Heb me de afgelopen jaren altijd prima vermaakt. Is ook altijd top geregeld, alleen veel 15 en 16-jarigen, maar daar staat het ook om bekend.quote:
Heb me daar toen ook wel vermaakt, maar vond het geen heel bijzonder feest. Line-up is ook nog 's kut dit jaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb me de afgelopen jaren altijd prima vermaakt. Is ook altijd top geregeld, alleen veel 15 en 16-jarigen, maar daar staat het ook om bekend.![]()
[offtopic]
Soenda Festival of Djax It Up: Acid Edition
Free Your Mind of Intents Festival
Electronic Family of Awakefest
Zit er ook sterk aan te denken om naar Dancevalley te gaan. Line-up tot nu toe spreekt me enorm aanPendulum, Goose Live, ATB, Aly & Fila, Geck-o, Hellfish, Secret Cinema, Tatanka
![]()
[/offtopic]
+1...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
T-Force die iets van Geck-o niet vet vindt?
SPOILER: Hoe?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Oordopjes oppoetsen doet*
[ Bericht 1% gewijzigd door Levitas op 02-03-2012 07:09:03 ]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:03 schreef Levitas het volgende:
Oooowwwwwww yeaaaaaaaaaaah! Morgenavond naar Godspeed, hardstyle feestje in Sydney met The Prophet, A-Lusion, S-Dee, Dutchmaster, Sctott Brown, Angerfist, Negative A en een berg lokale DJ's EN GUESS WHAT?! Ik mag graaaaatis naar binnen! (ipv 65 euro).Goed bezig ouwe!SPOILER: Hoe?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Oordopjes oppoetsen doet*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Was hier wel een beetje bang voor; wordt toch ieder jaar weer een stukje meer 'pauperlokkerig'quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef ElDani het volgende:
Intents festival line-up vind ik echt heel erg monotoon. Heel erg veel scantraxx op de main terwijl de tweede area ook al van hun is.. Zou daar niet graag heen willen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:03 schreef Levitas het volgende:
Nice! Is het ook nog een beetje leuke meid?SPOILER: Hoe?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie het probleem eigenlijk niet. Had het helemaal niet gevolgd, omdat het feest 2 jaar terug enorm tegenviel door alle kinderen....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Die Intents Line upKaartje gelijk te koop gezet, kan wel janken
Ziet er erg goed uit dat album jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
+1...
OMG, het album van NC![]()
![]()
![]()
Zeaaaau dik, de tering. Wel heel veel dubstep invloeden (5 van de eerste 10 nummers hebben dubstep snippets).
Pavelow - I just wanna know![]()
NC & Pavelow - Quatre mains![]()
NC - Pillars of creation![]()
Pavelow - No ideadubstep @ 160 bpm(?)
Alleen de gimme love (hard edit), unite (voacl edit) en de remix tot nu toe doen me niet veel (en ben nog niet halverwege)
Zijn wel meer platen van hem die ik niet geweldig vind hoor, maar deze release valt echt enorm tegenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef eQuaL het volgende:
T-Force die iets van Geck-o niet vet vindt?
Meer omdat de lineup voor 90% uit paupertrekkers bestaat, en ik geen zin heb in blaren op mn handen van het handjeklappen of het aansteken van aanstekersquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zie het probleem eigenlijk niet. Had het helemaal niet gevolgd, omdat het feest 2 jaar terug enorm tegenviel door alle kinderen....
Nu even naar de line up gekeken, maar het is ze hebben de rauwe hardstyle namen weggelaten. Is het daarom zo slecht?
Maar heel hardstyle wordt toch handjesklap gemaakt? Hardstyle wordt en is steeds toegankelijker. Qua muziek, maar ook het crowd pleasen.. Kan me niet herinneren dat in 2007 er een sit-down was, of dat er gecrowdsurft werd met een rubber boot.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:42 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Meer omdat de lineup voor 90% uit paupertrekkers bestaat, en ik geen zin heb in blaren op mn handen van het handjeklappen of het aansteken van aanstekers
Alles wordt ook al maanden gedraaid en is uitgebreid in previews aan bod gekomen... Snap niet wat dan nog de lol van zo'n album is?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Noisecontrollers album doet me, ondanks dat het volgens mij erg goed geproduceerd is vrij weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |