Dan druk je je wel erg voorzichtig uit. Ik ben per definitie tegen geweld zonder goede reden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook bij hetero's, als je het mij vraagt. En als straf voor het overtreden van die fatsoensregel, vind ik verlamming wat cru, wat jij?
Ik ben er van overtuigd dat het soms goed is, ja.quote:
Ik heb al eerder in dit topic gepost hoe belachelijk het is dat dit is gebeurd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:19 schreef MrJones het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor ontstellende en volstrekt nietszeggende dooddoener, die ook nog eens totaal misplaatst is in een topic dat gaat over een in elkaar gemepte kroegganger.
Ook tussen hetero's, neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is jargon voor mannen die sensueel met elkaar zijn. Dat moet uit de openbare ruimte wat mij betreft.²
Zeer zeker, maar daar ben ik van mening dat het minder schadelijk is voor children die het per ongeluk zouden zien.quote:
Hoe is dit gebeurt? En is er een parallel met dit topic?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
Een van m'n beste vrienden is vorige week heengegaan, ook homo, 24 jaar,
Als je het voor homo's zo wil doen, moet het ook voor hetero's inderdaad.quote:
Vanwege homohaat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
Ik weet dat dit maar FOK is, maar hoe sommigen denken stelt me toch wel diep teleur en verdrietig eigenlijk, sommige van de beste mensen die ik ken zijn ook gewoon homo en doen geen vlieg kwaad, wat er hier over gezegd word door sommigen verdienen ze niet.
Een van m'n beste vrienden is vorige week heengegaan, ook homo, 24 jaar, en dan dit lezen hier, sorry maar dit ontsteld me toch wel degelijk. Fatsoen opbrengen is schijnbaar soms teveel gevraagd, alsof Gerard Joling op tv dit soort taalgebruik en verwensingen goedpraat.
Zonde, erg zonde.
Ach ja. De eerste stap naar ontmenselijking is mensen terugbrengen tot een 'ding'. Homo, jood, moslim.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
Ik weet dat dit maar FOK is, maar hoe sommigen denken stelt me toch wel diep teleur en verdrietig eigenlijk, sommige van de beste mensen die ik ken zijn ook gewoon homo en doen geen vlieg kwaad, wat er hier over gezegd word door sommigen verdienen ze niet.
Een van m'n beste vrienden is vorige week heengegaan, ook homo, 24 jaar, en dan dit lezen hier, sorry maar dit ontsteld me toch wel degelijk. Fatsoen opbrengen is schijnbaar soms teveel gevraagd, alsof Gerard Joling op tv dit soort taalgebruik en verwensingen goedpraat.
Zonde, erg zonde.
gecondoleerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
Zonde, erg zonde.
Nee, maar hij liep vaak genoeg tegen exact dezelfde vooroordelen aan als hier wordt tentoongespreid, de wereld is een stuk slechter af door het overlijden van zo'n goed mens met zo'n groot hart. En ik kan je wel vertellen, dergelijke mensen verdienen niet de verwensingen en verwijten enkel en alleen omdat ze homoseksueel zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe is dit gebeurt? En is er een parallel met dit topic?²
Maar vergeet niet, net als in mijn geval, we het beste voor hebben met homo's. Ik geloof serieus in healing van hen en gun ze dat ook. Maar ze moeten het ook zelf willen. Sommigen kiezen voor de weg van de minste weerstand: zelfmoord, maar dat is toch zo dom.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar hij liep vaak genoeg tegen exact dezelfde vooroordelen aan als hier wordt tentoongespreid, de wereld is een stuk slechter af door zo'n goed mens met zo'n groot hart. En ik kan je wel vertellen, dergelijke mensen verdienen niet de verwensingen en verwijten enkel en alleen omdat ze homoseksueel zijn.
Het beste voor hebben met mensen, door ze als fout en als ziek te bestempelen en te beweren dat ze kunnen genezen? Dat is mensen drijven richting zelfontkenning en in sommige gevallen juist zelfmoord. Die liefde van jou mag je bewaren voor een ander.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar vergeet niet, net als in mijn geval, we het beste voor hebben met homo's. Ik geloof serieus in healing van hen en gun ze dat ook.
Hoe kom je nou in hemelsnaam bij zelfmoord, heling, weg van minste weerstand? Weet je hoe kwetsend deze uitlatingen zijn, besef je eigenlijk wel wat je gewoon zegt nu tegen die mensen, tegen mij als homo, tegen m'n vrienden en ook m'n overleden vriend (geen zelfmoord).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar vergeet niet, net als in mijn geval, we het beste voor hebben met homo's. Ik geloof serieus in healing van hen en gun ze dat ook. Maar ze moeten het ook zelf willen. Sommigen kiezen voor de weg van de minste weerstand: zelfmoord, maar dat is toch zo dom.²
Dit is toch een feitelijke constatering? Ik heb het idee dat dat erg veel gebeurt nl.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe kom je nou in hemelsnaam bij zelfmoord, heling, weg van minste weerstand?
Is dat wél een ziekte?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Iemand moet een keer een medicijn tegen homofobie uitvinden.
Ja, en dat gebeurt eerlijk gezegd omdat mensen als jij ze als ziek bestempelen, als dingen die moeten worden opgesloten, als mensen die "genezen" moeten worden. Maar goed, jij begrijpt die zaken waarschijnlijk niet, om welke reden dan ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is toch een feitelijke constatering? Ik heb het idee dat dat erg veel gebeurt nl.²
Ik denk dat God weet wat voor ons het beste is. Hij heeft het verboden. Even zwart-wit geredeneerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, en dat gebeurt eerlijk gezegd omdat mensen als jij ze als ziek bestempelen, als dingen die moeten worden opgesloten, als mensen die "genezen" moeten worden.
Prima, dat mag je vinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat God weet wat voor ons het beste is. Hij heeft het verboden. Even zwart-wit geredeneerd.²
Thanks.quote:
En ik geloof niet in die god, gaan we gezellig samen naar de hel.quote:
Inderdaad nogal zw/w.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat God weet wat voor ons het beste is. Hij heeft het verboden. Even zwart-wit geredeneerd.²
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:57 schreef barthol het volgende:
Ik heb niets tegen hetero's, Zijn vaak best aardige mensen. Ik ken genoeg hetero's. Ik heb ook hetero's in mijn familie, mijn ouders notabene. En eerlijk gezegd ben ik zelf ook een klein beetje hetero. Het is niet zwart-wit bij mij.
Maar soms vraag ik me af waarom veel hetero's er steeds zo te koop mee lopen dat ze hetero zijn. Het is zelfs vaak behoorlijk dominant dat heteroseksisme om je heen. Ik loop er toch ook niet steeds mee te koop dat ik homo ben? of bi of whatever.
Maar gelukkig heb je ook wel hetero's die zich normaal gedragen.
Jij bent ook een minderheid maar je bent ook verdomd aanwezigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:52 schreef Ulx het volgende:
Het schijnt een minderheid te zijn, maar ze zijn wel verdomd aanwezig. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |