abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109565791
Vaak kan dat een bepaalde tijd wel, maar kan me inderdaad niet voorstellen dat dit na 3 maanden al kan.

Bedankt voor de uitgebreide uitleg though.
Soms
pi_109567835
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:56 schreef NietDoen het volgende:
Vaak kan dat een bepaalde tijd wel, maar kan me inderdaad niet voorstellen dat dit na 3 maanden al kan.

Bedankt voor de uitgebreide uitleg though.
En dan kan dus wel.
Ik ga wachten tot zaterdag en dan sluit ik die KPN deal af denk ik. Vodafone komt waarschijnlijk maandag met nieuwe actie en dan kan ik dus eventueel KPN nog annuleren.

Wel k*t dat ik al verleng 2 maanden voordat m'n huidige Vodafone abonnement afloopt (eind mei) }:|
pi_109571420
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:51 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

En dan kan dus wel.
Ik ga wachten tot zaterdag en dan sluit ik die KPN deal af denk ik. Vodafone komt waarschijnlijk maandag met nieuwe actie en dan kan ik dus eventueel KPN nog annuleren.

Wel k*t dat ik al verleng 2 maanden voordat m'n huidige Vodafone abonnement afloopt (eind mei) }:|
Heb je iets van een bron, want het klinkt echt veel te goed om waar te zijn? KPN zou op deze manier honderden euro's per klant bij moeten leggen als dit waar is en deze sector is te gehaaid om dit soort mazen te laten zitten.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:21:20 #54
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_109571451
ik heb nu een half jaar een xperia ray en ben daar erg tevreden over ... zeer goed toestel zou zowieso voor sony gaan.
Minds are like parachutes, they work best when open!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:25:06 #55
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109571626
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:20 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Heb je iets van een bron, want het klinkt echt veel te goed om waar te zijn? KPN zou op deze manier honderden euro's per klant bij moeten leggen als dit waar is en deze sector is te gehaaid om dit soort mazen te laten zitten.
Loop anders gewoon een KPN winkel in, mail ze, bel ze of kijk zelf eens op de site. Het staat gewoon duidelijk vermeld dat het kan, en mensen op tweakers die hun bestelling al binnen hebben, hebben ook bevestigd dat het kan.
pi_109572062
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:20 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Op tweakers en op fok lopen topics over abonnementen i.c.m.. de One X:
HTC One X - Levertijden en Prijzen, HTC One X met welk abo? en min of meer deze: HTC One X.

Daar word deze deal uitgebreid besproken en het is gewoon waar. Klinkt inderdaad als een fout maar het werkt wel gewoon. Je kunt zelfs van KPN Bel-SMS-Web naar Bel-SMS-WebXL gaan.
Ik weet niet hoe vaak je dat mag doen (van Web naar WebXL en vica versa) maar zo 1x mag sowieso wel. Binnen je Web of WebXL mag je (geloof ik) elke maand omlaag of omhoog.
Meerdere mensen hebben gebeld, gemaild of naar de winkel geweest en dit is bevestigd.
(Geloof me, ik stond er ook een beetje onovertuigd bij te kijken :+ )

Ergens gok ik dat KPN deze actie zo heeft omdat:
- Tijdelijk (tot zaterdag) alle Web abonnementen ¤25 dus daarom is het nu met die actie nóg voordeliger.
- Er zit verschil in voorwaarden (Web is trager internet, WebXl is sneller internet, hotspot).
- Ik gok ook dat KPN erop gokt dat veel mensen het min of meer 'vergeten' om hun bundel om te zetten.

Ik denk eraan om dus die KPN-deal te doen en het 2e jaar toestel te verkopen of sim-only.
Dat vergt een aantal stappen; eerst van Vodafone overstappen naar KPN, dan maximaal WEB abonnement nemen, na 3 maand lager (en ander) WebXL abonnement nemen en na 1 jaar nog een sim-only uitkiezen. Ik gok dat KPN niet uitgaat van zulke berekende consumenten.

Punt is alleen dat mijn Vodafone abonnement pas eind mei afloopt en dat ik dus eigenlijk op de zaken vooruitloop i.p.v. rustig te wachten wat de komende 2 maanden brengen.

(Overigens heeft GSMeasy een erg goede aanbieding i.c.m. Vodafone; nog goedkoper dan die KPN deal: GSMeasy deal. Geld helaas alleen voor nieuwe abonnementen; verlengen heeft een véél hogere toestelwaarde }:| )
pi_109598104
Thanks voor de uitleg. Ik blijf het vreemd vinden en te tricky, maar ik kan me voorstellen dat je ervoor wil gaan.

Wat die Vodafone aanbieding betreft -> interessant. Alleen het nare is dat ik al klant ben bij Vodafone en contractverlengingen krijgen véél slechtere aanbiedingen dan nieuwe klanten, wat nog steeds compleet van de zotten is natuurlijk. Bedrijven zijn echt het spoor bijster wat betreft de inhoud van het woord klant, hypotheekverstrekkers/banken idem dito.

Een nieuwe Vodafone klant kan een bel+web+sms 200 abonnement afsluiten voor 2 jaar met 6 maanden 50% korting op de abonnementskosten van ¤34,95 per maand en krijgt een Xperia S gratis.
Ik als bestaande klant betaal in geval van verlenging voor dezelfde actie ¤119,- voor het toestel.... Vodafone wil me weghebben dus? 8)7

Maar goed, mijn abonnement loopt pas per 8 juni af, dus ik wacht de nieuwe ronde met aanbiedingen van april of mei af voordat ik wat ga doen.
pi_109609143
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:05 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Thanks voor de uitleg. Ik blijf het vreemd vinden en te tricky, maar ik kan me voorstellen dat je ervoor wil gaan.

Wat die Vodafone aanbieding betreft -> interessant. Alleen het nare is dat ik al klant ben bij Vodafone en contractverlengingen krijgen véél slechtere aanbiedingen dan nieuwe klanten, wat nog steeds compleet van de zotten is natuurlijk. Bedrijven zijn echt het spoor bijster wat betreft de inhoud van het woord klant, hypotheekverstrekkers/banken idem dito.

Een nieuwe Vodafone klant kan een bel+web+sms 200 abonnement afsluiten voor 2 jaar met 6 maanden 50% korting op de abonnementskosten van ¤34,95 per maand en krijgt een Xperia S gratis.
Ik als bestaande klant betaal in geval van verlenging voor dezelfde actie ¤119,- voor het toestel.... Vodafone wil me weghebben dus? 8)7

Maar goed, mijn abonnement loopt pas per 8 juni af, dus ik wacht de nieuwe ronde met aanbiedingen van april of mei af voordat ik wat ga doen.
Heel appart inderdaad. Wil sowiezo daarom ook me huidige abbo opzeggen (Hi). Dag al 6 jaar trouwe klant :W .
Soms
pi_109609991
De genoemde GSMEasy voor de One X is overigens nóg aantrekkelijker geworden, bij 1-jarig Vodafone Bel-SMS-Web Smart 100 (100 min, onbeperkt sms en 1GB data) krijg je het toestel gratis + Bluetoothheadset óf geheugenkaart óf krasloten & een reischeque & gratis verzending.

Huidige Vodafone klanten blijven genaaid worden....
pi_109611403
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Iemand91 het volgende:
De genoemde GSMEasy voor de One X is overigens nóg aantrekkelijker geworden, bij 1-jarig Vodafone Bel-SMS-Web Smart 100 (100 min, onbeperkt sms en 1GB data) krijg je het toestel gratis + Bluetoothheadset óf geheugenkaart óf krasloten & een reischeque & gratis verzending.

Huidige Vodafone klanten blijven genaaid worden....
Ik baal ook als een stekker, want die 1-jarige aanbieding is gewoon te mooi om waar te zijn. Maar ja, ook ik ben al klant daar.
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:45:15 #61
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_109612735
HTC, Sony is echt bagger met updates. Ik heb 3/4 jaar na het kopen van mijn telefoon (SE X10 mini pro) al geen updates meer, terwijl deze toen net geintroduceerd was!
Nooit geen Sony meer voor mij, ik was tevreden klant, had hiervoor o.a. Die Walkmanphone W850 gehad, was een mooi ding, maar die x10 mini pro was zo kut, dat ik er niet meer aan wil.
pi_109612844
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:45 schreef n00b13 het volgende:
HTC, Sony is echt bagger met updates. Ik heb 3/4 jaar na het kopen van mijn telefoon (SE X10 mini pro) al geen updates meer, terwijl deze toen net geintroduceerd was!
Nooit geen Sony meer voor mij, ik was tevreden klant, had hiervoor o.a. Die Walkmanphone W850 gehad, was een mooi ding, maar die x10 mini pro was zo kut, dat ik er niet meer aan wil.
Sony heeft zich daar de laatste tijd juist sterk in verbeterd. De toptoestellen krijgen nu sowieso langere tijd support.

Toch zou ik nog steeds voor de HTC gaan. Supermooi ding.
  woensdag 28 maart 2012 @ 17:02:36 #63
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109613568
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:11 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik baal ook als een stekker, want die 1-jarige aanbieding is gewoon te mooi om waar te zijn. Maar ja, ook ik ben al klant daar.
Dus?
pi_109613742
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 17:02 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dus?
Dus krijg ik, zoals gezegd, niet hetzelfde aanbod als iemand die een nieuw abonnement afsluit.
pi_109640857
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 17:02 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dus?
Dus je leest de voorgaande replies niet door voordat je reageert?

Ik ga toch maar eens even bellen met Vodafone met de vraag of ze me kwijt willen als klant. Vaak is er bij een bepaalde afdeling nog wel een mouw aan te passen. Maar dan nog blijft het een hele dikke middelvinger naar bestaande klanten toe. Dat gaat ze een keer opbreken. Banken doen hetzelfde met hypotheken trouwens. Verlengen is genaaid worden.
pi_109641127
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 17:05 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dus krijg ik, zoals gezegd, niet hetzelfde aanbod als iemand die een nieuw abonnement afsluit.
Je kan toch gewoon een nieuw abonnement afsluiten met nummerbehoud?
pi_109641169
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 08:48 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Dus je leest de voorgaande replies niet door voordat je reageert?
Seriously, ga jij nu zo beginnen? :')
pi_109641398
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon een nieuw abonnement afsluiten met nummerbehoud?
Bij dezelfde provider als waar je klant was?

quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Seriously, ga jij nu zo beginnen? :')
Ik ga ervan uit dat dit retorisch bedoeld is.
pi_109641443
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:18 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Bij dezelfde provider als waar je klant was?
Ja. Desnoods zeg je zelf eerst je huidige abonnement op. Ik snap niet waar iedereen zo om loopt te piepen.
pi_109643708
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:20 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja. Desnoods zeg je zelf eerst je huidige abonnement op. Ik snap niet waar iedereen zo om loopt te piepen.
Je kunt je niet voorstellen dat dit problemen op gaat leveren?
pi_109644111
Ik ben voor de Xperia S gegaan met die Vodafone (1 jaar 150min/sms/300MB) aanbieding van Typhone.nl. Helaas heb ik hiernaast nog wel aan aantal maanden een abonnement van T-Mobile lopen, maar dat is niet anders.

Met het 1 jarige abonnement is de totaalprijs na een jaar lager dan een los toestel... 8)7

De aanbiedingen van de HTC One X zijn ook interessant, maar ik heb niet zoveel met HTC en ik wilde graag het display van de Xperia S hebben vanwege de hogere PPI.
pi_109644891
Xperia S ziet er wel chique uit. Al noemt tweakers review hem 'middelmaat' omdat hij al wat gedateerd is. Knopjes onderaan zouden ook niet goed werken.
pi_109645396
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:19 schreef bear87 het volgende:
Xperia S ziet er wel chique uit. Al noemt tweakers review hem 'middelmaat' omdat hij al wat gedateerd is. Knopjes onderaan zouden ook niet goed werken.
Knopjes is een legitiem minpunt, gedateerd niet echt. Hij is gereleased met een oude versie van Android, maar dat wordt gepatched.

Bwoh en die aanbiedingen van Vodafone zijn niet mis, voor nieuwe abonnees. :)
pi_109645539
Nee die aanbiedingen zijn zeker prima hoor, zou het er ook niet om gelaten hebben ;)

Ik ga mijn huidige S2 ook niet vervangen voor een 3 straks, aan het eind van het verhaal doe je toch op elke telefoon hetzelfde als de nieuwigheid eraf is: internet, whatsapp, mailtje, hooguit een sms.
pi_109645583
Gedateerd valt inderdaad reuze mee, misschien niet de beste high end hardware maar gezien de prijs van de Xperia S is het een prima ding. Het is jammer dat hij wordt geleverd met Gingerbread, maar ik verwacht dat hij met ICS echt goed gaat draaien.

En in het wit, waar ik voor gekozen heb, vind ik hem echt strak.

Daarbij vraag ik me ook af hoe goed HTC hun software heeft geoptimaliseerd voor de Tegra3. In het verleden vond ik niet dat HTC telefoons met de snelste hardware echt goed liepen, terwijl de Xperia Arc ondanks z'n mindere specificaties toch heel goed draaide.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')