ik af en toe als ze honger hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:32 schreef Gaoxing het volgende:
Oi Joene, wat is 't met jou deze week?
Zwemmen vind ik een van de makkelijkste dingen met jongetjes. En ze worden er zo heerlijk moe van
hiermee is overduidelijk bewezen dat jij niet vaak voor jongens aan de winkel bentquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:27 schreef Lois het volgende:
C&A heeft leuke pyama's (voor meisjes dan, dus mss voor jongens ook wel?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |