Blanke jongens, kansloos topic dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
In het o zo gezellig Tilburg werd Mathijs Beugelink van een trap gegooid en ligt met verlammingsverschijnselen in het ziekenhuis
De daders zijn twee blanke, kale jongens
http://www.brabantsdagbla(...)eweld-in-Tilburg.ece
Nederland is behoorlijk intolerant, maar incidenten zullen altijd blijven plaatsvinden. Gelukkig worden we niet zo gek vaak door dit soort berichten opgeschrikt, maar elke keer dat het gebeurt, is één keer te vaak. Niet zelden is er drank in het spel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:43 schreef Franknfurter het volgende:
mensen die denken dat nederland tolerant is
Then again, het was wel carnaval.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:48 schreef Franknfurter het volgende:
ik wil niet heel realistisch doen verder hoor maar iedere keer dat ik om mijn geaardheid uitgescholden/uitgekotst/geslagen ben was er geen drank in het spel. En dan zie ik er niet uit als een shag-rokende tuinbroekpot.
De kans dat de daders flink aangeschoten waren en even stoer wilden doen, lijkt me reëel. Hopelijk worden deze lafbekken gevonden en flink bestraft.quote:
Ik heb ook een pesthekel aan homo's. Niet dat ik ze ga slaan of zo, maar overal waar je kijkt zie je die feestelijke minderheid tekeergaan. Gerard Joling dit, Gordon dat, Gaypride zus, RTL4 zo. En je moet het allemaal leuk en fantastisch vinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een erg hoog pot-verwijt-de-ketel-gehalte, vind je ook niet?
Dat een paar autochtonen zich schandelijk misdragen, doet nul komma nul af aan het probleem van homohaat onder allochtonen.
Och, de zielige dadertjes hadden het een beetje moeilijkjes en bedoelden het niet zo. Doen ze normaal noooooooooit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De kans dat de daders flink aangeschoten waren en even stoer wilden doen, lijkt me reëel.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:47 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat de politie met een signalement kan doen tijdens carnaval.
'Ik ben zojuist van de trap geduwd door een kip en Al Capone'
Dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:43 schreef Franknfurter het volgende:
mensen die denken dat nederland tolerant is
Aandachtshoeren vertegenwoordigen nog geen bevolkingsgroep. Ben trouwens benieuwd waar jij gewoonlijk kijkt. Iets met een kam en scherenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik heb ook een pesthekel aan homo's. Niet dat ik ze ga slaan of zo, maar overal waar je kijkt zie je die feestelijke minderheid tekeergaan. Gerard Joling dit, Gordon dat, Gaypride zus, RTL4 zo. En je moet het allemaal leuk en fantastisch vinden.
Het schijnt een minderheid te zijn, maar ze zijn wel verdomd aanwezig. .
Voor jou is het oh zo gemakkelijk om jouw irritatiebron te negeren (sowieso, een pesthekel aan homo's hebben door gerard joling en gordon of een dag per jaar een cannal-pride, boehoe): je zet de tv op een andere zender of je gaat er gewoon niet heen en klaar. Voor mij en een hoop anderen gebeurt het nog steeds vaak dat we worden geconfronteerd met types die al agressief gaan doen als je voor een homocafé staat...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik heb ook een pesthekel aan homo's. Niet dat ik ze ga slaan of zo, maar overal waar je kijkt zie je die feestelijke minderheid tekeergaan. Gerard Joling dit, Gordon dat, Gaypride zus, RTL4 zo. En je moet het allemaal leuk en fantastisch vinden.
Het schijnt een minderheid te zijn, maar ze zijn wel verdomd aanwezig. .
Krijgt de man trouwens homotherapie?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
In het o zo gezellig Tilburg werd Mathijs Beugelink van een trap gegooid en ligt met verlammingsverschijnselen in het ziekenhuis
Dat vraagt toch niemand?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:11 schreef Ulx het volgende:
Ow, nou moet ik zeker aan een minderheid gaan aanpassen.
Het is dan ook niet alleen tegen homo's gericht maar tegen alles wat afwijkt, een kennelijke bedreiging vormt of afgunst opwekt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Voor jou is het oh zo gemakkelijk om jouw irritatiebron te negeren (sowieso, een pesthekel aan homo's hebben door gerard joling en gordon of een dag per jaar een cannal-pride, boehoe): je zet de tv op een andere zender of je gaat er gewoon niet heen en klaar. Voor mij en een hoop anderen gebeurt het nog steeds vaak dat we worden geconfronteerd met types die al agressief gaan doen als je voor een homocafé staat...
Maar goed, misschien is het voor mij gewoon enorm moeilijk om me te kunnen inleven in het simpele leven van "wat de boer niet kent haat hij of ramt hij in elkaar"...
Ben ik geheel met je eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een ongelooflijk bekrompen reacties hier zeg, het is toch gewoon vreselijk voor die gozer en idioot dat het nog steeds voor moet komen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een ongelooflijk bekrompen reacties hier zeg, het is toch gewoon vreselijk voor die gozer en idioot dat het nog steeds voor moet komen.
Sluit me hierbij aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
Wat bedoel je hiermee?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel vraag ik me af of bepaalde stromingen binnen de homogemeenschap niet wat teveel willen, dat ze volledige acceptatie en enthousiasme eisen van iedereen, en daarmee tegelijk afdoen aan de tolerantie.
ik neem aan dat je bedoelde dat nederland behoorlijk tolerant is, ik sluit me hier dan ook bij aan iemand aanvallen alleen omdat hij een andere geaardheid heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nederland is behoorlijk intolerant, maar incidenten zullen altijd blijven plaatsvinden. Gelukkig worden we niet zo gek vaak door dit soort berichten opgeschrikt, maar elke keer dat het gebeurt, is één keer te vaak. Niet zelden is er drank in het spel.
Met een beetje pech moet het slachtoffer een punt zetten achter zijn carrière en komen de daders ongestraft weg. En als ze al worden gevonden, zal er weer van alles worden verzonnen om ze vooral maar zo licht mogelijk te straffen. Zo werkt het in Nederland helaas.
Dat ze hun levensstijl bij mensen door de strot duwen die daar helemaal geen zin an hebben, en daarmee mensen met een frustratie en een slachtoffergevoel opzadelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |