abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109647430
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Knopjes is een legitiem minpunt, gedateerd niet echt. Hij is gereleased met een oude versie van Android, maar dat wordt gepatched.
De oudere versie van Android kan een update krijgen, ja. De verouderde processor niet. Ik heb de Xperia S net binnen gekregen. Ik had deze besteld toen nog niet bekend was wanneer de One X uit zou komen. Het is een prachtige telefoon met een fantastisch scherm en een goede camera, die behoorlijk rap aanvoelt. De knopjes werken prima. Maar ik heb toch het gevoel dat ik wat heb misgelopen met de One X.
pi_109647729
Zolang de Xperia S niet merkbaar traag is, is er toch niks aan de hand? De iPhones hebben ook nooit processors met hele hoge kloksnelheden etc, maar de ervaring wordt er niet minder van. En dat heeft Sony goed begrepen in mijn ogen.
pi_109648028
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:29 schreef Fritessaus het volgende:
Zolang de Xperia S niet merkbaar traag is, is er toch niks aan de hand? De iPhones hebben ook nooit processors met hele hoge kloksnelheden etc, maar de ervaring wordt er niet minder van. En dat heeft Sony goed begrepen in mijn ogen.
Dat klopt. De telefoon is verder ook behoorlijk vlot. Maar ICS er niet op is wel een gemiste kans.
  donderdag 29 maart 2012 @ 12:37:57 #79
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109648095
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:36 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat klopt. De telefoon is verder ook behoorlijk vlot. Maar ICS er niet op is wel een gemiste kans.
Sony's optimalisatie is dan wel weer O+ _O_
Hopen dat dat bij ICS ook weer zo is (krijg de Xperia S vanavond binnen)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_109648240
Laat maar...

[ Bericht 100% gewijzigd door David Letterman op 29-03-2012 12:50:00 (lezen is ook een vak...) ]
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_109648847
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Sony's optimalisatie is dan wel weer O+ _O_
Hopen dat dat bij ICS ook weer zo is (krijg de Xperia S vanavond binnen)
Dat geloof ik best. De Xperia Arc was ook een heel fijn dingetje. Ik heb hem net anderhalf uur, dus ik kan er nog niet teveel over zeggen.

Wel is het behoorlijk irritant dat de camera op het midden van de achterkant zit. Hierdoor houd je heel gemakkelijk je vingers ervoor. De One X heeft dit ook.
pi_109649124
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:20 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja. Desnoods zeg je zelf eerst je huidige abonnement op. Ik snap niet waar iedereen zo om loopt te piepen.
Even kijken of ik het goed heb. Je bedoelt dat iemand een abonnement bij Vodafone had die nou afgelopen is of die je hebt afbetaald. Vervolgens vraag je bijvoorbeeld die deal van GSMEasy aan met een nieuw Vodafone abonnement, maar mét nummerbehoud (ofwel je oude Vodafone nummer direct naar je nieuwe Vodafone nummer).

Sorry, maar jij begrijpt toch ook wel dat dat niet gaat werken?
pi_109649188
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Even kijken of ik het goed heb. Je bedoelt dat iemand een abonnement bij Vodafone had die nou afgelopen is of die je hebt afbetaald. Vervolgens vraag je bijvoorbeeld die deal van GSMEasy aan met een nieuw Vodafone abonnement, maar mét nummerbehoud (ofwel je oude Vodafone nummer direct naar je nieuwe Vodafone nummer).

Sorry, maar jij begrijpt toch ook wel dat dat niet gaat werken?
Waarom niet? Vorig jaar werkte het bij T-Mobile ook.
pi_109649371
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Waarom niet? Vorig jaar werkte het bij T-Mobile ook.
Dan is daar vast iets fout gegaan. Normaal gesproken heeft een provider het door dat het z'n eigen nummer weer krijgt. Als jij nummerbehoud aanvraagt, gaat dat meestal zo dat bijv. Vodafone je oude nummer van KPN overneemt, die maken dan onderling 'afspraken' zeg maar; bijvoorbeeld dat KPN er per 31 maart mee stopt en Vodafone 1 april oppakt.

Wat je krijgt als je van Vodafone naar Vodafone gaat, is dat Vodafone z'n eigen nummer overneemt, dus dat zou niet moeten werken.

Dus ik gok als jij vorig jaar dus van T-Mobile naar T-Mobile bent gegaan, dat iemand van T-Mobile zat te slapen.
pi_109649432
Oke. In dat geval heb ik vorig jaar geluk gehad dan :) Ik ben nu wel van T-Mobile naar Vodafone geswitcht.
pi_109663357
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:20 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja. Desnoods zeg je zelf eerst je huidige abonnement op. Ik snap niet waar iedereen zo om loopt te piepen.
Mijn abonnement loopt nog 4 maanden, er valt dan weinig op te zeggen.
pi_109684281
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
Oke. In dat geval heb ik vorig jaar geluk gehad dan :) Ik ben nu wel van T-Mobile naar Vodafone geswitcht.
Dan heeft er echt iemand geslapen bij je nummerbehoud.....maar ja....dat is T-Mobile eigen natuurlijk. Een aantal jaar geleden was, na een langlopende discussie die ik ging winnen, ineens mijn hele klantenhistorie weg. Elk telefoontje, elke rekening en elk contact dat er ooit geweest is. Vrrrrreeeeeemd. :D

Maar een provider heeft nummerportatie van een eigen nummer normaliter echt in de gaten. Daarbij als het al werkt heb je het risico je telefoonnummer te verliezen op het moment dat je je contract opzegt. Bij het aansluiten van je nieuwe contract heb je namelijk geen telefoonnummer om te porteren.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_109692768
De GSMeasy en Typhone Vodafone acties zijn voorbij. Dus de mensen die dat besteld hebben, hebben een zeer goede deal gemaakt.

Bij pdashop betaal je de hoofdprijs, maar het schijnt dat je 'm wél morgen in huis hebt.
pi_109693348
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:21 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De oudere versie van Android kan een update krijgen, ja. De verouderde processor niet. Ik heb de Xperia S net binnen gekregen. Ik had deze besteld toen nog niet bekend was wanneer de One X uit zou komen. Het is een prachtige telefoon met een fantastisch scherm en een goede camera, die behoorlijk rap aanvoelt. De knopjes werken prima. Maar ik heb toch het gevoel dat ik wat heb misgelopen met de One X.
Het enige wat me opviel aan de Xperia S is dat hij zelfde cpu/gpu heeft als de Sensation/XE en die is al wel een tijdje in gebruik ja. Neemt niet weg dat het met goede optimalisaties van Sony er al wel beter uitzag dan van HTC destijds (met ICS is wel degelijk de "user experience^^" beter geworden) plus de Sensation loopt op qHD ipv 720p. Maar dat komt performance natuurlijk iets weer ten goede van de Sensation.

Neem aan dat het met Sony ook straks met ICS goed moet zitten, is daar al enig idee van wanneer de update komt?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_109774473
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 09:05 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Dan heeft er echt iemand geslapen bij je nummerbehoud.....maar ja....dat is T-Mobile eigen natuurlijk. Een aantal jaar geleden was, na een langlopende discussie die ik ging winnen, ineens mijn hele klantenhistorie weg. Elk telefoontje, elke rekening en elk contact dat er ooit geweest is. Vrrrrreeeeeemd. :D

Maar een provider heeft nummerportatie van een eigen nummer normaliter echt in de gaten. Daarbij als het al werkt heb je het risico je telefoonnummer te verliezen op het moment dat je je contract opzegt. Bij het aansluiten van je nieuwe contract heb je namelijk geen telefoonnummer om te porteren.
Iemand op Tweakers heeft dit verduidelijkt:
quote:
...maar T-Mobile is inderdaad de enige provider waarbij intern nummerbehoud mogelijk is, bij KPN en Vodafone kan dit niet omdat er niet met tijdelijke nummers wordt gewerkt.
Bron.
  zondag 1 april 2012 @ 19:41:12 #91
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109775407
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:16 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Bron.
Dat maakt het inderdaad meteen duidelijk. Bedankt :)
pi_109794395
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:16 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Bron.
Thanks, dat maakt het inderdaad snel duidelijk. :)

Nog mooie aanbiedingen gespot voor de Experia S (buiten Vodafone, want dan moet ik verlengen)?
  maandag 2 april 2012 @ 16:29:24 #93
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_109808847
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:03 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het enige wat me opviel aan de Xperia S is dat hij zelfde cpu/gpu heeft als de Sensation/XE en die is al wel een tijdje in gebruik ja. Neemt niet weg dat het met goede optimalisaties van Sony er al wel beter uitzag dan van HTC destijds (met ICS is wel degelijk de "user experience^^" beter geworden) plus de Sensation loopt op qHD ipv 720p. Maar dat komt performance natuurlijk iets weer ten goede van de Sensation.

Neem aan dat het met Sony ook straks met ICS goed moet zitten, is daar al enig idee van wanneer de update komt?
http://www.androidplanet.(...)le-weken-uitgesteld/

En dat is mooi, want ik zit er hard over te denken om een Xperia Arc S te gaan halen (ik mag binnenkort een nieuwe uitzoeken).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_109811981
http://tweakers.net/revie(...)een-schone-zaak.html

Hij presteerd veel beter dan een Sensation, en gezien de uberbrakke update naar ICS van HTC zou ik helemaal geen HTC nemen. Zelfs hun nieuwe quadcore schijnt niet helemaal lekker te lopen op ICS.
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_109827484
http://www.xperiablog.net(...)-xperia-s/#more-6337

Fotokwaliteit Xperia S vs One X.
pi_109831132
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:46 schreef Rev- het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)een-schone-zaak.html

Hij presteerd veel beter dan een Sensation, en gezien de uberbrakke update naar ICS van HTC zou ik helemaal geen HTC nemen. Zelfs hun nieuwe quadcore schijnt niet helemaal lekker te lopen op ICS.
Want, haal je dat uit die Tweakers review? :')

Het ding loopt prima, krijgt testoordeel zeer goed, en Tweakers is nog een van de meeste negatievere, als je MoDaCo, Engadget, etc. er bij pakt... daar zijn ze lyrisch. ÓÓK/juist over de software
pi_109849987
Ik zou dan toch voor de HTC One S gaan met Android 4 Ice Cream Sandwich en super AMOLED scherm.
pi_109851238
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:12 schreef Fritessaus het volgende:
http://www.xperiablog.net(...)-xperia-s/#more-6337

Fotokwaliteit Xperia S vs One X.
Jammer dat de foto's steeds net niet hetzelfde zijn.

Soms lijkt de HTC iets beter, dan weer de Sony, maar dan is de foto weer verder weg / dichterbij...

Maar aan het eind van het verhaal vind ik de camera van echt ondergeschikt belang, dit zijn marginale verschillen en als ik een mooie foto wil, pak ik wel een echte camera. Wat dat betreft lijken gsm pics sowieso nergens op natuurlijk.

Jammer dat de hardware van de Sony al zo achterhaald is voor een nieuwe en dure telefoon. Qua uiterlijk is hij meesterlijk namelijk! Valt vast prima te leven met de hardware maar voor dezelfde prijs koop je een telefoon die gewoon een stuk sneller is. Waarom is hij zo duur Sony...
pi_109852280
Ik ben overstag gegaan voor de Xperia S. :)
pi_109852732
Het verschil tussen die camera's is imo te klein om te zeggen ik ga voor de een of de ander. Echter bij filmpjes is er wel een verschil, en dan doel ik met name op de microfoon. De Xperia S neemt echt veel beter geluid op. Overigens spreken de warmere kleuren van de Xperia S' foto's mij persoonlijk wel meer aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')