Maar het is denk ik niet je taak om alles wat met haar te maken heeft uit je leven te schoppen. Herinneringen blijven toch altijd. Het doet nu even pijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja ruim 3 jaar. Zeker klote, maar het leven gaat door. Zo heeft ze voor m'n verjaardag destijds als cadeau een hoop andere mensen om een bijdrage gevraagd voor een nieuwe kleukenvloer (iets duurzaams). Die vloer wordt dus deze week gelegd (ben alle apparaten aan het verslepen). Ik wil het niet afzeggen, want ik ben er blij mee, maar het is wel iets dat eigenlijk nog best een behoorlijke link met haar heeft. De rest van het huis heb ik al ontdaan van haar spullen, dat kan ik nu even niet zien. Het is allemaal heel dubbel zo.
Nee, maar ik wil niet dat er nog dingen hier liggen die ooit nog opgehaald moeten worden. Het is wel uit het zicht en ik gooi heus niet alles weg. Haar kennende zal ze de helft toch niet meenemen, dus langzaamaan belanden er wel weer spullen die 'van ons' waren in mijn huis op zichtbare plekken, maar ik kan dat nu even niet hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Maar het is denk ik niet je taak om alles wat met haar te maken heeft uit je leven te schoppen. Herinneringen blijven toch altijd. Het doet nu even pijn, maar later zul je denken: heb ik die vloer toch mooi.
Voor als je afgestudeerd bent?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
metro weer in, lekker eten.
Oh en ik heb EINDELIJKeen colbertje gekocht. Ik dacht nog, zal ik hem aan jullie laten zien (zie, ik denk aan jullie) maar toch direct de knoop doorgehakt en de afgelopen dagen mee rondgelopen, heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor als je afgestudeerd bent?EvilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Onze jongen wordt volwassenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
metro weer in, lekker eten.
Oh en ik heb EINDELIJKeen colbertje gekocht. Ik dacht nog, zal ik hem aan jullie laten zien (zie, ik denk aan jullie) maar toch direct de knoop doorgehakt en de afgelopen dagen mee rondgelopen, heerlijk.
Zag via de website van H&M Nederland dat ie maat 46 als kleinst was in Nederland, maar hier heb je gelukkig meer kleine spaanse mannetjes en heb ik hem in maat 44past perfect, zit lekker strak om m'n middel.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor als je afgestudeerd bent?*pa dum ching!*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is Vork meer van het bier...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet schenkt vork nog een lekker glaasje wijn in
Ik drink wel wijn hoor, bij voorkeur Carbernet Sauvignon uit een Zuid-Amerikaans land, maar niet zo vaakquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Volgens mij is Vork meer van het bier...
Hoi.quote:Hoi!
*knuf* voor Vork.
Wat ben je toch jong ineens somsquote:
Jij bent gewoon oud.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat ben je toch jong ineens soms
Ik vergeet altijd dat veel jongere mensen dit soort antihelden niet meer kennen![]()
Dat ontken ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat ben je toch jong ineens soms
Ik vergeet altijd dat veel jongere mensen dit soort antihelden niet meer kennen![]()
Seth Gaaikema is het btwquote:
Je mag mij er nog maanden mee lastig vallenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef Vork het volgende:
Oja, als ik het volgende week nog steeds geen ander gespreksonderwerp aandraag, wil iemand me dan even helpen herinneren dat ik nu heb gezegd dat jullie daar niet meer lastig mee wil vallen?
Biefstukpuntjes vond ik lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:18 schreef golfer het volgende:
*burb*
Dat viel alleszins mee, die Japanse vreetschuur Shabu Shabu in Haarlem.
Heul veel in een enorm tempo voor relatief weinig geld. En de kwaliteit was naar verwachting.
Die ga ik zien als ie in de videotheek ligtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:08 schreef LieLie het volgende:
The Iron Lady gekeken, mooie film wel!
Die heb ik allebei niet genomen, B. wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Biefstukpuntjes vond ik lekker.
De champignons niet, veels te grote brokken..
Videotheken met videobanden, bestaan die nog?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Die ga ik zien als ie in de videotheek ligt
Daarom heb ik altijd flesjes water bij me staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik heb keihard gewerktHeb 1 kopje thee kunnen drinken en voor de rest was het vol gas.
Hoe vond ze het?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:23 schreef AnneX het volgende:
voor Vork.
Vandaag op bezoek in het beste vph 2011.
Acropolis in Rotterdam.
Wat een treurnis is het toch allemaal.
Mn. X vond het er wel gezellig.
Er staan 6 macs in het internetcafe en we hebben tante een boottochtje
op de Lek laten meebeleven. ( via een filmpje op utube)
Tante die vroeger cruises maakte en de oceaan per schip overstak.
Kortquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:24 schreef Bluezz het volgende:
Daarom heb ik altijd flesjes water bij me staan.
Pauzes hebben we geen tijd voor...
Toch wel lunch gehad?
Waardeloosquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kort![]()
Het was gewoon drama vandaagPersoneelstekort. Kreeg nog hulp van een collega en nog heb ik overgewerkt om het allemaal af te krijgen.
Oh klinkt stuk minder ontspannend. Maar misschien wel lekker dat het zo druk was, gaat de dag snel voorbijquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik heb keihard gewerktHeb 1 kopje thee kunnen drinken en voor de rest was het vol gas.
Ik heb hier geen videobandspelerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Videotheken met videobanden, bestaan die nog?
Of zijn het tegenwoordig allemaal DVD-theken?
Ik dacht dat je niet van garnalen hield.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het eten bij shabu ook wel lekker, vooral de biefstukjes van de plaat, de aubergine, de zeewiersalade, de champignons, de misosoep en de pittige gamba's.
En niet te vergeten het bolletje groene thee ijs
Me tooquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
En nu heel zoetsappig 'Princess Diaries 2' aan
Je kunt beter je ogen uitkijken op RTL4. Wat een puinzooi.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit opsporing gezocht te kijken, maar eigenlijk is daar niets aan
Check. Ik ga met je mee kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt beter je ogen uitkijken op RTL4. Wat een puinzooi.
Schattig hequote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Me tooik kan wel wat opvangen in een teiltje, levert vast een prima cakevulling
fijn dat ze goed te spreken is over de meisjesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:32 schreef AnneX het volgende:
Tja, Bluezz , dat bleek uit een Elsevier onderzoek vorig jaar.
Het huis heeft ook een buurthuisfunctie.
Het restaurant is redelijk, de entourage is aangekleed en verzorgd.
Tante is zeer te spreken over de lieve meisjes die haar verzorgen, haar vlechten, nagels lakken.
Er is een kroeg, een bibliotheek.
Een giga museum met honderden soorten en maten rolstoelen vanaf 1900.
Er zijn 12 etages, de kamers zijn klein en worden gedeeld.
Tante was tijdelijk na val - stomme kleedjes zei ik nog - en kan niet terug.
Mogelijk daar in een zorgflat.
Zij heeft al bijna twee jaar extra tijd na recidiverende mammatumor.
roze koeken?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Me tooik kan wel wat opvangen in een teiltje, levert vast een prima cakevulling
Jaaaa, puinhopen zie ik bij huisbezoeken wel genoegquote:
Wat doe jij voor werk ML? (mag ook per dmquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaaaa, puinhopen zie ik bij huisbezoeken wel genoeg
Personeelsmanagement, geloof dat dat wel aardig bekend is op FOK! alleen mijn exacte functienaam en verschillende takken van sport niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk ML? (mag ook per dm)
Ik heb in mn thuiszorg werk ook veul gezien, maar niet dit soort ellende
En die wanstaltige muziek onder de beelden bij RTL-pulp.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:46 schreef Bluezz het volgende:
Nadeel van pulp kijken rechtstreeks is die reclame
Ik vind het eigenlijk gewoon heel erg zielig geloof ikquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
En die wanstaltige muziek onder de beelden bij RTL-pulp.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Personeelsmanagement, geloof dat dat wel aardig bekend is op FOK! alleen mijn exacte functienaam en verschillende takken van sport niet.
Heb in het verleden ook een vertrouwenspersoonfunctie gehad.
Ziekteverzuimbezoeken kunnen ook behoorlijk shocking zijn.
En thuiszorg is leuk maar de dame die kattenblikjes (leeg) spaarde is me wel bijgebleven. Weiger dan maar eens beleefd wat te drinken op je 17e
jaaaa goede reis alvastquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:06 schreef LieLie het volgende:
Zo, vroeg er in, want morgen vroeg in de trein!
Veel plezierquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:06 schreef LieLie het volgende:
Ik lust geen koffie en thee (serieus), dus dat helpt me de dag wel eens doorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Koffie drinken uit een smerig potje wat dagen op de kachel stond te pruttelen ook
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het eigenlijk gewoon heel erg zielig geloof ik
Auf wiedersehen!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:06 schreef LieLie het volgende:
Gaan Lie en mr. Lie met de trein ? Of vliegen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:06 schreef LieLie het volgende:
Het doet pijn aan mn ogen, de triestigheid.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook.
Er is uiteraard een topic over: Mijn Leven in Puin (oftewel Verzamelwoede!) - RTL4 #4
Trein!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gaan Lie en mr. Lie met de trein ? Of vliegen?
In ieder geval Viel Spass !
Oh, je mag mij ook wel lastig vallen hoor, en velen met mij waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:28 schreef Vork het volgende:
Ok, ik val volgende week alleen Isa nog lastig
Maanden
Nemen we op.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, je mag mij ook wel lastig vallen hoor, en velen met mij waarschijnlijk!
Dat komt vast goed!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef Vork het volgende:
Ga jij nou eerst maar gewoon heel veel plezier hebben in Berlijn. Dat is daar namelijk bij uitstek de stad voor
Heeft hij geen e-reader naast zijn 23 iphones?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat komt vast goed!
Als mrLie eindelijk heeft besloten welke boeken hij meeneemt gaan we slapen denk ik
Nou, een iPad dus. En daar moeten nu nieuwe boeken opquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heeft hij geen e-reader naast zijn 23 iphones?
Dan gooi je er toch gewoon een hele voorraad op? Zit altijd wel iets tussen waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, een iPad dus. En daar moeten nu nieuwe boeken op
Die iPad heeft ruimte genoeg dus waarom niet de hele collectie?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat komt vast goed!
Als mrLie eindelijk heeft besloten welke boeken hij meeneemt gaan we slapen denk ik
Ja, dat zei ik ook. Bleek niet zo simpel dus..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan gooi je er toch gewoon een hele voorraad op? Zit altijd wel iets tussen waar je zin in hebt
Personeel heeft nog wel wat te lerenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij 'De Zaak' is het nog veel erger dan dat ik dacht.... jezus....
Die 'don juan'quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Personeel heeft nog wel wat te leren.
Have funquote:
Sterktequote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
En dan nu nog even dat programma met Reimpie terugkijken.
Das best grappigquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:47 schreef golfer het volgende:
Schrikkeldag!
Ben ooit een keer op 29-2 getrouwd. Hoefden we het niet zo vaak te vieren, was het idee. 4 jaar later gingen we al uit elkaar.
Wil je een plaatje van mijn kont hebben dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:19 schreef FutureFairytale het volgende:
, er is geen reet meer op tv nu.
Goed feestje gehad?quote:
op... De man met de hamer ?quote:
lolquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:47 schreef golfer het volgende:
Schrikkeldag!
Ben ooit een keer op 29-2 getrouwd. Hoefden we het niet zo vaak te vieren, was het idee. 4 jaar later gingen we al uit elkaar.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
Twee weken vakantieNog drie daagjes
Overwegend droog,zacht en veel bewolking.Vooral vrijdag en zaterdag ook kans op wat zon.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben blij dat Thijs vrijdag vrij is en we wat leuks gaan doen..
Ik zag het net ja. Gelukkig maarquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Overwegend droog,zacht en veel bewolking.Vooral vrijdag en zaterdag ook kans op wat zon.
nee was laat klaar met werk en iets met drankquote:
Is de tablet op reis met Thijs of thuis ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm ik heb nog eendenborstfilet... misschien voor vanaaf een oosterse salade/roerbak iets mee maken..
Die is thuis.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is de tablet op reis met Thijs of thuis ?
Yippie!!quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben je naar de apotheek geweest?
Leukquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Yippie!!
en omdat we eigenlijk ook wel iets te vieren hebben, gaan wij ook eens uiteten.![]()
http://www.deroskam.com/
Eerste post vanaf de tablet. Merk is Cherry-677quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef TAV74 het volgende:
Bluezzie: welke hebben jullie nu precies?
Is het ook, vooral typen op die dingen, maar gaat snel beter. Ik vind het erg leuk voor naast mijn laptop (even snel nieuws, facebook, forum kijken voor ik ga werken, spelletjes, dat soort dingen) , zeker niet als vervanging.quote:
En dan zijn we ook nog van ná het wasbordquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:17 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
En ook maar eens een loflied op het WOLwasprogramma -TW-![]()
Als ik terugdenk aan de tijdrovende en eindeloze handwasjes en spoelen van de handwasjes en drogen tussen handdoeken en truien en gordijnen in de badkuip...
Dat ik het al die jaren zónder heb gedaan en daar mn leven aan heb verspild.
/ nog blijer dan met aaaipet
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dan zijn we ook nog van ná het wasbord
Schrijven alsof je het aan je buurjongen vertelt....quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef kaasplankje het volgende:
Ik moet vanmiddag teksten maken voor onze nieuwe site. Argh wat is dat lastig.
Lijkt me wel leuk!quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef kaasplankje het volgende:
Ik moet vanmiddag teksten maken voor onze nieuwe site. Argh wat is dat lastig.
Moeilijk hoor, je wilt informeren maar je moet niet teveel info op de pagina krijgen. Zeg maar kort en bondig vertellen waar je voor staat als bedrijfje.quote:
Bij ' Instellingen'quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:20 schreef Bluezz het volgende:
We weten nu bijv. niet hoe we een bladwijzer eruit moeten halen die dubbel staat
Allereerst het - je weglaten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moeilijk hoor, je wilt informeren maar je moet niet teveel info op de pagina krijgen. Zeg maar kort en bondig vertellen waar je voor staat als bedrijfje.
Nou dat mag ook wel eens een keertje zegquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vanaf vrijdag weekendEn dan 5 dagen vrij
(vrijdag t/m dinsdag!)
Ik ben op WF te vinden onder de naam paulgolferquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:22 schreef AnneX het volgende:
Zou zijn en jouw naam al bestaan op WF ?
Checkquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben op WF te vinden onder de naam paulgolfer
En wat gaan jullie allemaal doen.?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:31 schreef Isabeau het volgende:
(vrijdag t/m dinsdag!)
Oh goed zo!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:31 schreef Isabeau het volgende:
(vrijdag t/m dinsdag!)
Rammstein op zondag! En logerenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:17 schreef AnneX het volgende:
En wat gaan jullie allemaal doen.?
De NS heeft een leuke aanbieding.
Drie treinkaartjes met zn twee voor 60 euro
Nope, behalve allemaal mensen die komen eten en ik die bij mensen ga eten de eerste week. Tweede week is nog afspraakloos!quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]heb je nog leuk plannen??
Mijn vakantie is al weer op de helft en eigenlijk is er niets aan.. Ben blij dat Thijs vrijdag vrij is en we wat leuks gaan doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
Voor mij begint vandaag ook het weekend. maar helaas zal ik niet echt ontspannen kunnen genieten.Oei, heel veel sterkte en succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag je einde dag naar huis ? Of blijf je een nachtje?
wel eerst ook het potje afmaken hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:43 schreef golfer het volgende:
Nieuwe gezamenlijke WF-naam is: golferbluezz
,,quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wel eerst ook het potje afmaken hoor![]()
Hier in Cul toch geen problemen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:38 schreef minilot het volgende:
Hoi![]()
Arme Vork!
En arme DH!
Verder: ik heb na een eeuw in CUL nu aanpassingsproblemen in het Slank/LIF-topic. Ik blijk op Fok alleen nog maar over lekker eten te kunnen praten.![]()
wil je me nu al dumpenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Hoe kan je iemand eruit gooien in WF?
Naar de pagina waar de namen staan en dan edit... Komt er een " verboden inrijtekentje" tevoorschijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net gecheckt maar valt reuze mee. Je vraag over hoeveel groente is ook Slank gerelateerd toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:54 schreef minilot het volgende:
Neeeeneee, want hier gaat het over eten. En Ãk ga ook over eten, zo blijkt.![]()
Sterkte met het ziekehuisvoer, DH!
alsin een spelltje of uit je friendslist?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Het is beter om even helemaal geen mail te sturen! Uit ervaring kan ik melden dat mail en boosheid niet goed samen gaan!quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef Vork het volgende:
Ik ben woest. Kan iemand even beamen dat het beter is om even helemaal geen mail meer te sturen?
Vorkie tochquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:39 schreef Vork het volgende:
Iemand nog een vrouw over? Ik kom er een te kort.
Google heeft in hun beta labs een plugin voor Gmail dat je eerst wat rekensommen op moet lossen voordat een mail verzonden wordtquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is beter om even helemaal geen mail te sturen! Uit ervaring kan ik melden dat mail en boosheid niet goed samen gaan!
Deze communicatie loopt helaas via hotmail. Historisch gegroeid.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Google heeft in hun beta labs een plugin voor Gmail dat je eerst wat rekensommen op moet lossen voordat een mail verzonden wordt
Je bent haar toch niet aan het vragen of ze terug wil komen he, Vork.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Deze communicatie loopt helaas via hotmail. Historisch gegroeid.
Dat is beterquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef Vork het volgende:
Ik ben woest. Kan iemand even beamen dat het beter is om even helemaal geen mail meer te sturen?
Het is niet uit omdat ik het niet meer wil, maar omdat ik gewoonweg met de huidige situatie niet overweg kan en zij het niet durft te zeggen. Nogsteeds niet, ik wil denk ik erg graag bepaalde dingen van haar horen die zij omzeilt, negeert of allicht echt niet meent.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
Je bent haar toch niet aan het vragen of ze terug wil komen he, Vork.
Wat durft ze niet te zeggen? En wat wil je horen.. hebben jullie het wel uitgesproken allebei?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Het is niet uit omdat ik het niet meer wil, maar omdat ik gewoonweg met de huidige situatie niet overweg kan en zij het niet durft te zeggen. Nogsteeds niet, ik wil denk ik erg graag bepaalde dingen van haar horen die zij omzeilt, negeert of allicht echt niet meent.
Maar die terugvraagfout ga ik hoe dan ook binnenkort maken, zo ben ik wel.
tnx dit heeft al geholpen! Nu nog de verkeerde borizz eruit mieteren (uit vriendenlijst ) wij hebben geen editknop of zo...quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
alsin een spelltje of uit je friendslist?
die 1e in het spel menu en dan resign
2e : naar dat plusje gaan, friend aanklikken en dan kom je in de vriendelijst en dan rechtsonderin edit op klikken en dan komen er tekens voor de namen en die kun je dan dumpen
Ik ga verder niet in detail treden, geen zin in, ook niet nodig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:26 schreef Bluezz het volgende:
Wat durft ze niet te zeggen? En wat wil je horen.. hebben jullie het wel uitgesproken allebei?
OMG! Ik was rustig aan het teruglezen he! Nu ben ik jaloers!quote:
Zo was het ook met mij en mijn ex. Uiteindelijk maakte mijn ex het uit door met een ander te gaan samenwonen. Niet dat hij wat zei, ik moest erachter komen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Het is niet uit omdat ik het niet meer wil, maar omdat ik gewoonweg met de huidige situatie niet overweg kan en zij het niet durft te zeggen. Nogsteeds niet, ik wil denk ik erg graag bepaalde dingen van haar horen die zij omzeilt, negeert of allicht echt niet meent.
Maar die terugvraagfout ga ik hoe dan ook binnenkort maken, zo ben ik wel.
Ah okquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:58 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ga verder niet in detail treden, geen zin in, ook niet nodig.
Er is veel te weinig uitgesproken, maar er valt op sommige vlakken ook moeilijk met haar te praten. En daar heb ik op dit moment ook helemaal niet genoeg aan.
Spreken is zilver, zwijgen is goud. Zolang je dat 'gebroken hart boos' gevoel hebt, kan je maar beter volledige radiostilte houden...quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef Vork het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh? Gezelligquote:
10uquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Hoe laat moet je je melden? Heel veel sterkte morgen en vooral succes daarna
Sterkte! En ook geen bodylotion btw........quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
10u
Dus rond 12u narcose?
Mag geeneens een cracker in de morgen
Ja, ze willen kennelijk heel zeker weten wat je mankeert...quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:24 schreef Bluezz het volgende:
10 kantjesDat is nog al wat!
Ik heb net mijn professionele 'beoordeling' van de cardioloog die erom vroeg naar de desbetreffende onderzoeksinstantie gemaild.
Was nog best lastig
Het kan wel, maar dan loop je een veel hoger risico om over te geven tijdens en vlak na de OK. En vanwege de narcose, is de kans weer groot dat het terugloopt je longen in. Kweenie hoe graag je een longontsteking erbij wilt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef Den_Haag het volgende:
10u
Dus rond 12u narcose?
Mag geeneens een cracker in de morgen
Dat ja!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het kan wel, maar dan loop je een veel hoger risico om over te geven tijdens en vlak na de OK. En vanwege de narcose, is de kans weer groot dat het terugloopt je longen in. Kweenie hoe graag je een longontsteking erbij wilt?
Altijd lekker, de ontstoken pus uit je longen je mond in hoestenquote:
Als je OK in de middag is, kan je precies de warme hap mee eten in het ziekenhuis. Maar of je daar blij mee moet zijn?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:52 schreef krakkemieke het volgende:
Ik verheugde me gewoon op het ontbijt!
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Altijd lekker, de ontstoken pus uit je longen je mond in hoestenDood vogeltje in het kwadraat
Elk ziekenhuis heeft een eigen protocol. Feitelijk kan je dat hele braak-gedoe in de meeste gevallen voorkomen door tegelijk met het narcosemiddel iets tegen de misselijkheid te geven. Maar er is vast een goede, praktische reden waarom dat niet gedaan wordt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:54 schreef Den_Haag het volgende:
vind het alleen beetje raar dat de ziekenhuizen elkaar tegenspreken qua tijden
Mij kon het niet schelen, ik heb nooit honger.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je OK in de middag is, kan je precies de warme hap mee eten in het ziekenhuis. Maar of je daar blij mee moet zijn?
Ik blijf liever nuchter dan dat ik nog een extra pil krijg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Elk ziekenhuis heeft een eigen protocol. Feitelijk kan je dat hele braak-gedoe in de meeste gevallen voorkomen door tegelijk met het narcosemiddel iets tegen de misselijkheid te geven. Maar er is vast een goede, praktische reden waarom dat niet gedaan wordt.
Dat spuiten ze gewoon door je infuus heen hoor, voel je niks vanquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
Ik blijf liever nuchter dan dat ik nog een extra pil krijg.
En dat protocol wisselt dan ook nog eens om de zoveel jaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Elk ziekenhuis heeft een eigen protocol. Feitelijk kan je dat hele braak-gedoe in de meeste gevallen voorkomen door tegelijk met het narcosemiddel iets tegen de misselijkheid te geven. Maar er is vast een goede, praktische reden waarom dat niet gedaan wordt.
De meesten wel jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
De meeste mensen begrijpen het wel. Denk ik.
Hier een vrouw. Maar sorry Vork, ik pas niet bij je....quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:39 schreef Vork het volgende:
Iemand nog een vrouw over? Ik kom er een te kort.
Mijn lichaam kan er niet goed tegen. Handig dat de boekjes van het ziekenhuis elkaar tegen spreken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn echt mensen die er grote moeite mee hebbenEn die willen dan graag om 7 uur worden opgenomen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hier een vrouw. Maar sorry Vork, ik pas niet bij je....
Lekker geregeldquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:37 schreef Den_Haag het volgende:
Mijn lichaam kan er niet goed tegen. Handig dat de boekjes van het ziekenhuis elkaar tegen spreken.
Eentje zegt 12u snachts. Ander zegt 6u voor opname nog alles. Lol
Ik ben trots op je. Jij weet hoeveel je fietst!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:04 schreef Anthraxx het volgende:
5.5 km gelopen. Lucht is alleen wat ijl voor mijn gevoel. Was na een paar honderd meter al behoorlijk buiten adem. Geen idee overigens of dat echt zo is of dat ik gewoon een rot dag heb qua lopen
Masterchef wordt hier opgenomen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:01 schreef borisz het volgende:
Mocht de wedstrijd niks aan zijn dan om 22u masterchef en nu nog een PVDA-debat
Had ooit een hindoestaans vriendje, die wilde me alleen maar omdat ik volgens hem op Bruce Willis leek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
Die Hard kijken! Yippie-ka-yee, Motherfucker! En Bruce Willis met haar
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker geregeldMag je nog wel koffie/thee 2 uur voor opnametijdstip?
Helemaal niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef Bluezz het volgende:
Postje via de tablet ik zie geen smilies
Ja, dan gaat ie stuk en heb je voor nood je tabje nodigquote:
Dat hoeft nu dus al niet meerquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:54 schreef Bluezz het volgende:
Ga die hond van je toch eens uitlaten
Ouch, ja. Huntelaar komt er nog redelijk af denk ik.quote:
@ golferbluezz: hebbu wel een chatknop rechtsboven in WF ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef Bluezz het volgende:
Postje via de tablet ik zie geen smilies
Prima.quote:
Klinkt smakelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Prima.
Heb je kaart gezien? http://www.deroskam.com/pdf/dinerkaart.pdf
Voor mij de kerriekokossoep die helemaal glad was en een vleugje citroen
smaak ( deed mij aan Kay denken) en verrassend spiesje.
Hoofdgerecht: de proeverij van vis op bedje bouillabaise risotte:
heél smakelijk.
Mn.AnneX deed carpaccio vooraf en ossehaas medium: die zat te smullen.
Erbij: huisgemaakte frites en simpele salade.
Niet rechtsboven, maar wel ergens onderop wat we nog niet goed konden vindenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
@ golferbluezz: hebbu wel een chatknop rechtsboven in WF ?
En je voelde het al zekerquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:24 schreef Vork het volgende:
Er is dus toch meer aan de hand. Fijn dat ik dat dan niet eerder wist. Ben er kotsmisselijk van.
Ow my, zijn dat de boze vogels? Die heb ik nog niet gevonden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:06 schreef Sunnythesun het volgende:
stomme vogels..
![]()
moet.volgende.level.halen....
Wel wat merkbaar, ik ben nogal uitgevallen over vanalles en nog wat. Het leek haar niet zoveel te doen. Aangezien ze het namelijk volkomen legitiem vond dat ik boos was, kwam het volgens mij ook helemaal niet aan.quote:
Probeer niet teveel boze energie daar in te steken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:34 schreef Vork het volgende:
Ze is harteloos, koud, egoistisch, wispelturig en onnavolgbaar geworden. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |