abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:20:14 #151
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_108525081
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ook bij hetero's, als je het mij vraagt. En als straf voor het overtreden van die fatsoensregel, vind ik verlamming wat cru, wat jij?
Dan druk je je wel erg voorzichtig uit. Ik ben per definitie tegen geweld zonder goede reden. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_108525139
Je bent meer voor zinvol geweld, BSB?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:21:37 #153
13462 BansheeBoy
pi_108525184
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:20 schreef Ulx het volgende:
Je bent meer voor zinvol geweld, BSB?
Ik ben er van overtuigd dat het soms goed is, ja. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:21:46 #154
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108525195
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:19 schreef MrJones het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor ontstellende en volstrekt nietszeggende dooddoener, die ook nog eens totaal misplaatst is in een topic dat gaat over een in elkaar gemepte kroegganger.
Ik heb al eerder in dit topic gepost hoe belachelijk het is dat dit is gebeurd.
En het was een reactie op de "homostages" van Bansheeboy.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108525211
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is jargon voor mannen die sensueel met elkaar zijn. Dat moet uit de openbare ruimte wat mij betreft. :{

Ook tussen hetero's, neem ik aan?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_108525326
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:22 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Nee, da's heterostage.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:23:59 #157
13462 BansheeBoy
pi_108525338
quote:

[..]

Zeer zeker, maar daar ben ik van mening dat het minder schadelijk is voor children die het per ongeluk zouden zien. :{

pi_108525372
Ik weet dat dit maar FOK is, maar hoe sommigen denken stelt me toch wel diep teleur en verdrietig eigenlijk, sommige van de beste mensen die ik ken zijn ook gewoon homo en doen geen vlieg kwaad, wat er hier over gezegd word door sommigen verdienen ze niet.

Een van m'n beste vrienden is vorige week heengegaan, ook homo, 24 jaar, en dan dit lezen hier, sorry maar dit ontsteld me toch wel degelijk. Fatsoen opbrengen is schijnbaar soms teveel gevraagd, alsof Gerard Joling op tv dit soort taalgebruik en verwensingen goedpraat.

Zonde, erg zonde.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108525403
Ik ga óf slapen óf me verhangen, ik beslis onderweg naar het bed.

;(
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:26:18 #160
13462 BansheeBoy
pi_108525489
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
Een van m'n beste vrienden is vorige week heengegaan, ook homo, 24 jaar,

Hoe is dit gebeurt? En is er een parallel met dit topic? :{

pi_108525507
quote:

[..]

Als je het voor homo's zo wil doen, moet het ook voor hetero's inderdaad.

Zelf heb ik er niet zoveel problemen mee als homo's elkaar zoenen in het openbaar. Ok, ik kijk er niet graag naar, maar als hetero's het ongestoord kunnen doen, moeten homo's het ook ongestoord kunnen doen.

Ik zie het dus ook wel eens dat homo's elkaar zoenen ja.

quote:
Ik weet dat dit maar FOK is, maar hoe sommigen denken stelt me toch wel diep teleur en verdrietig eigenlijk, sommige van de beste mensen die ik ken zijn ook gewoon homo en doen geen vlieg kwaad, wat er hier over gezegd word door sommigen verdienen ze niet.

Een van m'n beste vrienden is vorige week heengegaan, ook homo, 24 jaar, en dan dit lezen hier, sorry maar dit ontsteld me toch wel degelijk. Fatsoen opbrengen is schijnbaar soms teveel gevraagd, alsof Gerard Joling op tv dit soort taalgebruik en verwensingen goedpraat.

Zonde, erg zonde.
Vanwege homohaat? :{
pi_108525528
quote:

Zonde, erg zonde.
Ach ja. De eerste stap naar ontmenselijking is mensen terugbrengen tot een 'ding'. Homo, jood, moslim.
pi_108525535
quote:

Zonde, erg zonde.
gecondoleerd.
pi_108525572
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoe is dit gebeurt? En is er een parallel met dit topic? :{

Nee, maar hij liep vaak genoeg tegen exact dezelfde vooroordelen aan als hier wordt tentoongespreid, de wereld is een stuk slechter af door het overlijden van zo'n goed mens met zo'n groot hart. En ik kan je wel vertellen, dergelijke mensen verdienen niet de verwensingen en verwijten enkel en alleen omdat ze homoseksueel zijn.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:30:08 #165
13462 BansheeBoy
pi_108525733
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:27 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, maar hij liep vaak genoeg tegen exact dezelfde vooroordelen aan als hier wordt tentoongespreid, de wereld is een stuk slechter af door zo'n goed mens met zo'n groot hart. En ik kan je wel vertellen, dergelijke mensen verdienen niet de verwensingen en verwijten enkel en alleen omdat ze homoseksueel zijn.
Maar vergeet niet, net als in mijn geval, we het beste voor hebben met homo's. Ik geloof serieus in healing van hen en gun ze dat ook. Maar ze moeten het ook zelf willen. Sommigen kiezen voor de weg van de minste weerstand: zelfmoord, maar dat is toch zo dom. :{

In Amerika is die healing booming en ik hoor er goede verhalen over. Hier in Nederland wordt er voornamelijk lacherig over gedaan. Zonde. :{

dinsdag 28 februari 2012 @ 23:32:16 #166
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108525871
Iemand moet een keer een medicijn tegen homofobie uitvinden.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108525873
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar vergeet niet, net als in mijn geval, we het beste voor hebben met homo's. Ik geloof serieus in healing van hen en gun ze dat ook.
Het beste voor hebben met mensen, door ze als fout en als ziek te bestempelen en te beweren dat ze kunnen genezen? Dat is mensen drijven richting zelfontkenning en in sommige gevallen juist zelfmoord. Die liefde van jou mag je bewaren voor een ander.
pi_108525889
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar vergeet niet, net als in mijn geval, we het beste voor hebben met homo's. Ik geloof serieus in healing van hen en gun ze dat ook. Maar ze moeten het ook zelf willen. Sommigen kiezen voor de weg van de minste weerstand: zelfmoord, maar dat is toch zo dom. :{

Hoe kom je nou in hemelsnaam bij zelfmoord, heling, weg van minste weerstand? Weet je hoe kwetsend deze uitlatingen zijn, besef je eigenlijk wel wat je gewoon zegt nu tegen die mensen, tegen mij als homo, tegen m'n vrienden en ook m'n overleden vriend (geen zelfmoord).

Ik hoop echt dat ook jij een keer bijdraait, niet voor mezelf, niet voor m'n vrienden en al helemaal niet voor ons homoseksuelen, want we redden ons sowieso wel. Maar voor jezelf, de wereld is zoveel meer dan jouw bekrompen kader, doe er wat mee.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:33:57 #169
13462 BansheeBoy
pi_108525971
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:32 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Hoe kom je nou in hemelsnaam bij zelfmoord, heling, weg van minste weerstand?
Dit is toch een feitelijke constatering? Ik heb het idee dat dat erg veel gebeurt nl. :{

Uiteraard bedoel ik hier niet je vriend. :{

dinsdag 28 februari 2012 @ 23:35:23 #170
13462 BansheeBoy
pi_108526026
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Iemand moet een keer een medicijn tegen homofobie uitvinden.
Is dat wél een ziekte? :{

pi_108526043
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit is toch een feitelijke constatering? Ik heb het idee dat dat erg veel gebeurt nl. :{

Ja, en dat gebeurt eerlijk gezegd omdat mensen als jij ze als ziek bestempelen, als dingen die moeten worden opgesloten, als mensen die "genezen" moeten worden. Maar goed, jij begrijpt die zaken waarschijnlijk niet, om welke reden dan ook.

Heb er wel genoeg van, zoveel 'bigotry' kan ik niet tegenop, en wens ik ook niet tegenop te gaan. Maar kan je wel vertellen, je hebt nog een lange weg te gaan voordat je ook maar enigszins in de buurt komt bij sommige "zieke" mensen.

Ik hoop dat je ooit tot inkeer komt.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:37:59 #172
13462 BansheeBoy
pi_108526147
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:35 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja, en dat gebeurt eerlijk gezegd omdat mensen als jij ze als ziek bestempelen, als dingen die moeten worden opgesloten, als mensen die "genezen" moeten worden.
Ik denk dat God weet wat voor ons het beste is. Hij heeft het verboden. Even zwart-wit geredeneerd. :{

pi_108526235
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk dat God weet wat voor ons het beste is. Hij heeft het verboden. Even zwart-wit geredeneerd. :{

Prima, dat mag je vinden.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:41:22 #174
13462 BansheeBoy
pi_108526318
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Thanks. ;)

dinsdag 28 februari 2012 @ 23:43:26 #175
13462 BansheeBoy
pi_108526405
-edit kappen

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 29-02-2012 01:22:14 ]
pi_108526467
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

En ik geloof niet in die god, gaan we gezellig samen naar de hel.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_108526475
-edit- quote is weggehaald

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 29-02-2012 01:23:13 ]
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:49:43 #178
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_108526745
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Inderdaad nogal zw/w.

God heeft die mensen toch ook homosexueel gemaakt? Hij is toch alleswetend en allesbeslissend? Wat een sick fuck is die god van jou, eerst mensen homo maken en dan de domme massa vertellen dat ze met kop en kont van torens afgegooid moeten worden.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 29 februari 2012 @ 00:05:24 #179
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_108527608
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:57 schreef barthol het volgende:
Ik heb niets tegen hetero's, Zijn vaak best aardige mensen. Ik ken genoeg hetero's. Ik heb ook hetero's in mijn familie, mijn ouders notabene. En eerlijk gezegd ben ik zelf ook een klein beetje hetero. Het is niet zwart-wit bij mij.
Maar soms vraag ik me af waarom veel hetero's er steeds zo te koop mee lopen dat ze hetero zijn. Het is zelfs vaak behoorlijk dominant dat heteroseksisme om je heen. Ik loop er toch ook niet steeds mee te koop dat ik homo ben? of bi of whatever.
Maar gelukkig heb je ook wel hetero's die zich normaal gedragen. ;)
:D ik moest lachen
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:52 schreef Ulx het volgende:
Het schijnt een minderheid te zijn, maar ze zijn wel verdomd aanwezig. .
Jij bent ook een minderheid maar je bent ook verdomd aanwezig :')

[ Bericht 26% gewijzigd door paddy op 29-02-2012 01:24:30 ]
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_108530732
Kap eens met dat gezuig :{
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')