I know. Het was meer bedoeld dat ik Gannicus veruit de beste vechter vind en een terugblik naar een mooie scene in vorige serie. Was misschien niet erg duidelijk, excusesquote:
+1quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:07 schreef Polyfemos het volgende:
Geweldige aflevering weer, ik had dat eerste stuk met spartacus, crixus en gannicus nooit verwacht. Laatste stuk was ook bruut, alleen jammer dat Oenameus zijn oog kwijt is.
Ik irriteer me ook echt aan die vent. Geen probleem dat de rebels ook eens wat slaag krijgen en daardoor niet meer zo extreem onaantastbaar zijn maar laat dat dan wel gebeuren door iemand met een bepaalde voorgeschiedenis, status en charisma maar niet door zo een gezichtsloze nobody.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:02 schreef Zith het volgende:
Snap niet waarom een nietszeggende bar-bewoner oppeens de beste gladiatoren ooit aankan.
Nee, Spartacus is altijd op vrijdag (zaterdag downloaden).quote:
seizoen 3 is al bevestigdquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:04 schreef Exterminator het volgende:
Komt na dit seizoen nog een seizoen of nadert morgen het definitieve einde.
daar zitten we nu naar te kijken in mijn optiekquote:
uiteraardquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef planethugo het volgende:
in jou optiek misschien maar in de optiek van de makers is het gewoon seizoen 2 en was Gods of the Arena een losstaande prequel. Maar dat wist je waarschijnlijk wel
o rly. die is er ook nog nietquote:
Dan klopt je NAS niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:11 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
uiteraard
maar op mn NAS staat toch echt spartacus seizoen 3,
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:48 schreef Tim86 het volgende:
Lees dan ook het antwoord als je een vraag stelt KNAK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |