Dit dus. Enige namen wie mij niet gehoeven hadden zijn coone en arkaine maar dat komt vooral doordat die laatste project one (de plaat) hebben verkracht. Voorderest wel lekker dat er ook wat andere namen staan zoals een waverider of code black.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef T_Killer het volgende:
[..]
+ body
+ spookhuisgeluiden
Verder valt de Emporium line up me wel mee. Ik denk dat ik me wel ga vermaken.
Ik kon aan z'n muziek ook al horen dat hij niet helemaal 100% isquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
even serieus, willem zei dat brennan heart emotionele problemen heeft... dus ik vind dat hij niet meer zomaar belachelijk gemaakt mag worden omdat hij een andere smaak heeft dan sommige anderen, het is natuurlijk niet leuk om zoiets over jezelf te lezen, dan krijg je dit.
Volgens mij een sterfgeval in zijn directe omgeving..quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik kon aan z'n muziek ook al horen dat hij niet helemaal 100% is
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Zijn moeder, maar dat is volgens mij een week of 4/5 geleden (niet dat dat veel uit maakt)...quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Volgens mij een sterfgeval in zijn directe omgeving..
sijko funkzzzzzzquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:02 schreef robuust89 het volgende:
En wanneer gaan die sijko funkzzzzzz nou eens een andere vocalist inhuren?
eens!quote:
whehehe, mooie opmerking Bertquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef mstx het volgende:
[..]
oeiquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zijn moeder, maar dat is volgens mij een week of 4/5 geleden (niet dat dat veel uit maakt)...
Mauro Picotto draait tegenwoordig alleen echt Techno, dus niet die pareltjes die wij kennen van vroegahquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, Mauro Picotto op Emporiumtoevallig dat ik net laatst een plaat van hem postte hier
ow, dan moet diequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:08 schreef T-Force het volgende:
[..]
Mauro Picotto draait tegenwoordig alleen echt Techno, dus niet die pareltjes die wij kennen van vroegah
Jeff-Equote:Op donderdag 1 maart 2012 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sijko funkzzzzzz![]()
moet dan altijd denken aan die kerel van Q-Dance Radio
![]()
quote:
ja, hier nog 1quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:17 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Die stem krijg ik nooit meer uit m'n hoofd
Vet !quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Weer een The Magic Show area op WiSH Outdoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |