abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108608674
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:56 schreef 16meter het volgende:
Intents is toch niks man.
Heb me de afgelopen jaren altijd prima vermaakt. Is ook altijd top geregeld, alleen veel 15 en 16-jarigen, maar daar staat het ook om bekend. :)

[offtopic]
Soenda Festival of Djax It Up: Acid Edition
Free Your Mind of Intents Festival
Electronic Family of Awakefest
Zit er ook sterk aan te denken om naar Dancevalley te gaan. Line-up tot nu toe spreekt me enorm aan :Y Pendulum, Goose Live, ATB, Aly & Fila, Geck-o, Hellfish, Secret Cinema, Tatanka _O_
[/offtopic]
pi_108608774
Hellfish.. the fuck? :P
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  donderdag 1 maart 2012 @ 23:17:39 #78
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_108608827
Geck-o ook toch, als ik me niet vergis?
The Outside Agency
pi_108609533
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:13 schreef T-Force het volgende:

[..]

Heb me de afgelopen jaren altijd prima vermaakt. Is ook altijd top geregeld, alleen veel 15 en 16-jarigen, maar daar staat het ook om bekend. :)

[offtopic]
Soenda Festival of Djax It Up: Acid Edition
Free Your Mind of Intents Festival
Electronic Family of Awakefest
Zit er ook sterk aan te denken om naar Dancevalley te gaan. Line-up tot nu toe spreekt me enorm aan :Y Pendulum, Goose Live, ATB, Aly & Fila, Geck-o, Hellfish, Secret Cinema, Tatanka _O_
[/offtopic]
Heb me daar toen ook wel vermaakt, maar vond het geen heel bijzonder feest. Line-up is ook nog 's kut dit jaar.

Dance Valley sluit ik ook niet uit. Hele vette locatie + al die verschillende genres. En het weer kan dit jaar alleen maar beter worden dan vorig jaar.
pi_108610244
Nieuwe release van Geck-o is niet vet -O-
Alleen Sticky Disco (Backstreet Banana Mix) is wel oke, de rest is maar muf :{

Achja, dan luisteren we Soul Train nog maar een keer :)
pi_108611020
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:50 schreef T-Force het volgende:
Nieuwe release van Geck-o is niet vet -O-
T-Force die iets van Geck-o niet vet vindt?

pi_108614297
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef eQuaL het volgende:

[..]

+1...

OMG, het album van NC _O_ _O_ _O_ _O_ Zeaaaau dik, de tering. Wel heel veel dubstep invloeden (5 van de eerste 10 nummers hebben dubstep snippets).

Pavelow - I just wanna know *O*
NC & Pavelow - Quatre mains ^O^
NC - Pillars of creation _O_
Pavelow - No idea :o dubstep @ 160 bpm(?)

Alleen de gimme love (hard edit), unite (voacl edit) en de remix tot nu toe doen me niet veel (en ben nog niet halverwege)
pi_108614849
Oooowwwwwww yeaaaaaaaaaaah! Morgenavond naar Godspeed, hardstyle feestje in Sydney met The Prophet, A-Lusion, S-Dee, Dutchmaster, Sctott Brown, Angerfist, Negative A en een berg lokale DJ's EN GUESS WHAT?! Ik mag graaaaatis naar binnen! (ipv 65 euro).

SPOILER: Hoe?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Oordopjes oppoetsen doet*

[ Bericht 1% gewijzigd door Levitas op 02-03-2012 07:09:03 ]
pi_108614931
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 07:03 schreef Levitas het volgende:
Oooowwwwwww yeaaaaaaaaaaah! Morgenavond naar Godspeed, hardstyle feestje in Sydney met The Prophet, A-Lusion, S-Dee, Dutchmaster, Sctott Brown, Angerfist, Negative A en een berg lokale DJ's EN GUESS WHAT?! Ik mag graaaaatis naar binnen! (ipv 65 euro).

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Oordopjes oppoetsen doet*
Goed bezig ouwe! _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  vrijdag 2 maart 2012 @ 07:35:01 #85
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_108614984
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef ElDani het volgende:
Intents festival line-up vind ik echt heel erg monotoon. Heel erg veel scantraxx op de main terwijl de tweede area ook al van hun is.. Zou daar niet graag heen willen.
Was hier wel een beetje bang voor; wordt toch ieder jaar weer een stukje meer 'pauperlokkerig' :{
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:09:17 #86
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_108616937
Heeel nice Kevin! Have fun!
The Outside Agency
pi_108617183
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 07:03 schreef Levitas het volgende:

Nice! Is het ook nog een beetje leuke meid? O-)
pi_108617283
Niemand naar Penoze morgen behalve Daniel? -O-
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:56:56 #89
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_108617999
Die Intents Line up :') Kaartje gelijk te koop gezet, kan wel janken :')
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  vrijdag 2 maart 2012 @ 11:19:56 #90
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_108618542
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Die Intents Line up :') Kaartje gelijk te koop gezet, kan wel janken :')
Ik zie het probleem eigenlijk niet. Had het helemaal niet gevolgd, omdat het feest 2 jaar terug enorm tegenviel door alle kinderen....
Nu even naar de line up gekeken, maar het is ze hebben de rauwe hardstyle namen weggelaten. Is het daarom zo slecht?

Ik vind de line up zelfs beter dan die van Emporium. :)
Alleen is het alleen al omdat A-lusion er staat en Bass Modulators.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_108618655
Vind de line-up ook wel meevallen, welke mainstage ziet er tegenwoordig niet zo uit?

Nu over wel vette fesstjes: Loudness tickets binnen *O* (wel duur zeg)
  vrijdag 2 maart 2012 @ 11:26:08 #92
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_108618716
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 03:23 schreef Levitas het volgende:

[..]

+1...

OMG, het album van NC _O_ _O_ _O_ _O_ Zeaaaau dik, de tering. Wel heel veel dubstep invloeden (5 van de eerste 10 nummers hebben dubstep snippets).

Pavelow - I just wanna know *O*
NC & Pavelow - Quatre mains ^O^
NC - Pillars of creation _O_
Pavelow - No idea :o dubstep @ 160 bpm(?)

Alleen de gimme love (hard edit), unite (voacl edit) en de remix tot nu toe doen me niet veel (en ben nog niet halverwege)
Ziet er erg goed uit dat album ja :D
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_108618899
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef eQuaL het volgende:
Zijn wel meer platen van hem die ik niet geweldig vind hoor, maar deze release valt echt enorm tegen -O- We dance to the beat gaat nog wel live, maar die Sticky Disco (Original) vind ik gewoon makkelijk scoren en het doet me niks :{

Nog steeds is Geck-o mijn favoriete artiest hoor :D Als je van die pareltjes als Soul Train, It's What We Are en Dancing Machine eruit weet te poepen O+ Om maar niet te spreken over O+
  vrijdag 2 maart 2012 @ 13:31:42 #94
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_108622395
Noisecontrollers album doet me, ondanks dat het volgens mij erg goed geproduceerd is vrij weinig.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  vrijdag 2 maart 2012 @ 13:37:28 #95
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_108622582
Zal et NC album van et weekend eens naar binnen trappen :)
Veel plezier Levitas :W
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 2 maart 2012 @ 13:42:03 #96
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_108622732
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 11:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik zie het probleem eigenlijk niet. Had het helemaal niet gevolgd, omdat het feest 2 jaar terug enorm tegenviel door alle kinderen....
Nu even naar de line up gekeken, maar het is ze hebben de rauwe hardstyle namen weggelaten. Is het daarom zo slecht?
Meer omdat de lineup voor 90% uit paupertrekkers bestaat, en ik geen zin heb in blaren op mn handen van het handjeklappen of het aansteken van aanstekers :')
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  vrijdag 2 maart 2012 @ 14:14:25 #97
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_108623820
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:42 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Meer omdat de lineup voor 90% uit paupertrekkers bestaat, en ik geen zin heb in blaren op mn handen van het handjeklappen of het aansteken van aanstekers :')
Maar heel hardstyle wordt toch handjesklap gemaakt? Hardstyle wordt en is steeds toegankelijker. Qua muziek, maar ook het crowd pleasen.. Kan me niet herinneren dat in 2007 er een sit-down was, of dat er gecrowdsurft werd met een rubber boot.

We riepen een aantal jaren dat hardstyle commercieel aan het worden is. Zeker in de tijd toen showtek een clip had op TMF. Althans we waren en er bang voor. Maar ik denk dat de we streep wel voorbij zijn. Hardstyle = volledig commercieel.
Youtube, twitter en facebook doen hier hun bijdrage in en organisaties weten welke dj's ze moeten boeken willen ze een feest uitverkocht laten raken.

Zou jij een feest organiseren met onbekende namen om zo géén paupermensen te trekken? Ik denk dat je het dan niet redt.

En ja DJ's die paupervolk trekken.... Brennan heart en the prophet zijn de grote namen die dat in mijn ogen doen, maar dat zou ik nu zelfs zeggen of G4H. Dat is zo'n hype geworden, maar dat trekt hetzelfde volk aan , als je het zo bedoeld.....

Hardstyle gaat een keer over de kop. Niet zo snel als jumpstyle het gedaan heeft, maar het gaat gebeuren. Mark my words.....

Desalniettemin pak ik gewoon 1 keer een de maand een feestje en geniet ik er van zover ik dat kan. Het is en blijft een lekkere uitlaatklep in het weekend :)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 14:16:56 #98
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_108623934
Niks mis met pauperlokkers, als daardoor de organisatie ook een kleinere zaal met minder bekende DJ's kan opzetten wat anders niet rendabel zou zijn geweest.
Zoals op Defqon.1. In principe worden er 7 extra area's gefinancierd door red, blue en black.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 2 maart 2012 @ 15:15:54 #99
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_108626007
Mijn favoriet op het NC album:
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
pi_108627339
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Noisecontrollers album doet me, ondanks dat het volgens mij erg goed geproduceerd is vrij weinig.
Alles wordt ook al maanden gedraaid en is uitgebreid in previews aan bod gekomen... Snap niet wat dan nog de lol van zo'n album is?

Met Zany's album destijds had ik volgens mij bijna alle tracks nog nooit gehoord. Dan is het downloaden kopen van zo'n cd veel meer de moeite waard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')