Nee, dat wist Soempie nog nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, kleine schopjes in de buikleuk hoor
Volgens mij niet, ze zitten onder je huid en daar heb je geen zenuwen die kietelen kunnen waarnemen.quote:
Huh, dat wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ze zitten onder je huid en daar heb je geen zenuwen die kietelen kunnen waarnemen.
Ik denk dat pijn dan anders werkt (en wel vanbinnen kan).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Huh, dat wist ik helemaal niet.Echt niet? En pijn dan, in zo'n wond?
Bijna goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verlaat meld ik mij ook in de discussie van vandaag
Ik had homeopathie ongeveer begrepen als volgt:
-Je zoekt een stof waar je juist de kwaal van krijgt waar je vanaf wil (voorbeeld: een fles vodka)
-Die stof ga je heel erg verdunnen (je mengt 1 fles vodka met een zwembad vol water)
-Van het resultaat neem je een beetje in en je geneest van de kwaal (je neemt een druppeltje van het zwembadwater en je wordt direct weer nuchter)
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, dat laatste flesje verkoop je voor een hoop geld. Het is immers een hoop werk steeds die flessen leeg te gieten.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:31 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of de vegetariėr in kwestie gelooft in water met geheugen en of die vegetariėr het als verwerpelijk beschouwt om de herinnering aan een eend te eten.
Zolang de gewenste verdunning van 1 op zoveel miljoen haalt maakt het volgens mij niet uit of je dat doet op de flesjesmethode of op de zwembadmanier. In het tweede geval moet je wel wat beter roerenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bijna goed.
Maar in plaats van dat je die fles wodka in je zwembad leegkiepert..neem je een fles waarin je een beetje wodka doet. Vervolgens vul je de fles aan met water uit het zwembad. Dan gooi je de fles leeg en dan blijft er wat aan de wanden van de fles plakken. Dat vul je dan weer aan met water uit het zwembad. Dat gooi je dan weer leeg etc etc. Vervolgens doe je dat totdat het zwembad leeg is.
Nou, dat laatste flesje verkoop je voor een hoop geld. Het is immers een hoop werk steeds die flessen leeg te gieten.
Alleen de herinnering aan de werkzame stof mag nog aanwezig zijn. Ik denk alleen dat de herinnering aan het chloor overheerstquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zolang de gewenste verdunning van 1 op zoveel miljoen haalt maakt het volgens mij niet uit of je dat doet op de flesjesmethode of op de zwembadmanier. In het tweede geval moet je wel wat beter roeren
Maar er is geen verdunning. Je wast de fles steeds uit. Het is wezenlijk niet anders dan dat je de fles onder de kraan houdt en open zet. Dat is dus wel een groot verschil want bij jouw methode zit er toch echt een fles wodka in je zwembad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zolang de gewenste verdunning van 1 op zoveel miljoen haalt maakt het volgens mij niet uit of je dat doet op de flesjesmethode of op de zwembadmanier. In het tweede geval moet je wel wat beter roeren
Dus ik moet water zien te vinden met de herinnering van een fles jenever en ik krijg geen kater meer?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Alleen de herinnering aan de werkzame stof mag nog aanwezig zijn. Ik denk alleen dat de herinnering aan het chloor overheerst
Nu ben ik in TRU beland.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Had ik deze er al eens ingegooid? Gaat ook over homeopathie
[..]
Yup, maar vergeet niet dat je er 15 euro voor moet betalen..anders werkt het niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus ik moet water zien te vinden met de herinnering van een fles jenever en ik krijg geen kater meer?
Je geneest je kater ermee lijkt mequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus ik moet water zien te vinden met de herinnering van een fles jenever en ik krijg geen kater meer?
Lambiekjestopic. Topic direct gesloten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu ben ik in TRU beland.
Homeopathie wetenschappelijk aangetoond
Volgens de oorspronkelijke instructies van Hahnemann moet je het steeds een factor 10 verdunnen. En tussendoor ermee tegen de rug van een in leer gebonden boek kloppen. (Jawel, echt waar.)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lambiekjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu ben ik in TRU beland.
Homeopathie wetenschappelijk aangetoond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |