Koeman zou hem een boete gelijk aan 5 weken salaris moeten opleggen. Hoewel ik me afvraag of ie daar wel van leert.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd best weinig als je bedenkt dat hij eerder al iets heeft gedaan en hij het nog ontkent.
ja ik geloof het wel.quote:
"It's impossible that there are defenders in the world bigger, better or stronger than Bruno Martens Indi! i repeat, it's impossible! It are lies, all of them! You say he made a fault today? Lies too!"quote:
Kut bond, gewoon 10 wedstrijden gevenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd best weinig als je bedenkt dat hij eerder al iets heeft gedaan en hij het nog ontkent.
Net als Dries.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kut bond, gewoon 10 wedstrijden geven
Is dat incl. de wedstrijden die hij nog voorwaardelijk had staan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:36 schreef Maastoren het volgende:
Valt reuze mee.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 17:21:40Guyon #Fernandez heeft een schikkingsvoorstel van vijf wedstrijden gekregen. #Feyenoord reageer retweet
Vond Dries z'n enkel ook, heeft daarom Dries al een schorsing van enkele weken opgelegd na z'n doelpunt.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kut bond, gewoon 10 wedstrijden geven
Had hij niet meer, waren al ingegaan bij zijn vorige schorsing.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:07 schreef eight het volgende:
[..]
Is dat incl. de wedstrijden die hij nog voorwaardelijk had staan?
Ik denk dat de boete en het duidelijk distantieren vanuit de club misschien ook wel meegespeeld heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Suarez krijg er maar 6. 5 vind ik een prima straf voor dit kopkusje.
Ah ok, het is bij hem ook lastig bij te houden..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Had hij niet meer, waren al ingegaan bij zijn vorige schorsing.
We zijn de enige concurrent voor de titelquote:Battle of the kampioenskandidaten
Er werd geen goed voetbal op de mat gelegd maar verder waren alle ingredienten aanwezig tijdens PSV-Feyenoord om er een echte topwedstrijd van te maken: strijdlust, spanning, doelpunten, opstootjes en supporters van beide clubs die zich ieder op hun eigen manier lieten horen. De PSV supporters door middel van fluitconcerten en de Feyenoord supporters met hun positieve steun.
Feyenoord veerkrachtig
Met een 2-0 voorsprong van PSV leek de wedstrijd gespeeld. Guyon Fernandez bracht Feyenoord met twee goals echter weer terug in de wedstrijd. Scheidsrechter Liesveld floot tot op dat moment een prima wedstrijd, zeker als we in ogenschouw nemen dat het zijn eerste topper in de eredivisie was. Helaas merkte hij een duidelijk geval van hands in het strafschopgebied van PSV niet op waardoor de 2-3 van Feyenoord werd voorkomen. Even later werd het in de rug duwen van Bruno Martins Indi waardoor PSV de 3-2 kon maken ook niet opgemerkt. Twee cruciale momenten in de wedstrijd.
PSV opgelucht
PSV haalde opgelucht adem. “Dit was de kampioenswedstrijd,” wist Mertens te melden. Hieruit blijkt wel dat zij Feyenoord als enige concurrent voor de titel zijn. Er staan echter nog 11 finales op het programma. De race in de strijd om de titel is nog lang niet gelopen. En Feyenoord heeft laten zien ook zonder John Guidetti tot grootse daden in staat te zijn.
Niet laten debuteren...twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 19:13:38Gelukkig! De scan van John #Guidetti heeft geen problemen uitgewezen en dus kan hij morgen debuteren voor Zweden. #Feyenoord reageer retweet
Nee precies. Lekker op de bank laten zitten en in de 89e minuut in laten vallen ofzo. Astie weg is magtie lekker gaan schoffelen bij de Kroaten. Nu niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Niet laten debuteren...twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 19:13:38Gelukkig! De scan van John #Guidetti heeft geen problemen uitgewezen en dus kan hij morgen debuteren voor Zweden. #Feyenoord reageer retweet
Waarom brengen ze het als goed nieuws dat hij gaat spelen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Hij is fit, mooi toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom brengen ze het als goed nieuws dat hij gaat spelen?
Mja dat is natuurlijk prima nieuws, maar met iemand die zich zo graag voor Zweden wil bewijzen als Guidetti is hem opstellen bijna vragen om alsnog een blessure.quote:
Dat wel, maar het is niet mooi dat hij gaat spelen en zeker niet als hij net een blessure heeft gehad en dit weekend moet spelen met ons.quote:
Ik wil ook zulke halfjaarbans als jij hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:52 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ben ook weer fit jongens bedankt
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:52 schreef Stokstaart het volgende:
Heledag veel zin gehad om het fb-topic van HMF te posten?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:52 schreef Stokstaart het volgende:
Heldquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:52 schreef Stokstaart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |