Als die trainer zo'n imbeciel is dan weet je het maar nooit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat ze daarna direct gestopt zijn met trainen daar nu.
Nog een half uur doorgaan en ze kunnen met Jong Zweden naar het EKquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat ze daarna direct gestopt zijn met trainen daar nu.
Heeft de FIFA daar geen commissie voor ofzo? Om bonden te beboeten bij duidelijk aantoonbaar onverantwoord gedrag of nalatigheid met spelers?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dit dus ja. En als iets eerst pijn doet maar nog niet ernstig is, kan het dat altijd nog worden de dag erna.
De FIFA is alleen geïnteresseerd in wat geld in het laadje brengt, en dat zijn oefeninterlands. Zou hun verder een zorg zijn wat er met de spelers gebeurd, dat hebben we toen gezien tussen Robben, Bayern en de KNVB.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft de FIFA daar geen commissie voor ofzo? Om bonden te beboeten bij duidelijk aantoonbaar onverantwoord gedrag of nalatigheid met spelers?
Idd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nog een half uur doorgaan en ze kunnen met Jong Zweden naar het EK
Klopt, maar vraag me af hoe lang ze dat volhouden. Er komt een dag dat er een paar grote clubs naar het gerechtshof stappen om het aan te vechten. Wel een serieus gevaar voor het interlandvoetbal trouwens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De FIFA is alleen geïnteresseerd in wat geld in het laadje brengt, en dat zijn oefeninterlands. Zou hun verder een zorg zijn wat er met de spelers gebeurd, dat hebben we toen gezien tussen Robben, Bayern en de KNVB.
Als het echt onverantwoord was geweest om op dat veld te spelen hadden ze dat heus niet gedaan. Blessures en kwetsuren zijn in het voetbal heel normaal, waarschijnlijk is dit gewoon een pechgeval.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft de FIFA daar geen commissie voor ofzo? Om bonden te beboeten bij duidelijk aantoonbaar onverantwoord gedrag of nalatigheid met spelers?
Of leggen die verantwoordelijkheid voor 100 % bij b.v. een jongen van 19 zelf, die zo graag wil spelen dat ie niet meer nadenkt over de gevolgen?
Van Geel is denk ik de eerste die dat doorheeftquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik hoop trouwens dat van Geel door heeft dat Guidetti echt niet blijft dit seizoen, en ook maar snel op zoek moet gaan naar een vervanger voor hem.
Logisch ook. Anders krijg je klachten van alle clubs met internationals die geblesseerd terug komen, van Nederland tot Brazlië en van Andorra tot China. Niet echt de bedoeling lijkt me.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De FIFA is alleen geïnteresseerd in wat geld in het laadje brengt, en dat zijn oefeninterlands. Zou hun verder een zorg zijn wat er met de spelers gebeurd, dat hebben we toen gezien tussen Robben, Bayern en de KNVB.
Hij is naar mijn inzien anders best wel naïef als het gaat over Guidetti. Maar misschien is dat wel allemaal een toneelstuk en heeft hij allang een andere wereldspits voor ons gevonden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Van Geel is denk ik de eerste die dat doorheeft
Hij wil natuurlijk ook de feel-good rond Guidetti in stand houden, maar hij heeft echt wel door dat hij hier niet nog een jaar speelt. Van Geel heeft ook al gezegd dat een nummer 9 prioriteit is voor komen seizoenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:38 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij is naar mijn inzien anders best wel naïef als het gaat over Guidetti. Maar misschien is dat wel allemaal een toneelstuk en heeft hij allang een andere wereldspits voor ons gevonden.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:38 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij is naar mijn inzien anders best wel naïef als het gaat over Guidetti. Maar misschien is dat wel allemaal een toneelstuk en heeft hij allang een andere wereldspits voor ons gevonden.
Waar doel je dan precies op? Ik kan mij eigenlijk alleen maar realistische uitspraken omtrent Guidetti herinneren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:38 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat berichtje van van Persie was niet voor niets vandaagquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:42 schreef Mixende_match het volgende:
[..]Misschien laat hij ons in de waan, en zodoende ook alle andere clubs... totdat een wereldspits de helikopter uit stapt, en ons allen verbaast..
Het is ook geen pure waanzin, maar in elk bericht dat je leest op bijvoorbeeld Fr12 staat dat Feyenoord Guidetti graag wil behouden. De laatste tijd is dat wel een beetje afgezwakt. In de winsterstop was het namelijk: ik zie kansen om Guidetti te behouden, en nu is het hoogstens: wij willen Guidetti graag behouden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:44 schreef eight het volgende:
[..]
Waar doel je dan precies op? Ik kan mij eigenlijk alleen maar realistische uitspraken omtrent Guidetti herinneren.
Als dat gebeurt ga ik de eerste wedstrijd dat Van Persie speelt voor Feyenoord (voor 2014quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat berichtje van van Persie was niet voor niets vandaag
Die durf ik ook nog wel aan te gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als dat gebeurt ga ik de eerste wedstrijd dat Van Persie speelt voor Feyenoord (voor 2014) in mijn onderbroek naar De Kuip.
Het was halverwege het seizoen al duidelijk dattie niet nog een seizoen zou blijven, daar hoef je geen genie voor te zijn. MvG spreekt de wens uit van de vele Feyenoorders, maar als TD zijnde zal hij evenzo zich realiseren dat er voor komend seizoen werk aan de winkel is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het is ook geen pure waanzin, maar in elk bericht dat je leest op bijvoorbeeld Fr12 staat dat Feyenoord Guidetti graag wil behouden. De laatste tijd is dat wel een beetje afgezwakt. In de winsterstop was het namelijk: ik zie kansen om Guidetti te behouden, en nu is het hoogstens: wij willen Guidetti graag behouden.
Maar 2 blessure's (waarvan 1 hele zware) op 1 training? Heb het nu overigens over het morgen laten spelen van Guidetti, niet alleen die training.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:32 schreef eight het volgende:
[..]
Als het echt onverantwoord was geweest om op dat veld te spelen hadden ze dat heus niet gedaan. Blessures en kwetsuren zijn in het voetbal heel normaal, waarschijnlijk is dit gewoon een pechgeval.
Nee, maar dat gaat denk ik nog wel gebeuren. Er staan voor die topclubs zoveel enorm veel belangen op het spel, ik denk dat als er 1 club een proces aan spant en dat wint, het hek van de dam is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Logisch ook. Anders krijg je klachten van alle clubs met internationals die geblesseerd terug komen, van Nederland tot Brazlië en van Andorra tot China. Niet echt de bedoeling lijkt me.
Ik was het bijna vergetenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Feijenoord heeft ook nog steeds niks van de Deense bond gehad toch?
Klopt, maar volgens mij is dat ook niet doorgezet en hebben ze het bij een dringend verzoek gelaten. Toch jammer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Feijenoord heeft ook nog steeds niks van de Deense bond gehad toch?
Zijn ze nog steeds mee bezig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij is dat ook niet doorgezet en hebben ze het bij een dringend verzoek gelaten. Toch jammer.
Weet je ook hoe of wat? Loopt er een zaak of zijn ze in overleg voor een schikking?quote:
Guidetti is op dit moment geen belangrijke speler in Zweden dus als hij niet fit is gaan ze hem ook niet brengen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar 2 blessure's (waarvan 1 hele zware) op 1 training? Heb het nu overigens over het morgen laten spelen van Guidetti, niet alleen die training.
Ach ja, in elk geval heb je met Tomasson wederom een voormalig topspeler binnen je club gehouden (of staat z'n assistent-coachschap bij Excelsior helemaal los van ons?). Hoop dat ie binnenkort bij ons de B1 of A1 kan gaan trainen ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:00 schreef SjaakBauer het volgende:
Jaar salaris door de plee. Had toch wel nuttiger gebruikt kunnen worden lijkt mij
Tja, als de Deense bond niet meewerkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Weet je ook hoe of wat? Loopt er een zaak of zijn ze in overleg voor een schikking?
Duurt wel erg lang.
Klopt, maar ik kan dat ook wel begrijpen gezien de enorme belangen en de mega-salarissen van spelers.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:02 schreef eight het volgende:
[..]
Guidetti is op dit moment geen belangrijke speler in Zweden dus als hij niet fit is gaan ze hem ook niet brengen.
Het wordt sowieso al snel overdreven. Trainers of td's hebben er belang bij om de schuld bij de nationale bonden neer te leggen, meestal om zich in te dekken voor slechtere resultaten of het minder willen afstaan van de spelers.
Dat was duidelijk ja. Maar dan wordt het tijd dat de rechter ze eens mee gaat laten werken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja, als de Deense bond niet meewerkt.
Maar ik denk dat hij als trainer een heel ander bedrag verdient dan dat hij dat als speler deed. Maar het is sowieso een goede zaak dat JDT voor de club behouden isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach ja, in elk geval heb je met Tomasson wederom een voormalig topspeler binnen je club gehouden (of staat z'n assistent-coachschap bij Excelsior helemaal los van ons?). Hoop dat ie binnenkort bij ons de B1 of A1 kan gaan trainen ofzo.
Ik mag hopen dat de assistent-trainer van Excelsior geen 8 ton per jaar verdient nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hij als trainer een heel ander bedrag verdient dan dat hij dat als speler deed. Maar het is sowieso een goede zaak dat JDT voor de club behouden is
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de assistent-trainer van Excelsior geen 8 ton per jaar verdient nee.
Maar is die daar door Feyenoord 'gestalt' met een door ons gemaakte carierre-planning voor hem, of hebben wij er niets mee te maken? Is iemand dat bekend?quote:
Tomasson heeft een reputatie als geldwolf, die zal als speler al aardig wat bij elkaar gesprokkeld hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hij als trainer een heel ander bedrag verdient dan dat hij dat als speler deed. Maar het is sowieso een goede zaak dat JDT voor de club behouden is
Mwoah. Jezelf financieel onafhankelijk willen spelen op die leeftijd, dat mag toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:15 schreef eight het volgende:
[..]
Tomasson heeft een reputatie als geldwolf, die zal als speler al aardig wat bij elkaar gesprokkeld hebben.
Hij is in z'n laatste 2 jaar naar Feijenoord gegaan om te verdienenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:15 schreef eight het volgende:
[..]
Tomasson heeft een reputatie als geldwolf, die zal als speler al aardig wat bij elkaar gesprokkeld hebben.
NIET, bedoel ikquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij is in z'n laatste 2 jaar naar Feijenoord gegaan om te verdienen
Niets zoveel mis mee. Hij heeft hier ook een mooie prestatie voor geleverd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah. Jezelf financieel onafhankelijk willen spelen op die leeftijd, dat mag toch?
En bovendien: alle clubs waar hij voor speelde waren redelijk mooie clubs waar tevens een sportieve uitdaging lag, hij is nooit naar Dubai ofzo geweest. Als het echt zo'n geldwolf was, dan was ie niet naar ons terug gekomen, maar 2 jaartjes naar de woestijn of de nummer 14 van Rusland vertrokken.
quote:Tomasson: 'Larsen versterking voor Feyenoord'
Jon Dahl Tomasson denkt dat Feyenoord er goed aan gedaan heeft om Soren Larsen in huis te halen. De 29-jarige spits wordt voor een half seizoen gehuurd van Toulouse en moet in de Kuip voor de nodige doelpunten zorgen.
'Met Larsen heeft Feyenoord een goede spits in huis gehaald. Hij heeft een prima linkerbeen, kan goed koppen,' zegt Tomasson in AD Sportwereld over de aanvaller, die tot de Deense selectie voor het WK 2010 behoorde. 'Hij is een echte spits die goed is in het vijandelijke zestienmetergebied. Het klopt dat trainer Been om mijn mening heeft gevraagd en ik heb verteld dat hij een versterking voor Feyenoord zal zijn.'
Bij Toulouse kwam Larsen dit seizoen amper aan spelen toe. Volgens Tomasson is de 1.93 meter lange spits echter direct inzetbaar. 'Tijdens het afgelopen WK heeft hij nog speeltijd gekregen tegen Japan. Dat zegt ook iets over zijn fitheid, want een bondscoach laat op dat niveau natuurlijk alleen fitte spelers meedoen. Søren kan doelpunten maken en dat kan Feyenoord uiteraard wel gebruiken. Ik heb Søren zelf ook aan de lijn gehad, hij kijkt er naar uit om in De Kuip te spelen,' aldus Tomasson.
Daarom. Onder 'geldwolf' versta ik types die op hun 25e al naar Anzi, Grozny of El Halalalala gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:24 schreef eight het volgende:
[..]
Niets zoveel mis mee. Hij heeft hier ook een mooie prestatie voor geleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |