Een fusieclub van ajax en twente?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
Jojoortje weet wel voor welke clubs ze is.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Group-hug.
"Hee, wie zit er aan m'n kont?"
Rene en dan je geboortejaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:39 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, ik zoek dus nog steeds een nieuwe nick.
Mag je hem aanpassen dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:39 schreef GGMM het volgende:
Ik Ga Gewoon Raden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet Glowmouse m'n nick hier gewoon wijzigen. Is hij van de onterechte associatie met mij af en heb ik een normale nick.
Ik weet alleen niet zo snel een normale nick te bedenken.
Nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:39 schreef GGMM het volgende:
Ben je zo inspiratieloos dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:39 schreef GGMM het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je zo inspiratieloos dan?
Geen ideequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
Doet me overigens het volgende afvragen: Zijn er vaste users met homosensuele voorkeuren op VBL?
Geo5kant?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, dat wordt stap 2.
Eerst maar uberhaupt een nick bedenken.
Iets met Leon ..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, dat wordt stap 2.
Eerst maar uberhaupt een nick bedenken.
enige min puntquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]Jammer dat ze niet weet voor welke club ze is
Leon is overgestapt op gorilla namen. Niemand die weet onder welke naam die nu actief is? Hij maakt bij elk nieuw FOK! account ook altijd een nieuwe twitter aan.quote:
Psv, vaak slaapverwekkendquote:
Leave Smoofie alonequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt de quotes verkeerd om geplaatst.
Dan ben je niet op Fok dus?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dank je. Ik zal morgen wat liever voor je zijn.
Oh echtquote:
Waarom kijk ik eigenlijk voetbal als Nederland ongeslagen Wereld en Europees kampioen korfbal isquote:
Korfbal please.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom kijk ik eigenlijk voetbal als Nederland ongeslagen Wereld en Europees kampioen korfbal is
PMSquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar komt deze haat vandaan ineens?
Sorry vond het een goeie opmerking.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar komt deze haat vandaan ineens?
Sterk idd. Trusten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry vond het een goeie opmerking.
Tot morgen kapiteintje
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
GGMM
Pluspunten:
Hij is droog.
Minpunten:
Ik weet niet wat zijn naam betekent.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is niet zo, littlerabbit en ik cammen geregeld.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...op zich is er hier best een leuk clubje hoor de afgelopen maanden. Zodra 't vervelend wordt ben ik hier niet meer te vinden, maar voorlopig heb ik 't prima naar m'n zin.
quote:
Bijzonder pakkende samenvatting van het vorige topic.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Group-hug.
"Hee, wie zit er aan m'n kont?"
Ik wist dat jij met die opmerking zou komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gemengde teams is ook gemengd douchen toch.
Nee man.. heb het al uitgeprobeerdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alsof mensen die na hun 20ste nog korfballen daar behoefte aan hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bijzonder pakkende samenvatting van het vorige topic.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moest vroeger ook met de jongens douchen.
Na deze post ehm trek ik me even terug.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet het ook niet meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na deze post ehm trek ik me even terug.
Sorry...
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wist dat jij met die opmerking zou komen.
Ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof mensen die na hun 20ste nog korfballen daar behoefte aan hebben
Jammer dat pedofilie de laatste tijd in zo'n kwaad daglicht staat enkel door paar onvoorzichtige eikels.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat pedofilie de laatste tijd in zo'n kwaad daglicht staat enkel door paar onvoorzichtige eikels.
Deze neger...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat pedofilie de laatste tijd in zo'n kwaad daglicht staat enkel door paar onvoorzichtige eikels.
Dit jaar de EK in Mongolië. Uitgezonden op Spirit24.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:53 schreef DonRaja het volgende:
Korfbal, doen daar ook andere landen aan mee behalve nl en be? De rest van de wereld heeft toch al ontdekt dat niet-mietjes aan basketbal doen...
Wij gingen vroeger met de hele familie in bad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
okquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:55 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
Mijn vader heeft me voor de keus gezet een week lang geen hout meer eten of een week lang geen steen meer eten.
Ik vind beide lekker, steen is lekker zout, terwijl hout weer lekker zoet is.
Please help me!
Ik liet de kat ontsnappen en is van het balkon gevallen > dood.
Nu moet ik dus kiezen wat ik een week lang niet mag eten.
Dude, je bent niet vrijgelaten om met dit soort enge weetjes op de proppen te komen...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit jaar de EK in Mongolië. Uitgezonden op Spirit24.
Lolquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger met de hele familie in bad.![]()
Ooit kwam er een jongen in mijn voetbalteam, hij was nieuw. Iedereen stond onder de douche, kwam hij aanzetten in zijn zwembroek - oranje. Iedereen kijkt, hij blijft staan - loopt terug, trekt zijn zwembroek uit.
Pijnlijk.![]()
Gewoon zo vaak mogelijk in je nakie rondlopen en niet al te moeilijk doen (tenzij de politie zegt dat je toch écht iets aan moet trekken), anders ben je straks een nevernude...![]()
[ afbeelding ]
quote:
Is die kerel met die pratende kut niet de voorzitten van jullie SV?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |