Dat kan, Ik zal eens in de FB een modje vragen of het mag.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:21 schreef deadly_kiss het volgende:
kan je niet de foto's cencureren? gewoon de personen helemaal onherkenbaar maken?
ik neem aan dat mensen ook hun eigen badkamer wel kunnen herkennen op een foto
Nee het zijn echte foto's... alleen zat er een papiertje voor dus pas bij het open maken kwam ik er achter.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:30 schreef Diemux het volgende:
Waarom lagen ze bij de kringloop? Misschien zijn het gewoon random foto's om die lijstjes te verkopen.
Inscannen gaat niet heb namelijk geen scanner wel met een fotocamera alleen de kwalitiet is wat minder daar door helaas.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:33 schreef Diemux het volgende:
Foto's inscannen, gezichten uitknippen en opslaan als losse plaatjes en dan invoeren in Google Image Search (naar google, zoeken op afbeeldingen en dan op het cameratje in de zoekbalk klikken). You never know.
Uhm ik vond het interieur juist modernquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:57 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Zijn dit niet best oude foto's? (Aan de inrichting en kwaliteit te zien). De ouders zullen dus misschien niet zo jong meer zijn en de baby al een volwassene...
Badjes zoals afgebeeld zijn nog steeds te koopquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:38 schreef Keshet het volgende:
Ik denk ook dat het oude foto's zijn. Zulke badjes zijn volgens mij ook al een tijdje niet meer te koop. Maar zeker weten doe ik het niet hoor.
Staat er op de achterkant van de foto's geen datum?
Alle trends komen een keer terug, toch? Maar weet niet, iets aan de foto deed mij denken aan mijn babyfotos en dat is nu toch zo'n 25 jaar geleden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:16 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Uhm ik vond het interieur juist modern![]()
Is dat gedateerd dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |