Vergeet Swerts niet . Die willen ze ook verlengenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:54 schreef Grifte het volgende:
Nee, zie liever Mokotjo daar. Volgend jaar heb je gewoon lekker Janmaat er staan, met Leerdam/Mokotjo/De Vrij heb je genoeg mensen als back-up voor blessures/schorsingen.
JP was hem al eens voor wat dat betreft.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:56 schreef Grifte het volgende:
Zet de Coolsingel alvast maar af dan, Swerts op het balkon met hipster-bril
Zou mooi zijn, alleen dacht ik dat City 20-30 spelers op uitleenbasis heeft spelen, en dat ivm met de naderende fair play regelgeving ze 90% willen verkopen, waaronder dus waarschijnlijk Guidetti. Stond volgens mij in de VI, als ik het me goed kan herinneren. Betekent dus dat waarschijnlijk echt de grootste talenten overblijven, en die zullen ze liever bij Premier League clubs stallen dan bij Feyenoord. Al weet je niet hoe tevreden ze nu zijn met Feyenoord, wie weet verkiezen ze ons wel boven een degradatiekandidaat in de Premier League, omdat je hier veel meer aan voetballen toekomt, en je heerlijk kan ontwikkelen met deze technische staf.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Misschien heeft manchester wel een leuk buitenspelertje voor ons?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
Tottenham wil volgend jaar Souleymane Coulibaly gaan verhuren
Plus some other dudequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
Tottenham wil volgend jaar Souleymane Coulibaly gaan verhuren
Als ze ze toch moeten verkopen kan het hun echt niet schelen waar ze komen, als ze er maar doekoe's voor vangen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, alleen dacht ik dat City 20-30 spelers op uitleenbasis heeft spelen, en dat ivm met de naderende fair play regelgeving ze 90% willen verkopen, waaronder dus waarschijnlijk Guidetti. Stond volgens mij in de VI, als ik het me goed kan herinneren. Betekent dus dat waarschijnlijk echt de grootste talenten overblijven, en die zullen ze liever bij Premier League clubs stallen dan bij Feyenoord. Al weet je niet hoe tevreden ze nu zijn met Feyenoord, wie weet verkiezen ze ons wel boven een degradatiekandidaat in de Premier League, omdat je hier veel meer aan voetballen toekomt, en je heerlijk kan ontwikkelen met deze technische staf.
Is dat zijn broer?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/eur(...)i-coulibaly-dan.html
Ja klopt, maar ik had het over de huurspelers, als ze daar potentie in zien maakt het hun wel wat uit waar die spelenquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Als ze ze toch moeten verkopen kan het hun echt niet schelen waar ze komen, als ze er maar doekoe's voor vangen.
twitter:MegaFeyenoord twitterde op donderdag 01-03-2012 om 07:03:58Het AD meldt dat #Feyenoord het Zweedse talent Elias #Anderson op stage krijgt. De middenvelder van Helsingborgs is 16 en jeugdinternational reageer retweet
Gezelligquote:Op donderdag 1 maart 2012 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op donderdag 01-03-2012 om 07:03:58Het AD meldt dat #Feyenoord het Zweedse talent Elias #Anderson op stage krijgt. De middenvelder van Helsingborgs is 16 en jeugdinternational reageer retweet
Da's ook zo'n mooi verhaal, eerst heel trots aankondigen dat je een samenwerkingsverband met Helsingborgs hebt en dat hun talenten alleen (of eerst?) op stage bij Feyenoord gaan, maar deze jongen was vorige week nog bij Twentequote:Op donderdag 1 maart 2012 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Die hele samenwerking is pas net tot stand gekomen. Wie zegt dat er al niet in een eerder stadium is besloten dat hij bij Twente kon meelopen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Da's ook zo'n mooi verhaal, eerst heel trots aankondigen dat je een samenwerkingsverband met Helsingborgs hebt en dat hun talenten alleen (of eerst?) op stage bij Feyenoord gaan, maar deze jongen was vorige week nog bij Twente
Zou kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Die hele samenwerking is pas net tot stand gekomen. Wie zegt dat er al niet in een eerder stadium is besloten dat hij bij Twente kon meelopen?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 01-03-2012 om 09:25:14#Feyenoord gaat Guyon Fernandez helpen zijn gedrag te verbeteren d.m.v. een sportpsycholoog. reageer retweet
quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:42 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 01-03-2012 om 09:25:14#Feyenoord gaat Guyon Fernandez helpen zijn gedrag te verbeteren d.m.v. een sportpsycholoog. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |