Niet met Marcelo, maar bij dat incident tegen NEC.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Marcelo is ook zwart. Dus hoezo nou weer racisme?
Die Fernadez is gewoon gek man. Hopen dat die psycholoog zijn woede kan temperen. Het is in principe al een vrij waardeloze speler voor Feyenoord, met zulk gedrag hebben we al helemaal niks aan hem.
dan staat ie als een junkie in het veldquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon kalmeringspillen geven voor de wedstrijd
Psycholoog gaat niet veel helpen ben ik bang.
TBSquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon kalmeringspillen geven voor de wedstrijd
Psycholoog gaat niet veel helpen ben ik bang.
Idd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:10 schreef Merkie het volgende:
Gewoon 1/3 van het seizoen geschorst. Feyenoord zou 1/3 van zijn salaris moeten inhouden, klapjosti.
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 01-03-2012 om 13:42:38#Feyenoord gaat snel om tafel met Erwin Mulder in een poging zijn tot 2013 lopende contract open te breken en te verlengen. Zie vi.nl reageer retweet
Prima nieuws wederomquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 01-03-2012 om 13:42:38#Feyenoord gaat snel om tafel met Erwin Mulder in een poging zijn tot 2013 lopende contract open te breken en te verlengen. Zie vi.nl reageer retweet
quote:Feyenoord pakt door met verlengen van verbintenissen
Feyenoord hoopt het contract met doelman Erwin Mulder spoedig te verlengen. Mulder gaat hierover binnenkort in gesprek met technisch directeur Martin van Geel. De keeper heeft bij Feyenoord nu nog een contract dat tot 2013 doorloopt.
De Rotterdamse club hoopt binnen afzienbare tijd ook overeenstemming te bereiken met rechtsback Kelvin Leerdam en aanvaller Jerson Cabral. Net als Mulder hebben ook deze spelers nog een tot 2013 lopende verbintenis in De Kuip. Feyenoord wil het tweetal graag langer behouden.
Van Geel bereikte vorige week alvast een akkoord met Bruno Martins Indi. De twintigjarige verdediger zet donderdag zijn handtekening onder een nieuw contract dat hem tot medio 2016 speler van Feyenoord maakt. (Martijn Krabbendam)
Hij wil terug naar Anderlecht en zij zien zijn komst ook wel zitten. En sowieso is die gast zwaar overrated.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:01 schreef Grifte het volgende:
Las op Belgische teletekst dat die Lukaku het echt niet ziet zitten bij Chelsea, dat ie graag verhuurd zou willen worden. Zou wel een leuke huurling zijn, mocht Van Geel hem uit de hoge hoed toveren. Dacht dat Caland dit laatst ook al ergens opmerkte. Voor zo'n jongen wel ideale competitie/club, aangezien hij het ook miste in fanatieke en grote stadions te spelen. Verder kan je je in NL ook wel heerlijk ontwikkelen als spits.
Dat is echt een geweldenaar hoor (fysiek iig: zeker 1,2 BMI). Als je die te huur krijgt heb je echt een baas in het veld staan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:01 schreef Grifte het volgende:
Las op Belgische teletekst dat die Lukaku het echt niet ziet zitten bij Chelsea, dat ie graag verhuurd zou willen worden. Zou wel een leuke huurling zijn, mocht Van Geel hem uit de hoge hoed toveren. Dacht dat Caland dit laatst ook al ergens opmerkte. Voor zo'n jongen wel ideale competitie/club, aangezien hij het ook miste in fanatieke en grote stadions te spelen. Verder kan je je in NL ook wel heerlijk ontwikkelen als spits.
Cabral niet verlengen? Direct weg met die jongen. Bedank voor de moeite.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:03 schreef Stokstaart het volgende:
Gewoon proberen Castaignos te huren als die gasten van Heracles niet haalbaar zijn.
En Cabral wilde toch niet verlengen?
Gast, kijkt er iemand op mijn scherm ziet ze een half naakte neger staan.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, kijkt er iemand op mijn scherm ziet ze een half naakte neger staan.
Kan ik nu weer gaan uitleggen...
Een crossbreed van Lukaku en BMI:quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Lukaku en BMI zouden familie kunnen zijn
Alsof ze in Anderlecht Lukaku niet kennen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, kijkt er iemand op mijn scherm ziet ze een half naakte neger staan.
Kan ik nu weer gaan uitleggen...
NEEEEEE, ze komt weer voorbij en zegt, dan vond ik die vorige meer uw typequote:Op donderdag 1 maart 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een crossbreed van Lukaku en BMI:
[ afbeelding ]
Dit. DonRaja ontmaskerd! Hij werkt niet in Brussel!quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ze in Anderlecht Lukaku niet kennen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
NEEEEEE, ze komt weer voorbij en zegt, dan vond ik die vorige meer uw type![]()
![]()
Niet iedereen die hier werkt:quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ze in Anderlecht Lukaku niet kennen.
D. Is net zo'n opperbaas als onze knuffel-suri DonRajaquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet iedereen die hier werkt:
A. is man
B. komt uit België
C. geeft een shit om voetbal
Ik weet alleen niet precies wat zijn toegevoegde waarden gaat worden...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet precies wat zijn toegevoegde waarden gaat worden...Die tatoeageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax tatoeage?quote:
[..]
Ik weet alleen niet precies wat zijn toegevoegde waarden gaat worden...Nou, dat zal moeten blijken Het zal mij niet verwonderen dat indien Bakkal vertrekt en er geen 10 komt, dat hij op die positie zal gaan spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
[..]
Ik weet alleen niet precies wat zijn toegevoegde waarden gaat worden...Vrije trappen, afstandschoten binnen de palen schieten. Lukt dit jaar niet zo bij ons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
[..]
Ik weet alleen niet precies wat zijn toegevoegde waarden gaat worden...Ik ook niet. Heb zelf een idee dat dit een net-niet geval gaat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |