Denk het niet, uiteindelijk heeft hij in de wedstrijden dat hij het verschil kon maken dat ook gedaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had inmiddels al de reputatie, ik weet niet hoeveel punten je hem kan toerekenen maar denk wel dat als wij hem in Amsterdam hadden gehad we toch een punt of 9 meer zouden hebben
Ik bedoelde dus bij Ajax (ik wilde niet vloeken in de kerk)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk het niet, uiteindelijk heeft hij in de wedstrijden dat hij het verschil kon maken dat ook gedaan.
Aah ok, ja dan kan dat kloppen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus bij Ajax (ik wilde niet vloeken in de kerk)
Inderdaad aardige speler, ben benieuwd of die het goede spel doorzet, wel interessante optie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
Mochten we deze zomer nog steeds geen budget hebben om te investeren in een spits dan moet Martin maar eens kijken naar die Nemeth van RKC. Snel,technisch, doelgericht, jong, eventueel restwaarde en het belangrijkste: gratis.
Zijn waarde werd ooit op 25 miljoen geschat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad aardige speler, ben benieuwd of die het goede spel doorzet, wel interessante optie.
Door wie, zijn moeder?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zijn waarde werd ooit op 25 miljoen geschat.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 02-03-2012 om 14:03:38El Ahmadi is vandaag opnieuw behandeld. Volgens het AD bestaat er een kleine kans dat hij zondag alsnog in actie kan komen bij #Feyenoord reageer retweet
Serieus? Ik ga me zorgen maken als er gemeld wordt dat hij hersteld is...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:23 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind het verontrustender dat Cisse nog steeds niet hersteld is van zijn blessure. Tegen PSV, in december, speelde hij echt heel goed, daarna amper meer gezien. Waarom loopt hij aan één stuk door te kwakkelen met blessures, word je toch niet goed van?
Precies, maar hoe kan dat nou? Hij is nooit fit, is het niet zijn grote teen dan is het zijn bilspier wel. Bij Roda was dat amper zo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus? Ik ga me zorgen maken als er gemeld wordt dat hij hersteld is...
Wij gaan in Nederland dan ook niet onderling een toernooitje houden, waarbij alle internationals voor 4 weken afgestaan dienen te worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is wel erg kort door de bocht. Denk je dat ze in Duitsland nu ook alle Nederlanders weg willen na Robben en nu Huntelaar? En uiteindelijk hebben we het zonder El Ahmadi tegen Ajax ook gewoon gered.
Jij speelt liever met van Haaren een heel jaar?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:27 schreef Ritmo het volgende:
Typisch, die reacties weer.Gewoon opzouten met die Afrikaanse spelers, zolang die Africa Cup er is. Begin volgend jaar is er geloof ik weer een editie.
Jawel. Aankomende zomer nog.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wij gaan in Nederland dan ook niet onderling een toernooitje houden, waarbij alle internationals voor 4 weken afgestaan dienen te worden.
Of Guyon, maar je hebt wel 3 seizoenen nodig om hem 1 vol seizoen te kunnen laten spelen. Of z'n anger management cursus moet aanslaan en hem ook ineens voetballende kwaliteiten bijbrengen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij speelt liever met van Haaren een heel jaar?
Hij heeft wel een aardige actie hoor. Maar hij moet het vooral hebben van z'n goede overzicht en z'n trapquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Heeft goossens eigenlijk snelheid, of goeie acties?
Joh, rot toch op.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:27 schreef Ritmo het volgende:
Typisch, die reacties weer.Gewoon opzouten met die Afrikaanse spelers, zolang die Africa Cup er is. Begin volgend jaar is er geloof ik weer een editie.
Goossens doet er goed aan eigenlijk elk fysiek duel te ontlopen en zich dus slim tussen de linies vrij te lopen, en op zich heeft hij daar ook het overzicht/traptechniek voor. Al durf ik niet te zeggen hoeveel verder hij zich nog kan ontwikkelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Heeft goossens eigenlijk snelheid, of goeie acties?
Ik wou hem net postenquote:
BMIquote:Martins Indi verlengt contract bij Feyenoord
Het zijn bijzondere dagen voor Bruno Martins Indi. Nadat de verdediger afgelopen woensdag zijn debuut maakte voor Jong Oranje in de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Jong Schotland, zette hij vrijdagmiddag in het Feyenoord Museum zijn handtekening onder een nieuw contract bij Feyenoord. Martins Indi bereikte al eerder overeenstemming over een verbintenis tot medio 2016. Vrijdag zette hij in het bijzijn van zijn vriendin Mecia de benodigde handtekeningen.
Volgens technisch directeur Martin van Geel is het nieuwe contract van Martins Indi een bezegeling van de ontwikkeling die de verdediger dit seizoen heeft doorgemaakt. ‘Bruno heeft enorme stappen gemaakt’, vertelde Van Geel. ‘Hij is een sterke en snelle verdediger, die bovendien qua concentratie in de wedstrijd heel erg vooruit is gegaan. Hij kan negentig minuten lang geconcentreerd blijven en zich vastbijten in zijn tegenstander. Dat is een grote kwaliteit voor een verdediger.’
Martins Indi had zelf aangegeven dat hij de contractondertekening graag in het Feyenoord Museum wilde laten plaatsvinden. ‘Ik voel me vereerd dat de club daarmee instemde’, vertelde Martins Indi nadat hij samen met zijn vriendin, zijn begeleider, algemeen directeur Eric Gudde en technisch directeur Martin van Geel had geproost op de nieuwe verbintenis. ‘In dit museum is te zien hoe groot Feyenoord is. Als ik hier alle prijzen zie staan die de club heeft gewonnen, wil ik niets liever dan zelf ook een prijs pakken met Feyenoord.’
De verdediger hoefde niet lang te twijfelen toen Feyenoord hem een voorstel deed om zijn contract te verlengen. ‘Ik wil graag langer bij deze club blijven’, zei Martins Indi. ‘Ik heb het gevoel dat ik bij Feyenoord nog meer stappen vooruit kan maken en me hier verder kan ontwikkelen als voetballer. De plannen die de club heeft met mij komen overeen met de plannen die ik zelf heb.’
Het ondertekenen van zijn contract vindt plaats in een week die toch al bijzonder was voor Martins Indi. Afgelopen woensdag maakte hij zijn debuut voor Jong Oranje. ‘Dat was een bijzonder moment’, zei hij. ‘Het was als invaller op de rechtsbackpositie, maar dat maakte me niet uit. Ik heb rond de wedstrijd veel gesproken met assistent-trainer Henk Fräser, die nog samen met Ronald Koeman een verdedigingsduo heeft gevormd bij Feyenoord. Van hem heb ik heel mooie verhalen gehoord en veel over Feyenoord gesproken. Dat was bijzonder om mee te maken.’
Martins Indi besluit aanstaande zondag zijn bijzondere week met de thuiswedstrijd tegen FC Groningen. De jeugdinternational hoopt dat hij zijn week kan afsluiten met een overwinning. ‘Ik kijk met een positief gevoel uit naar die wedstrijd. Na de 3-2 van vorige week tegen PSV is het belangrijk om nu weer drie punten te halen. Sowieso hebben we wat goed te maken tegen FC Groningen, na de uitwedstrijd eerder dit seizoen. Met de steun van de supporters moeten we zondag absoluut een goed resultaat kunnen neerzetten.’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |