Gudde is ook een minuut eerder klaar met het ondertekenen van het contract dan de rest. Maakt er geloof ik een wedstrijdje van.quote:
Kan hij thuis over opscheppen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gudde is ook een minuut eerder klaar met het ondertekenen van het contract dan de rest. Maakt er geloof ik een wedstrijdje van.
Idd. Ik hoop alleen wel dat we ook keer een fatsoenlijke 2e keeper vinden. Goed voor de concurrentie en voor als ie geblesseerd raakt.quote:
Mja, een type Van Dijk achter de hand zou fijn zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Ik hoop alleen wel dat we ook keer een fatsoenlijke 2e keeper vinden. Goed voor de concurrentie en voor als ie geblesseerd raakt.
Happel is helemaal niet zo kritisch volgens mij?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef zoekeenleven het volgende:
Als happel goede zaak zegt, dan is het echt fantastisch
Als 3e keeper ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mja, een type Van Dijk achter de hand zou fijn zijn.
Niet kritisch, maar ook niet gauw enthousiast.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Happel is helemaal niet zo kritisch volgens mij?
Hij hoeft ook geen 35 te zijn. Maar een ervaren dertiger die nog een paar jaar mee kan is prima als tweede keeper.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als 3e keeper ja.Maar aan iemand van 35 heeft Mulder geen concurrentie.
Hij is niet voor niets mister elitequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef zoekeenleven het volgende:
Als happel goede zaak zegt, dan is het echt fantastisch
Idd, maar dan nog wel echt een paar jaar. Niet iemand die aankomende zomer met pensioen gaat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij hoeft ook geen 35 te zijn. Maar een ervaren dertiger die nog een paar jaar mee kan is prima als tweede keeper.
Dit. Die kerel is net 20, en keept simpelweg goed. Dat hij fouten maakt dat hoort erbij, grote kans dat hij er gewoon van leert en dus steeds beter wordt. Als je dat niet snapt ben je te stom voor woorden. En dan hebben we t nog geeneens over 't financiële plaatje van 't aantrekken van een nieuwe keepert.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:05 schreef Toekito het volgende:
Mulder verlengen is inderdaad een goede zet. Nu nog een goude ouwe als derde evt tweede man en ook dat probleem is opgelost.
Dit dus, met de wijziging dat hij morgen zijn 23e verjaardag zal vieren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:50 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dit. Die kerel is net 20, en keept simpelweg goed. Dat hij fouten maakt dat hoort erbij, grote kans dat hij er gewoon van leert en dus steeds beter wordt. Als je dat niet snapt ben je te stom voor woorden. En dan hebben we t nog geeneens over 't financiële plaatje van 't aantrekken van een nieuwe keepert.
Hij wordt morgen 23quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:50 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dit. Die kerel is net 20, en keept simpelweg goed. Dat hij fouten maakt dat hoort erbij, grote kans dat hij er gewoon van leert en dus steeds beter wordt. Als je dat niet snapt ben je te stom voor woorden. En dan hebben we t nog geeneens over 't financiële plaatje van 't aantrekken van een nieuwe keepert.
Je moet inderdaad wel wat aanleg hebben, maar ik heb gezien dat ze ook deze reflexen wel degelijk omhoog getraind krijgen --> Ze staan met hun rug naar de trainer en die trapt/gooit een bal zonder vantevoren te roepen en de keepers moeten omdraaien en in een reflex een hoek kiezen. Was wel heel mooi om te zien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij wordt morgen 23
Maar evengoed vind ik hem prima keepen. Echt geen enkele twijfel ook. Katachtige reflexen alles. Alleen op afstandsschoten vind ik hem nog zwak, maar dat kan je trainen. Die zieke reflexen (zoals tegen Psv) niet.
Reflexen kun je niet trainen. Het fysieke duiken naar de bal misschien. Maar de juiste keuze maken en de snelheid van reageren is iets dat te maken heeft met talent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel wat aanleg hebben, maar ik heb gezien dat ze ook deze reflexen wel degelijk omhoog getraind krijgen --> Ze staan met hun rug naar de trainer en die trapt/gooit een bal zonder vantevoren te roepen en de keepers moeten omdraaien en in een reflex een hoek kiezen. Was wel heel mooi om te zien.
Kan kloppen, ik ben ook geen keeper.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Reflexen kun je niet trainen. Het fysieke duiken naar de bal misschien. Maar de juiste keuze maken en de snelheid van reageren is iets dat te maken heeft met talent.
Natuurlijk speelt aanleg een grote rol maar reflexen kun je wel degelijk trainen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Reflexen kun je niet trainen. Het fysieke duiken naar de bal misschien. Maar de juiste keuze maken en de snelheid van reageren is iets dat te maken heeft met talent.
Pfffquote:El Ahmadi mist duel met Groningen
Karim El Ahmadi mist zaterdag het thuisduel van Feyenoord met FC Groningen. De middenvelder heeft een blessure overgehouden aan de oefeninterland van het Marokkaanse elftal tegen Burkina Faso.
El Ahmadi ontbrak vrijdagochtend op de training van de Rotterdammers. Hij kampt met een bovenbeenblessure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |