Een serieus antwoord zit er niet in hoor ik al.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:40 schreef Strani het volgende:
Het komt door de oerknal in samenspeling met de menstruatie-cyclus van vrouwen in Taiwan.
Een serieuze vraag ook niet merk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:41 schreef Giester het volgende:
[..]
Een serieus antwoord zit er niet in hoor ik al.
Stel je voor dat je een correcte zin zou maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:44 schreef Arriviste het volgende:
Op zulken vraag een serieus antwoorden verw88
Oh wacht, je bent een vrouw.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:45 schreef Giester het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een correcte zin zou maken.
Smaakpappillen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:45 schreef Giester het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een correcte zin zou maken.
En krijg om deze reden ook altijd meer gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:45 schreef Giester het volgende:
[..]
Oh wacht, je bent een vrouw.
Niets gezegd.
Dat zijn pillen die je in je pap doet, die geven de pap meer smaak.quote:
Klopt, ik vind je nu al wild aantrekkelijk en zou bijna alles voor je doen. Voor TS niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:46 schreef Arriviste het volgende:
[..]
En krijg om deze reden ook altijd meer gedaan![]()
Ik weet niet wie die TS is, maar die krijgt er bijna in elk topic van langs.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, ik vind je nu al wild aantrekkelijk en zou bijna alles voor je doen. Voor TS niet.
hihiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, ik vind je nu al wild aantrekkelijk en zou bijna alles voor je doen. Voor TS niet.
Vind je het heel gek?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:41 schreef Giester het volgende:
[..]
Een serieus antwoord zit er niet in hoor ik al.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:47 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die TS is, maar die krijgt er bijna in elk topic van langs.
De arme jongen.
Ik zal dokter Calve eens bellen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Echt vreemd dat je pindakaas wel lust en kaas niet. Snap er niks van. Ik zou het eens aan de dokter vragen als ik jou was.
Het is ook gewoon een fout in het Nederlands. In het Engels is het dan ook peanutbutter. Waarschijnlijk lust TS wel boter.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Echt vreemd dat je pindakaas wel lust en kaas niet. Snap er niks van. Ik zou het eens aan de dokter vragen als ik jou was.
Ja, dat wel. Maar wel halvarine, margarine of roomboter.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een fout in het Nederlands. In het Engels is het dan ook peanutbutter. Waarschijnlijk lust TS wel boter.
Nee gekkie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef RingBewoner het volgende:
Ik hou wel van water maar niet van cola. Dit is toch raar, want in cola zit toch ook heel veel water?
Lust je ook boter met nootjes, in verband met nootjespindakaas?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar wel halvarine, margarine of roomboter.
Nee, niet 'fout'.. Producten dat geen halvarine, margarine of roomboter etc is mogen geen 'boter' genoemd worden. En aangezien pindaboter geen echte boter is, hebben ze 't maar pindakaas genoemdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een fout in het Nederlands. In het Engels is het dan ook peanutbutter. Waarschijnlijk lust TS wel boter.
In Amerika heet pindakaas peanutbutter: pindaboter. Waarom heet pindakaas dan geen pindaboter? In 1948 kwam het eerste potje pindakaas in Nederland op de markt, maar dat mocht niet onder de naam pindaboter. Boter was namelijk een naam die speciaal was vastgelegd voor echte roomboter. Dus alleen roomboter mocht boter heten. Andere botersoorten hadden de naam margarine. En ja, toen moest er dus een andere naam bedacht worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:43 schreef Stokstaart het volgende:
Pindakaas lijkt niet op kaas. Snap niet eens waarom het zo heet
het zijn circumvallate smaakpapillen, de omwalde papillen. Fail, mislukte trolquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:39 schreef Giester het volgende:
Ik lust geen kaas, maar pindakaas vind ik wel weer lekker.
Best raar.
Kan dit komen door circulaire smaakpappillen?
Of komt door de brouqe verhouding van je tinsel?
Inderdaad, en er zit bij leverkaas weer kaas in de naam vanwege de snijdbaarheid in tegenstelling tot leverpastei.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
In Amerika heet pindakaas peanutbutter: pindaboter. Waarom heet pindakaas dan geen pindaboter? In 1948 kwam het eerste potje pindakaas in Nederland op de markt, maar dat mocht niet onder de naam pindaboter. Boter was namelijk een naam die speciaal was vastgelegd voor echte roomboter. Dus alleen roomboter mocht boter heten. Andere botersoorten hadden de naam margarine. En ja, toen moest er dus een andere naam bedacht worden.
De makers van de pindakaas gingen heel lang nadenken. En op een gegeven moment hadden ze het… pindaKAAS! De pindaboter werd vergeleken met leverKAAS. Dat is ook broodbeleg waar helemaal geen kaas in zit, maar wel kaas in de naam heeft.
Ja lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:54 schreef Strani het volgende:
Dank voor de informatie heren.
Rest mij de vraag: Hoe had leverkaas eigenlijk moeten heten?
Verdorie kerel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
het zijn circumvallate smaakpapillen, de omwalde papillen. Fail, mislukte trol
Nee, ik ken die encyclopedie niet uit mijn hoofd. Weet wel iets van smaak. Kusje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:57 schreef Giester het volgende:
[..]
Verdorie kerel.
Ken jij heel de medische encyclopedie uit je Google?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:02 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nee, ik ken die encyclopedie niet uit mijn hoofd. Weet wel iets van smaak. Kusje.
Nou triest..dat van pindakaas is toch best een interessant verhaal?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind dat namen van eten analyseren altijd zo triest.
Waarom heet pindakaas pindakaas?
Waarom heten negerzoenen negerzoenen?
Dat laatste werd nog echt een probleem ook
Inderdaad, want ik lust geen negers, maar wel negerzoenen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou triest..dat van pindakaas is toch best een interessant verhaal?
Dat over negerzoenen is weer een heel ander iets.
Kom kom, je moet alles eerst een keer proberen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Inderdaad, want ik lust geen negers, maar wel negerzoenen.
Klopt en niet eens vanwege een neger maar vanwege wat Surinamers.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom heten negerzoenen negerzoenen?
Dat laatste werd nog echt een probleem ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |