Pics!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:07 schreef heloef het volgende:
Wow ik zit hier tegenover zo'n prachtig schepsel in de bus. Ik ben er stil van.
Minpunt ze wordt vergezeld door een jongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pics!Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Vind ik leukquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:11 schreef marbasnarf het volgende:
quote van mn facebook... wil het gewoon graag delen =p
"ooh Obi ( = mn puberhondje) is net een klein kind... hij weet dat hij niet naar de gang mag (staan de zakken voer enzo) gaat hij heel onschuldig aan de drempel staan snuffelen en daarna nonchalant naar het plafond staan staren.. alsof ik uit een ei kom en niet doorheb dat hij heel stiekempjes onderweg is naar de gang ...
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:11 schreef marbasnarf het volgende:
quote van mn facebook... wil het gewoon graag delen =p
"ooh Obi ( = mn puberhondje) is net een klein kind... hij weet dat hij niet naar de gang mag (staan de zakken voer enzo) gaat hij heel onschuldig aan de drempel staan snuffelen en daarna nonchalant naar het plafond staan staren.. alsof ik uit een ei kom en niet doorheb dat hij heel stiekempjes onderweg is naar de gang ...
Hoe komt het dat je blij bent dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:10 schreef marbasnarf het volgende:
blije snarf is ondanks de niet zo blije joysa, toch nog blij! =D
hahahahahahaha foto!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:13 schreef Joysa het volgende:
[..]Herkenbaar.
Hier ligt ie nu op de bank, onder een kussen, omdat ik 'm eerder van de bank af had gestuurd omdat ie last van zn blaas heeft en nog wel eens wil pissen.
Nu zie ik em niet liggen natuurlijk
ieuw... Jess (mn andere hond) doet dat ook vaak en dan snuffelt ze in de lucht en gaat ze zuchtend ergens anders liggen... en laat mij in de stank achter...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn hond laat poepjes... dat is minder leuk
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ieuw... Jess (mn andere hond) doet dat ook vaak en dan snuffelt ze in de lucht en gaat ze zuchtend ergens anders liggen... en laat mij in de stank achter...
Even proberenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahahahaha foto!!!
vind die oplossingen van honden soms zo leuk!
Ja dat heb ik gehoord, die laat mensenscheten manquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ieuw... Jess (mn andere hond) doet dat ook vaak en dan snuffelt ze in de lucht en gaat ze zuchtend ergens anders liggen... en laat mij in de stank achter...
mja... soms zo hard dat je zou denken dat er een bouwvakker onder mn tafel verstopt ligt ofzo...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gehoord, die laat mensenscheten man
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... soms zo hard dat je zou denken dat er een bouwvakker onder mn tafel verstopt ligt ofzo...
was ook heel genant toen mn "toen-vriend" de aller eerste keer bij me bleef slapen... stond jess ook te scheten... kwam echt als een heel slecht excuus over toen ik zei dat ik dat niet was, maar mn hond...!
nee... 1 wel... van dat ene schutting deel wat nog wel staat... hoe diep moet zon paal erin...??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwens Snarf.... staan die palen al in de grond???
Whehehe. Lekkere binnenkomer is dat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... soms zo hard dat je zou denken dat er een bouwvakker onder mn tafel verstopt ligt ofzo...
was ook heel genant toen mn "toen-vriend" de aller eerste keer bij me bleef slapen... stond jess ook te scheten... kwam echt als een heel slecht excuus over toen ik zei dat ik dat niet was, maar mn hond...!
Ehm tjah..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee... 1 wel... van dat ene schutting deel wat nog wel staat... hoe diep moet zon paal erin...??
2 handen en een beetje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee... 1 wel... van dat ene schutting deel wat nog wel staat... hoe diep moet zon paal erin...??
Een meter ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheheh pervert!! hahahahaquote:
ow, jammer... nou ja dan wachten op de volgende "stoute" gedragingen... ze heeft wel een heel ondeugend koppie hoor hahaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:21 schreef Joysa het volgende:
Snarf.. hij kwam er snel onderuit toen ik opstond
[ afbeelding ]
Ik weet dat het een spoiled bitch is.. maar het is echt een hijquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ow, jammer... nou ja dan wachten op de volgende "stoute" gedragingen... ze heeft wel een heel ondeugend koppie hoor haha
dierenbeul!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik weet dat het een spoiled bitch is.. maar het is echt een hij
En zn pootjes moeten nodig geknipt worden zie ik
idd, moet HIJ maar niet stiekem op de bank verstoppenquote:
Precies, kan ie er ook niet meer op springenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
idd, moet HIJ maar niet stiekem op de bank verstoppen
Waar je ook net zo komt als op de royco meet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Leuk, weer een nieuwe meet
behalve dan dat je hem op zn buik door de straat moet slepen bij het uitlaten en dat je hem dan door zn eigen pisstraal heen trekt.... gehehehequote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Precies, kan ie er ook niet meer op springenIk zie alleen maar voordelen
Daar hebben ze vast wel een of ander karretje voorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
behalve dan dat je hem op zn buik door de straat moet slepen bij het uitlaten en dat je hem dan door zn eigen pisstraal heen trekt.... gehehehe
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waar je ook net zo komt als op de royco meet?
Dat is de enige meet waar ik niet kon op het laatste momentquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
das waar, die zag ik eerst op tv, beest ging nog best snel met zn wagentje!! wel zielig dat zn karretje breder was dan hijzelf en hij nonstop overal klem tussen zat hahaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar hebben ze vast wel een of ander karretje voor
omdat ze de eerste keer verkeerd om zaten...? =p *vind mezelf zo grappig...*quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:28 schreef twi het volgende:
Waarom doe ik batterijen er toch altijd weer andersom in?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das waar, die zag ik eerst op tv, beest ging nog best snel met zn wagentje!! wel zielig dat zn karretje breder was dan hijzelf en hij nonstop overal klem tussen zat haha
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:28 schreef twi het volgende:
Waarom doe ik batterijen er toch altijd weer andersom in?
Wie is er gekomen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Uhmz zeg maar?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wacht even C_A, wanneer wil je beast mode doen op de nieuwe maps?
Moet je de hele dag schoonmakenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz zeg maar?
Vandaag niet want ik moet schoonmaken
Morgen als Viro kan? Misschien wil twi ook wel mee doen?
tnx... ga ff kijken!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf DM!
Linkje van Obi en Jess foto;s
Nu echt aan het werk
Morgenavond ben ik sportenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet je de hele dag schoonmaken?
Morgenavond kan ik wel
ghehehehe die grap blijft leuk... ook al wordt hij 20duizend keer gemaakt hahaquote:
Ga nu schoonmaken en vanavond game-avond en alle beast maps doen als een baas!!!11quote:
Vanavond komt mijn broertje langsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga nu schoonmaken en vanavond game-avond en alle beast maps doen als een baas!!!11
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe die grap blijft leuk... ook al wordt hij 20duizend keer gemaakt haha
pics van je broertjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanavond komt mijn broertje langs
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
pics van je broertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2012 14:42:13 ]
CA je tong....!!!!! ghehehhe das van die cocktail! (raar word eigenlijk... piemel-staart)quote:
Whehehe dat cocktail feestjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
CA je tong....!!!!! ghehehhe das van die cocktail! (raar word eigenlijk... piemel-staart)
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Jong broertje heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
nou obi is vernoemd naar Obi wan kenobi (starwars is leuk!!) en 4 honden... ik zie dat wel als ideaalbeeld =Dquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:42 schreef twi het volgende:
Ik wil telkens de grap maken dat je twee andere honden Wan en Kenobi moet noemen, maar ten eerste geef ik daarmee aan dat ik iets van Star Wars ken, en ten tweede lijkt het me onwaarschijnlijk dat een mens zo idioot is om 4 honden te hebben.
Rechts is mijn neefje, links me broer ( 29)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jong broertje heb je
Mijn ouders hebben er 6quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:42 schreef twi het volgende:
Ik wil telkens de grap maken dat je twee andere honden Wan en Kenobi moet noemen, maar ten eerste geef ik daarmee aan dat ik iets van Star Wars ken, en ten tweede lijkt het me onwaarschijnlijk dat een mens zo idioot is om 4 honden te hebben.
The Force is strong in this onequote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou obi is vernoemd naar Obi wan kenobi (starwars is leuk!!) en 4 honden... ik zie dat wel als ideaalbeeld =D
eh.. denk dat er uberhaupt weinig normale fotos van ons zijn =D welke wil je doen..??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf
Mag ik een gekke foto van ons plaatsen in mijn fobo
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh.. denk dat er uberhaupt weinig normale fotos van ons zijn =D welke wil je doen..??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2012 14:45:53 ]
Als het aan mij had gelegen hadden ze er nu 7 gehad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:44 schreef twi het volgende:
[..]
Maar verder zijn ze wel normaal, denk ik.
dat was echt geniaal =D moet dat filmpje trouwens ook nog steeds uploadenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat was echt geniaal =D moet dat filmpje trouwens ook nog steeds uploaden
Uhmzzz was hij nog gelukt enzo dan??? Met knippen en plakkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:47 schreef marbasnarf het volgende:
moment ik ga ons hippie filmpje uploaden... en dan nog ff snel aan de arbeit!
wacht met schoonmaken, dan kan ik m delen =p
dat wel... maar moet m nog converteren... dus duurt nog ff =( doe t wel na mn werk... moet ff puppie uitlaten en boodschappen doenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzz was hij nog gelukt enzo dan??? Met knippen en plakken
En muziekje eronder?
Mooi ga ik even huisvrouw spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat wel... maar moet m nog converteren... dus duurt nog ff =( doe t wel na mn werk... moet ff puppie uitlaten en boodschappen doen
telll meeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een PING [ afbeelding ] in me hoofd
Die moet ik uitwerken
Whehehehe
straks als we uitgebreid de tijd hebbenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:08 schreef marbasnarf het volgende:
CA: ons hippies in balans filmpje =D
Vertel!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:13 schreef heloef het volgende:
Ik ben lekker bezig vandaag ik heb de verkeerde bus gepakt. En zit nu aan de rand van Hoofddorp bij een ziekenhuis.
Goeie date wel.
Had je een date?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:13 schreef heloef het volgende:
Ik ben lekker bezig vandaag ik heb de verkeerde bus gepakt. En zit nu aan de rand van Hoofddorp bij een ziekenhuis.
Goeie date wel.
Soort van, ze moest in Hoofddorp zijn dus we hebben even afgesproken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |