Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Johnson/Walker hebben ze Richards (niet echt een verzwakking), Rooney is natuurlijk een gemis, Cleverly vraag ik me af of hij anders basis zou zijn (dit is zijn eerste jaar bij topclub, hebben nog gerrad, parker, lampard etc), Bent of Welbeck/Sturridge/iemand wiens naam ik ben vergeten maakt niet echt uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Glenn Johnson, Wayne Rooney, Tom Cleverley, Darren Bent en Kyle Walker iig.
Vrij ernstig spitsen probleem...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor Johnson/Walker hebben ze Richards (niet echt een verzwakking), Rooney is natuurlijk een gemis, Cleverly vraag ik me af of hij anders basis zou zijn (dit is zijn eerste jaar bij topclub, hebben nog gerrad, parker, lampard etc), Bent of Welbeck/Sturridge/iemand wiens naam ik ben vergeten maakt niet echt uit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:51 schreef StijnDa het volgende:
Rijst nou kappen met je kansloze TT's.
Ze hebben altijd nog Walcott, Young, Welbeck, Frazier Campbell, Sturridge en Johnson voor 3 (?) aanvallende posities. Met Walcott, Young en Welbeck/Sturridge nog best aardige voorhoede.quote:
AGBONLAHORE JONGEHquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze hebben altijd nog Walcott, Young, Welbeck, Frazier Campbell, Sturridge en Johnson voor 3 (?) aanvallende posities. Met Walcott, Young en Welbeck/Sturridge nog best aardige voorhoede.
Best aardig, maar niet een voorhoede die mee doet om de prijzen op een EKquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze hebben altijd nog Walcott, Young, Welbeck, Frazier Campbell, Sturridge en Johnson voor 3 (?) aanvallende posities. Met Walcott, Young en Welbeck/Sturridge nog best aardige voorhoede.
Nee dat niet, maar met onze verdediging hoor je ook niet mee te doen om de prijzen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Best aardig, maar niet een voorhoede die mee doet om de prijzen op een EK
quote:Robin van Persie heeft vanavond het laatste deel van de training van Oranje op Wembley overgeslagen. De aanvaller van Arsenal had wat last van zijn lies en staakte daardoor uit voorzorg al na een paar minuten het partijtje. 'We nemen geen risico met Robin', aldus bondscoach Bert van Marwijk. 'Ik ga er wel van uit dat hij kan spelen.'
Ik vind het gezicht wel iets weg hebben van een jongensgezicht...quote:
Walcott is echt om te huilen, speelt tegen tottenham en prima wedstrijd en laatste is alweer 3 jaar geleden ofzo... Welbeck en Sturridge kunnen prima starten aangezien beide wedstrijdritme hebben itt young.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga weg man, homoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik vind het gezicht wel iets weg hebben van een jongensgezicht...
Onzin man. Wat een lekker wijfquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Iemand?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:55 schreef Alovenac het volgende:
Huh wtf? Nieuw VS accountje aangemaakt $10 in mijn wallet gedropt wil ik een pakje kopen kan ik alleen met munten betalen binnen FUT op FIFA.
Whats wrong?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik maak het account net aan, met de bedoeling om packs te gaan kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:04 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Heb je vandaag al packs gekocht?
Nee niks aan. Ik zou het niet gaan spelen.quote:
Vreemd. Ik heb het ook wel eens gehad dat ik alleen via coins kon kopen. Ik denk dat je even moet wachten...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:04 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik maak het account net aan, met de bedoeling om packs te gaan kopen.
ff serieusquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee niks aan. Ik zou het niet gaan spelen.
Inderdaad, was echt vers van de pers om het zo maar te zeggen. Tien minuten geleden aangemaakt, gelijk PSN card gekocht voor US account en wou gelijk packs gaan kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:11 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb het ook wel eens gehad dat ik alleen via coins kon kopen. Ik denk dat je even moet wachten...
Ik ben ook geen fan van Walcott, maar hij is echt niet slechter dan Kuyt, Narsingh, John en Elia.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Walcott is echt om te huilen, speelt tegen tottenham en prima wedstrijd en laatste is alweer 3 jaar geleden ofzo... Welbeck en Sturridge kunnen prima starten aangezien beide wedstrijdritme hebben itt young.
jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je van voetbalplaatjes en handelen?
Hangt er vanaf. Twee gewone nationaliteiten links compenseren in ieder geval altijd een dode link.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:16 schreef StijnDa het volgende:
4 gewone links en 1 dode link is zeker 7 chemistry?
nee 9. Zelfs met 3 gewone links en 1 dode wordt 9 .quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:16 schreef StijnDa het volgende:
4 gewone links en 1 dode link is zeker 7 chemistry?
Zei ik toch, vind het ook vervelendquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:25 schreef Alovenac het volgende:
Goh wat vreselijk irritant dat ik niet eens iets met geld kan kopen in die store.
Nog steeds niet opgelost.
Ben jij er nog ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:20 schreef stoereboii het volgende:
Nectar in fut? DAt ik dit nog mag meemaken
Heeft er niks mee te maken volgens mij hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zei ik toch, vind het ook vervelend
Daar gaat het niet om, wou iets anders dan packs kopen maar je kan gewoonweg geen geld toevoegen, dat is de shitquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:27 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken volgens mij hoor.
Waarom zal je als nieuwe speler geen pakjes kunnen kopen?
Kan je ze niet vs de PS Store kopen? Moet het perse via FUT.
Ik zou het Delph en Shaarawy niet aandoen om met Elyounoussi te moeten spelen..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:25 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat vinden jullie van deze squad? Het enige lastige zijn de CDM's. Die hebben eigenlijk niet echt de stats om CDM te zijn.
http://www.futhead.com/12/squad/65886
Ik heb gewoon geld toegevoegd hoor in mijn winkelwagen, kan alleen binnen fut geen pakjes kopen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, wou iets anders dan packs kopen maar je kan gewoonweg geen geld toevoegen, dat is de shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |