Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rijst op 28-02-2012 13:19:06 ]
Heb je trouwens ervaring met NIF Mirallas of alleen met de IF versie?quote:
Laat je team is zien dan? Want IF Mignolet is ziek goed maar dat is UP Courtois ook. Dus dan zou ik de 350K goedkopere optie nemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:38 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Heb je trouwens ervaring met NIF Mirallas of alleen met de IF versie?
Heb nu de NIF en als de IF nog chiller speelt koop ik die wel.
Senegal was een leuk teamquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:26 schreef detennismaster het volgende:
Teams
Belgium: Credits naar Tim! Speelt heerlijk, nog nauwelijks mee verloren. Lukaku heeft 31 goals in 19 wedstrijden, mijn wingers lopen 1 op 1. Ik heb op rechts ook nog IF Mertens. Miralles en Mertens wisselen een beetje af.
[ afbeelding ]
Senegal: Ik heb het echt geprobeerd met de Senegalese keeper Condoul maar hij is gewoon te slecht. Zoveel wedstrijden door hem verloren. Alpha Ba speelt als een golddefender! Heerlijk om met dit team van betere teams te winnen. Al 3 keer tegen een Ronaldo/Messi team gewonnen.
[ afbeelding ]
KabirCasta: Echt een geweldig verdediging. KabirCasta en LamelaCoutinho zijn ook heel erg goed. Castagnois vind ik iets beter dan El Kabir. Hij mist bijna geen kans.
Ik heb IF Ahamada gehad en ik probeer hem op dit moment te verkopen voor iets van 170K.
[ afbeelding ]
Velarellano: Vela is mijn favoriete speler. Heb in 55 wedstrijden 96 keer gescoord. Ook Arrelano is erg nice als spits. Mijn CDM's zijn de beste die ik ooit heb gehad. Wynne en de backs zijn redelijk, Olave is goed.
[ afbeelding ]
MLSBronze: Ik wil deze bronzeteams omgooien naar 1 MLS team en 1 team in 4312 met de Ivoriaanse voorhoede met Zaha enzo. Even kijken hoe ik dat ga doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkochte teams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BrazilJapan: Kloteaanval.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Laat je team is zien dan? Want IF Mignolet is ziek goed maar dat is UP Courtois ook. Dus dan zou ik de 350K goedkopere optie nemen.
Babacar speelt nu in de BBVA he. Kun je zo in je team plempen ipv Falcaoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Senegal was een leuk teamBabacar eigenlijk 1 van de betere spitsen die ik gehad heb. Zou je eventueel ook nog in kunnen zetten in je Serie A team. Hele toffe elftallen, waarvan ik nog bij 1 een trauma heb
Zullen we anders nu weer ff een potje?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Senegal was een leuk teamBabacar eigenlijk 1 van de betere spitsen die ik gehad heb. Zou je eventueel ook nog in kunnen zetten in je Serie A team. Hele toffe elftallen, waarvan ik nog bij 1 een trauma heb
Kan ook met banquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Had Rijst een ban?
Kon gewoon met hem DM'en?
Aah oke, thanksquote:
Bedoel je die van mij? Die aanval vond ik kut. Maar jij kan zelfs met Suk spelen dus voor jou moet het geen probleem zijn. Die morimoto is trouwens wel goed!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:10 schreef Rijst het volgende:
Dat jappen team is echt tof. Echt jammer dat deze spits zo duur is.
http://www.futhead.com/12/player/9021
Maar is de IF van Mirallas een grote verbetering tov de NIF Mirallas?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Laat je team is zien dan? Want IF Mignolet is ziek goed maar dat is UP Courtois ook. Dus dan zou ik de 350K goedkopere optie nemen.
Wel IF Nagatoma.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:37 schreef Rijst het volgende:
Ja maar dan wil ik wel IF Okazaki erin hebben. Voor 150k wil ik hem misschien wel halen. maarja dan moet ik eerst mijn huidige team verkopen en daar heb ik geen zin in. Zo jammer dat de transfer van Honda naar Lazio niet door was gegaan. Anders had hij hier 9 chem
http://www.futhead.com/12/squad/98104
quote:
Oja dom van mi.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel IF Nagatoma.
Als je IF Kagawa naar CF haalt heeft Honda ook 9
Al mijn sweaty pogingen gaan nu tegen de paal.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Ik luister No Problem van Chase & Status wel eens in mijn vrije tijd![]()
Ik speelde net een potje, ik had 35% balbezitWat was dat een saaie pot zeg, ongelofelijk. Met mijn silvers tegen golds ook nog. 2-2 en hij wilde geen verlenging
Misschien maar beter ook.
en nu zit die ook in mijn hoofdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Call it what you want en No Problem zijn wel de beste nummers, van FIFA 11 zit White picket fences nog in m'n kop
Sterk, redelijk groot, redelijk snel, goed schot, goede kopper. Allround dusquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:02 schreef DannyDeko het volgende:
Roger Johnson + David Luiz is wel een bazenduo zeg. Beuken alles en iedereen opzij
Enne kan iemand mij vertellen wat voor type spits Cavani is? Vergelijkbaar met een andere spits?
Twee beste silver spitsen van het spel. Ik heb er al vaak naar gekeken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:06 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een hybrid met Castaignos en Velaeven iets maken.
96 pace beiden en 97 acceleration. Ja dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:11 schreef StijnDa het volgende:
Zou Wynne dus echt Walcott kunnen bijhouden?
In Fifa ja, maar ik vind het vrij bijzonder dat EA een Amerikaanse verdediger 96 pace geeftquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
96 pace beiden en 97 acceleration. Ja dus.Wynne heeft zelfs meer stamina en houdt het dus langer vol.
Ik vind Let Go en Break The Spell het leukstquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Call it what you want en No Problem zijn wel de beste nummers, van FIFA 11 zit White picket fences nog in m'n kop
Ik speel pas sinds FIFA 11, die heeft ook betere nummers dan 12quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind Let Go en Break The Spell het leukst
Vorig jaar waren er ook een aantal leuke nummers en in FIFA 10 ook.
http://www.youtube.com/playlist?list=PL76AE16574FBB183Equote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel pas sinds FIFA 11, die heeft ook betere nummers dan 12
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/playlist?list=PL76AE16574FBB183E
Weet niet of je toen al op deze wereld was, maar die playlist is toch wel een aanrader.
Nu ineens wel :squote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:25 schreef DannyDeko het volgende:
Meh ik krijg maar geen fatsoenlijk team voor elkaar dat allemaal 9 chem haalt en Sanchez op RW en Medel op RCM
433*
Dat is makkelijke winstquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef Lindgren. het volgende:
Haal net 4 RB's in 4-1-2-1-2 van Yeovil voor 150 coins binnen. De rest gaat voor 1500 of meer.Verder nog twee Spaanse rechtsbacks opgepikt voor 150 coins, gaan voor minstens 1200. Soms vind je echt bargains op die 150 lijst.
Gewoon Neymar/Ramires/Marcelo eruit gooien voor Di Natale/Vidal/Taiwo, waarom Brazilianen op zoeken als er betere opties in de Serie A zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:40 schreef paul1501 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/97176
Al eerder gevraagd hoe ik dit kon verbeteren, maar met Giovinco IF op RAM krijgen hij en Boateng 7 chem. Robinho vind ik een hatelijke speler, dus die ga ik daar niet neerzetten.
Iemand hier met een goed Serie A / Neymar (hoeft niet per se) team? IF Lavezzi zou ook erg leuk zijn.
Omdat het leuker is om er een soort van mini hybrid van te maken. Althans, dat is bij mij altijd het gevalquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon Neymar/Ramires/Marcelo eruit gooien voor Di Natale/Vidal/Taiwo, waarom Brazilianen op zoeken als er betere opties in de Serie A zijn.
Beter? Vidal vind ik sowieso al minder. Di Natale en Taiwo.. tsja, dat kan wel. Maar in dat geval bouw ik liever een team met IF Lavezzi denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon Neymar/Ramires/Marcelo eruit gooien voor Di Natale/Vidal/Taiwo, waarom Brazilianen op zoeken als er betere opties in de Serie A zijn.
Ok dan.. Brazilianen laten staan, Boateng er uit voor De Rossi of SIF Marchisio en dan IF Giovinco of Di Natale op de flank.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Omdat het leuker is om er een soort van mini hybrid van te maken. Althans, dat is bij mij altijd het geval
Ik prop er altijd wel een paar spelers tussen die niet uit diezelfde league komen.
Ja, ik mix meestal wel iets. Vind het zo saai om 1 nationaliteit/competitie te hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Omdat het leuker is om er een soort van mini hybrid van te maken. Althans, dat is bij mij altijd het geval
Ik prop er altijd wel een paar spelers tussen die niet uit diezelfde league komen.
Vidal is veel beter als CDM dan Ramires.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:54 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Beter? Vidal vind ik sowieso al minder. Di Natale en Taiwo.. tsja, dat kan wel. Maar in dat geval bouw ik liever een team met IF Lavezzi denk ik.
Had jij ook niet een Serie A team trouwens? Ben gewoon op zoek naar wat ideeën, BPL begint zo saai te wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vidal is veel beter als CDM dan Ramires.
Als je 433 zou spelen had ik genoeg ideeen voor jequote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:56 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Had jij ook niet een Serie A team trouwens? Ben gewoon op zoek naar wat ideeën, BPL begint zo saai te worden
Veel te aanvallend (imo) als CDM ja, loopt overal op het middenveld... wel een goede allrounder in een formatie met 3 middenvelders als LCM.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vidal is veel beter als CDM dan Ramires.
Klopt, ik heb Ramires in een 4-3-2-1 team en daar is hij wel een held (wel als RCM, omdat ik de chemistry met Hulk nodig heb).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:59 schreef laucas het volgende:
[..]
Veel te aanvallend (imo) als CDM ja, loopt overal op het middenveld... wel een goede allrounder in een formatie met 3 middenvelders als LCM.
En waarom Pato i.p.v. Ibra? Of is dat puur voorkeur / kosten?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:00 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb
Pato-Cavani
IF Lavezzi-Di Natale
Cambiasso-Vidal
Tiawo-Chiellini-Silva-Maicon
Buffon
Als je ook Lavezzi wilt (dus de 7 chemistry voor lief neemt) moet je hem perse 2 sterke links geven, in mijn geval dus Cavani en Cambiasso. Je kunt ook nog IF Palacio als ST of andere CAM neerzetten, of IF Milito als spits (maar Cavani is beter imo).
http://www.futhead.com/12/player/2494quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan mn CB bij Futhead niet vinden![]()
Rodriguez Garcia heet ie, van Spartak Moskou, maar Futhead laat m niet zien in de lijst
Ja, maar zo kan ik m niet vinden om in mn team te plaatsenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/player/2494
Dat klinkt als mijn team maar ik was het niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:47 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Net een finale in de silver cup, sta ik tegen Marlos, Jean, Maikon Leite (of hoe hij ook heet), Cicinho, die LB met ~92 pace en 5* skills. Gebruikt die gast de hele wedstrijd 0 skill moves. Koop dan gewoon MLS Silvers of zo.
Als je garcia rodri intypt krijg je hem.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, maar zo kan ik m niet vinden om in mn team te plaatsen
Bij de bronzen kun je Prim en Teibert er ook nog in kwijt. En uiteraard uberheld Kandji. Allemaal 4*.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn team maar ik was het niet.
Ik heb in mijn MLS silvers ook 2 4* skillers, Ekpo en Montero
Ja, maar dit waren eerder 5 of 6 spelers met 5*. Miste alleen nog Danilhoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn team maar ik was het niet.
Ik heb in mijn MLS silvers ook 2 4* skillers, Ekpo en Montero
"Sergio Rodri" 2e hitquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, maar zo kan ik m niet vinden om in mn team te plaatsen
Ah top, thnxquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:04 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Als je garcia rodri intypt krijg je hem.
Iraola RB?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah top, thnx
Ik had al een hoop geprobeerd, maar die nog niet
Dit is mijn team op t moment:
http://www.futhead.com/12/squad/98387
Ik weet niet hoe goed Teibert is in game maar hij heeft maar 47 of 49 defending. Die Prim is misschien wel leuk om een keer te proberen maar ik heb Zusi al op CAM (ik speel 4-1-2-1-2) Op LM Mendoza met 99 balance, gewoon om te showen (hij was maar een week uit in packs ofzo)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij de bronzen kun je Prim en Teibert er ook nog in kwijt. En uiteraard uberheld Kandji. Allemaal 4*.
Goeie tip!quote:
Ik heb in mijn team 5 5* skillers: Marlos, Marcio Azevedo, Maikon Leite, Morais (maar nu staat Philippe Coutinho op RAM) en Wellington Silva. Ik wilde eigenlijk geen IF Danilinho halen maar nu zit ik te twijfelen of ik het zal doen. Hij kan denk ik wel op RAM ipv Coutinho. Alleen er staat nu maar 1 op de markt en die heeft een 980k SP en 1.02 mil BIN.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:04 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Ja, maar dit waren eerder 5 of 6 spelers met 5*. Miste alleen nog Danilho
en maar 6 chem dus niet optimaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Goeie tip!
Die is niet te duur en dan heb ik tenminste iedereen spaans.
Hoewel ik ook wel tevreden ben met Pereira, alleen wordt die vrij snel moe.
Hij komt in mijn team nu op 9 chem hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en maar 6 chem dus niet optimaal.
verder zou ik gabi en isco omdraaien, Gabi heeft betere verdedigende kwaliteiten en die heb je meer nodig als centrale CM.
komt João pereira op 9 chem? Dat kan heul nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij komt in mijn team nu op 9 chem hoor![]()
En heb Isco en Gabi geswitched, ga er eens even een potje mee spelen
O ik dacht dat je Iraola bedoelde.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
komt João pereira op 9 chem? Dat kan heul niet
Heb je een neppe met zo'n USB stick die je in je PS3 moet steken?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:17 schreef zerokil het volgende:
Dalijk maar is mijn ''neppe'' controller terug brengen..
Toch een dure maar een echte kopen.
Je kunt ook Natxo Monreal als linksback nemen, die is ook heel goedkoop en een stuk beter dan die je nu hebt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O ik dacht dat je Iraola bedoelde.
My bad
Nee hij lijkt gewoon precies op de echte, daarom dacht ik ook in eerste instantie dat hij gewoon echt was. Maar toen ik er voor het eerst mee speelde was alles wat ruwer afgewerkt en waren de knoppen veel stroever..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je een neppe met zo'n USB stick die je in je PS3 moet steken?
Ik kom tot ditquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Twee beste silver spitsen van het spel. Ik heb er al vaak naar gekeken.
Eerst had ik dit:
Castaignos Vela
Coutinho Juarez
Ghanees uit seriea Wakaso
Angel Arzo Kanu Opare
Copa
Dat team zal niet fijn spelen lijkt me..Vela op CAM is een waste en een CAM op CDM werkt ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kom tot dit
http://www.futhead.com/12/squad/98201
Maar ik probeer zo even andere formatie.
Oh, ik heb er dus een met zo'n aparte USB ontvanger, werkt voor geen meter dat ding.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:19 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nee hij lijkt gewoon precies op de echte, daarom dacht ik ook in eerste instantie dat hij gewoon echt was. Maar toen ik er voor het eerst mee speelde was alles wat ruwer afgewerkt en waren de knoppen veel stroever..
Nee, ik heb hier een 4-4-2 gemaaktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:29 schreef DutchSL het volgende:
Moet het perse 4-2-2-2 zijn die Vela-Casta ploeg? Anders heb ik wel een idee.
Obi en Juarez er achter plakken was precies mijn idee ja, dan zijn er ook wel meerdere oplossingen op de flankenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef Tim86 het volgende:
Met 4-4-2 is het een stuk makkelijker ja..bijv
Casta - Vela
Martinho - Obi - Juarez - Sarpong
Of hij zet het niet online als hij pech heeft?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij heeft bijna altijd geluk met packs
Hij heeft in sommige afleveringen wel pech maar hij had laatst ook een Gerrard en 3 goede packs achter elkaar en nu weer dit. Daardoor wil ik gold packs openen (maar dat doe ik nog niet)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Of hij zet het niet online als hij pech heeft?
Serie A/MLS Silvers, MLS Bronzes.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik wil vanavond wel, wat voor een team heb je?
Ik heb ook MLS bronzes, daarmee kunnen we dus wel tegen elkaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:48 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Serie A/MLS Silvers, MLS Bronzes.
Hele avond kan, zeg jij het maar. PS3 hoop ik?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb ook MLS bronzes, daarmee kunnen we dus wel tegen elkaar.Wanneer kan/wil je?
Net even mee bezig geweest..alleen nog 1 CB op 7 chem,,quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:43 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb net een beetje zitten zoeken op futhead voor een goede El Shaarawy + El Kabir hybrid maar ik kan niet echt een geschikte vinden. Weet iemand hier toevallig een mooie?
Haha, triest iddquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:57 schreef vandermar het volgende:
Walcott IF 97 pace, yeah rightGodverdomme door Jerome Boateng eruit gelopen
handicap is wel heel erg voelbaar met mijn team.
PS3 uiteraard. Wat is je PSN? Ik kan nu nog even.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Hele avond kan, zeg jij het maar. PS3 hoop ik?
Braadworst123 (ja, leuke naam hè?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
PS3 uiteraard. Wat is je PSN? Ik kan nu nog even.
Enig, ik voeg je toe.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:02 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Braadworst123 (ja, leuke naam hè?)
Die zien er goed uit! IF Donk en Coutinho er ook nog bijquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net even mee bezig geweest..alleen nog 1 CB op 7 chem,,
http://www.futhead.com/12/squad/98597
Keeper moet Jorgacevic zijn (72)..foutje
Kan ook met Diakite CB en Cavanda RB, maar zelfde probleem.
Deze heeft wel 9 chem:
http://www.futhead.com/12/squad/98597
Dan moet je nog wel zorgen dat je middenvelders genoeg links hebben als ze volledig los staan van die driehoekquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:05 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb hem met Almeback en IF Donk, alles 9 chemistry en dan staat het volledig los van de rest van het team
Uiteraard, maar daar heb je tientallen mogelijkheden voor, ik heb dit:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel zorgen dat je middenvelders genoeg links hebben als ze volledig los staan van die driehoek
Ik kwam zelf nog uit bij dit team:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:04 schreef Tim86 het volgende:
Die Jorgacevic is ook wel een prima keeper. Heb hem in mijn Servië team
Verdedigend is hij niet eens zo slecht volgens mij, maar zijn workrates (low def, high att) kunnen wel een probleem worden. Je kan hem zo vervangen voor een andere Italiaan though.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:17 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik kwam zelf nog uit bij dit team:
http://www.futhead.com/12/squad/98440
Alleen dan staat Lazzari niet echt lekker en het kost erg veel centjes
Walcott of Reyesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:41 schreef n0ir het volgende:
Ah kut rijst is weer terug.
Hee jongens, wat vinden jullie de beste RW/RM van het spel?
Hulkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:41 schreef n0ir het volgende:
Pennant of 'n Zogbiaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:41 schreef n0ir het volgende:
Robbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:41 schreef n0ir het volgende:
Leuke potjes, 2e keer was je absoluut beter!quote:
Die eerste penalty snapte ik persoonlijk ook niet. Uit de tweede kwam jouw counterquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:51 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Leuke potjes, 2e keer was je absoluut beter!
Wel aparte penalties in de 1e wedstrijdDe 2e was wel terecht, zat non-stop shirtje te trekken
quote:
Korte termijn geheugen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:02 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Braadworst123 (ja, leuke naam hè?)
Zou best kunnen, bevalt het?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:59 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Die MLS bronze 3-4-3 heb ik volgens mij van jou?
Heb het niet gevolgd, open af en toe FOK! even op m'n telefoonquote:
En daarna weer 2x gruwelijk onderuit gegaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Mn eerste online FUT potje gewonnen![]()
Niet tegen de AI spelen, dat is nog moeilijker en irritanter dan spelen tegen de gemiddelde online speler.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En daarna weer 2x gruwelijk onderuit gegaan.
Ik begin wel een steeds grotere hekel aan de AI te krijgen, die soms heel debiel blijft staan als een bal vrij voor goal valt en als je dan op speler wisselen klikt dat ie diegene dan niet kiest
Welke instellingen hebben jullie veranderd?
Doe ik ook niet, ik omspeelde gewoon een speler van hem en ineens haalt Boateng mij inquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:59 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Haha, triest iddMaar wel terecht, moet je maar niet zo pacewhoren
Welke RVP? Moet nog een UP RVP verkopen, gelukkig wel ST en in 4-1-2-1-2.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:10 schreef StijnDa het volgende:
Van Persie verkoopt gewoon niet als CF. Heb maar zo'n veel te duur kaartje gekocht naar ST en weer op de trade pile
IF Lavezzi is echtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:10 schreef paul1501 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/98978
Wie op RW? Welke andere CM? Ik ben geen fan van 4-3-3, maar IF Lavezzi is toch leuk.
UP ja. Die krijg je wel verkocht danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:11 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Welke RVP? Moet nog een UP RVP verkopen, gelukkig wel ST en in 4-1-2-1-2.
Wie heb je op RV staan dan? Pepe of zo?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF Lavezzi is echtnog maar 2 potjes mee gespeeld en een paar disconnects lol maar wat ik heb gezien
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
UP ja. Die krijg je wel verkocht dan
Walcott IF.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:13 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Wie heb je op RV staan dan? Pepe of zo?
[..]
Ik hoop het
Op RW is er niet veel keus, Krasic is denk ik de beste optie. IF Pepe kan ook, die heeft een geweldige voorzet. Op je middenveld mis je sowieso nog De Rossi, die is beter dan Vidal!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:10 schreef paul1501 het volgende:
Wie op RW? Welke andere CM? Ik ben geen fan van 4-3-3, maar IF Lavezzi is toch leuk.
Nee ik bedoel de AI van de rest van mn team.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet tegen de AI spelen, dat is nog moeilijker en irritanter dan spelen tegen de gemiddelde online speler.
Zwarte-kaartjes-geilquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Walcott IF.
Dit team heb ik
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ez80IeqVbcY8p
Jaquote:
En hoe speelt het? Vallen je CM's een beetje op? Bij mijn Franse team zijn ze echt onzichtbaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Walcott IF.
Dit team heb ik
IF Richards, nice. Nog even zien wat voor opstelling ik nou ga doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Walcott IF.
Dit team heb ik
Marchisio valt wel op en komt vaak in schiet positie maar Silva en Cavani vallen eigenlijk niet op. In mijn Franse team vallen de middenvelders dan juist wel veel op. Ik moet dan ook nog even wennen aan het teamquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
En hoe speelt het? Vallen je CM's een beetje op? Bij mijn Franse team zijn ze echt onzichtbaar.
Dat vind ik dus het nadeel aan 4-3-2-1, op CM staan vaak toch vrij dure spelers. Als die niet veel opvallen, is dat ook weer zo zonde.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Marchisio valt wel op en komt vaak in schiet positie maar Silva en Cavani vallen eigenlijk niet op. In mijn Franse team vallen de middenvelders dan juist wel veel op.
Maak een US account, kan je hem nu spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:07 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
PS3 gebruikers mogen weer wachten tot overmorgen
Morgen pas toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maak een US account, kan je hem nu spelen
Volgens mij kwam ie een dag later voor ps3 in NL en vandaag ps3 US, ik kan niks garanderen maar is het proberen waardquote:
Ze komen volgens mij pas 's nachts in de store, dus aankomende nacht pas in de US store.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ie een dag later voor ps3 in NL en vandaag ps3 US, ik kan niks garanderen maar is het proberen waard
Dat is waar maar het is mijn favoriete formatiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat vind ik dus het nadeel aan 4-3-2-1, op CM staan vaak toch vrij dure spelers. Als die niet veel opvallen, is dat ook weer zo zonde.Vaak hebben ze wel veel passes afgerond, het zijn een soort doorgeefluiken.
IF Frey > Buffon en IF Chielliniquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:28 schreef paul1501 het volgende:
Laatste poging voor nu.
Kan eventueel nog ~400k extra er aan uitgeven -> IF Chiellini of zo.
Waarom is IF Frey beter? Bij Julio César snap ik het, die gast houdt echt niks tegen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF Frey > Buffon en IF Chiellini
Ik denk dat Bastos beter is voor 3-5-2, omdat hij kan meeverdedigen en dat ook doet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:31 schreef poker4lifee het volgende:
hmm zou IF Lavezzi een grote verbetering zijn in plaats van Bastos in een 352 als LM? Ik zal dan wel silva als lcb moeten gebruiken en coutinho als cam ipv carlos eduardo oid. Dus of het het waard is?
Nee man Cesar is een baas.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:31 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Waarom is IF Frey beter? Bij Julio César snap ik het, die gast houdt echt niks tegen.
k thx, dat is idd ook weer zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik denk dat Bastos beter is voor 3-5-2, omdat hij kan meeverdedigen en dat ook doet.
Ik heb beide gehad in Serie A en Buffon die kon echt niet duiken en was zo vreselijk traag en zijn reflexenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:31 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Waarom is IF Frey beter? Bij Julio César snap ik het, die gast houdt echt niks tegen.
60 euro's ook waard of dat niet?quote:
nou dat niet denk ik, ik wacht wel tot ie 10 euro is ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
60 euro's ook waard of dat niet?
Naar mijn idee heb je de ziekste tricks al met 3 tikjes analoge stick al bereiktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou dat niet denk ik, ik wacht wel tot ie 10 euro is ofzo
Ik zou Chiellini en Silva omdraaien, want linkspoot en rechtspoot, en ik zou ook Pato en Di Natale omdraaien want Di Natale geeft betere voorzetten en Pato is een betere kopper (ja, ook de CF komt vaak in kopscoringspositie in 4-2-3-1).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:28 schreef paul1501 het volgende:
Laatste poging voor nu.
Kan eventueel nog ~400k extra er aan uitgeven -> IF Chiellini of zo.
Kuch Fifa 12 kuchquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
Is het van EA? Dan wordt het op voorhand ruk.
Dat is een kankerspel maar helaas wel verslavend. Disconnectsquote:
Ok, thanks. Heb nu veel van de spelers gekocht. Nu nog even een paar spelers verkopen en dan IF Chiellini en SIF Marchisio kopenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zou Chiellini en Silva omdraaien, want linkspoot en rechtspoot, en ik zou ook Pato en Di Natale omdraaien want Di Natale geeft betere voorzetten en Pato is een betere kopper (ja, ook de CF komt vaak in kopscoringspositie in 4-2-3-1).
280K xbox is hij 160 ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:16 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Ok, thanks. Heb nu veel van de spelers gekocht. Nu nog even een paar spelers verkopen en dan IF Chiellini en SIF Marchisio kopen
Voor nu maar even de NIF Chiellini kopen, duurt nog wel even voor ik die 280k bij elkaar heb
Haha hij is in Street nog slechter dan in FUTquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is een kankerspel maar helaas wel verslavend. Disconnectshandicap
BTW, kijk eens welke aap aan het streamen is
http://www.twitch.tv/shhhitzraidz
Welke formatie wil je en wat is je budget?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:32 schreef Reemi het volgende:
Weet iemand hier een (hybrid) team met SIF Falcao?Niet met die colombiaanse LW
[..]
Haha hij is in Street nog slechter dan in FUTKeihard ragen op de CPU
ik vind het wel te doen op easyquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:32 schreef Reemi het volgende:
Weet iemand hier een (hybrid) team met SIF Falcao?Niet met die colombiaanse LW
[..]
Haha hij is in Street nog slechter dan in FUTKeihard ragen op de CPU
Formatie maakt niet echt uit, wat het beste uitkomt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welke formatie wil je en wat is je budget?
Surequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:43 schreef Rijst het volgende:
Ik heb een Columbia Brazil hybrid voor je gemaakt. WIl je zien?
Ik vind FIFA wel een nice spel hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is een kankerspel maar helaas wel verslavend. Disconnectshandicap
BTW, kijk eens welke aap aan het streamen is
http://www.twitch.tv/shhhitzraidz
http://www.futhead.com/12/squad/99585 200K maar is wel erg aanvallendquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Formatie maakt niet echt uit, wat het beste uitkomt.4-3-2-1 of 4-2-2-2 zijn mijn favoriete formaties. Budget ligt rond de 500k (PS3!).
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/99585 200K maar is wel erg aanvallend
Thanksquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/99598
Nee want serie Aquote:
Overhyped maar ik vind ze wel goedquote:
Misschien ook maar eens uitproberen danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Overhyped maar ik vind ze wel goed
Voor 200K heb je een bazen teamquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens uitproberen danWeer eens wat anders dan golds.
Zeker!quote:
Marlosquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor 200K heb je een bazen teammaar dan heb je Marlos nog niet
Eninhoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
MarlosVind ik wel een alternatief op.
Moest zeker een 4-4-2 kaartje kwijtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:03 schreef Reemi het volgende:
Iemand koopt mijn Janssen, maakt hem 4-4-2 en discard hem. WTF
Jo en Keirrison het koningskoppelquote:
Welke formatie is aan te raden voor Brasilvers?quote:
Keirrison 82 finishingquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jo en Keirrison het koningskoppel
ik vind Djuric beter dan Bajramiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:04 schreef el-blanchito het volgende:
http://futhead.com/12/squad/99635
Zweeds Nederlandse hybrid
Maar dan is het geen SweNed hybrid meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind Djuric beter dan Bajrami
want? Djuric is gewoon een Zweed hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:06 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Maar dan is het geen SweNed hybrid meer.
nu trouwens ook niet zie ik, nu ik naar de keeper kijk
ooh FAAL, Ik las Djuricicquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
want? Djuric is gewoon een Zweed hoor.
Vet team!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:04 schreef el-blanchito het volgende:
http://futhead.com/12/squad/99635
Zweeds Nederlandse hybrid
SIF Chiellini dustwitter:TheRealGraoully twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 20:13:42So you all got to see a preview of SIF Chiellini. Rest of TOTW will be announced tomorrow! reageer retweet
Lloris gaat weg voor 6.5kquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:19 schreef dion_v_k het volgende:
Heb net Lloris voor 1,9k binnen en Samuel voor 2,7k (beide 4-3-1-2, ps3)
Zijn dit koopjes?
Heb hem er voor 4k BIN weer op gezetquote:
5k startprijs en 6,5k BIN erop als je deze niet verkooptquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb hem er voor 4k BIN weer op gezet![]()
Te goedkoop, al is de 6.5k van GJE ook overdreven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb er 3 gehad en 3 voor 6.5 verkochtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Te goedkoop, al is de 6.5k van GJE ook overdreven.
3 minuten later verkochtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Te goedkoop, al is de 6.5k van GJE ook overdreven.
edit. vandaag gemiddelde 4.9k, afgelopen dagen 5.6k.
Dat zal dan aan een goede opstelling of domme kopers gelegen hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb er 3 gehad en 3 voor 6.5 verkocht
Mijne net verkocht voor 10Kquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jajaa.. ik ben er al ziek genoeg vanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:32 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Mijne net verkocht voor 10K
Was 4-1-2-1-2
Waar vertrekt Samuel voor (4-3-1-2 met 22 contracten) ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat zal dan aan een goede opstelling of domme kopers gelegen hebben.
Er staan gewoon 5.5 pagina's vol met Llorissen van 6.5k BIN of lager.
Iets minder dan 4k gemiddeld, 4-3-1-2 is geen bovengemiddeld populaire opstelling dus 4k BIN zou ik doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waar vertrekt Samuel voor (4-3-1-2 met 22 contracten) ?
Heb hem er voor 4.5k , 5k BIN op gezet..
Boksquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:32 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Mijne net verkocht voor 10K
Was 4-1-2-1-2
zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En xbox'ers, bevalt de FIFA street demo?
Hoe werkt dat skillen dan? Gewoon driehoekje rammen zoals in FIFA Street 2?quote:
nee L2 of L1 en dan lekker kutten met de RS en LSquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoe werkt dat skillen dan? Gewoon driehoekje rammen zoals in FIFA Street 2?
Ojeah, ik vind het echt een top spel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En xbox'ers, bevalt de FIFA street demo?
beetje 't zelfde als Fifa.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoe werkt dat skillen dan? Gewoon driehoekje rammen zoals in FIFA Street 2?
Ja dat lijkt me best kloten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oke! Jammer dat wij weer tot donderdag moeten wachten!
Idd!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:10 schreef StijnDa het volgende:
Van Persie verkoopt gewoon niet als CF. Heb maar zo'n veel te duur kaartje gekocht naar ST en weer op de trade pile
Maak een US account en je hebt hem vandaag om 00:01quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oke! Jammer dat wij weer tot donderdag moeten wachten!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar ik moet ook nog geld van een vriend krijgen. Ik had hem 40k geleend, en met dat geld heeft hij zich laten scammen![]()
Omdat je Paul heet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:09 schreef paul1501 het volgende:
Serie A team is echt super! Eerste 5 wedstrijden op rij gewonnen en daarmee ook de gouden advanced cup.
Eindelijk goede verdedigers, waarom heb ik deze squad niet eerder gemaakt?
Wil ik binnekort eens tegen je spelen, kijken of mijn Brazilianen iets kunnen doen tegen Serie A. Anders verkoop ik m'n Brazilianen weer met winst en koop ik mooi weer een nieuw teamquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:09 schreef paul1501 het volgende:
Serie A team is echt super! Eerste 5 wedstrijden op rij gewonnen en daarmee ook de gouden advanced cup.
Eindelijk goede verdedigers, waarom heb ik deze squad niet eerder gemaakt?
Is goed hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil ik binnekort eens tegen je spelen, kijken of mijn Brazilianen iets kunnen doen tegen Serie A. Anders verkoop ik m'n Brazilianen weer met winst en koop ik mooi weer een nieuw team
nee kan nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:21 schreef Alovenac het volgende:
Iemand enig idee of je vanaf je PS3 waarmee je al een NL-account heb ook een VS-account aan kan maken.
Wil dit doen voor FUT voor een nieuw team en dan ff een PSN card van $10 kopen. De Euro kaarten zijn namelijk overal op.
Praat geen onzin, kan wel gewoon. Of ze moeten het hebben veranderd.quote:
Oke, dus kan zo gewoon lekker relaxt een VS accountje aanmaken, nieuw FUT clubje beginnen en dollar kaartje kopen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:23 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Praat geen onzin, kan wel gewoon. Of ze moeten het hebben veranderd.
Ik heb een UK, VS, NL en Japan account.
ja maar vanuit zijn nl acc denk ik dat ie bedoelt, want hij wil packs kopen, heb zelf ook us en be accquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:23 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Praat geen onzin, kan wel gewoon. Of ze moeten het hebben veranderd.
Ik heb een UK, VS, NL en Japan account.
Keirrison had ik vroeger in carrièrequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Welke formatie is aan te raden voor Brasilvers?
[..]
Keirrison 82 finishingDie koop ik.
![]()
Koopt hij toch gewoon op dat account packs? Met US cards? psncode.nl koop ik zelf m'n UK cards, is relatief geloof ik nog voordeliger dan NL cards.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar vanuit zijn nl acc denk ik dat ie bedoelt, want hij wil packs kopen, heb zelf ook us en be acc
Vandermar gaat hier niet blij van wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
SIF Chiellini dustwitter:TheRealGraoully twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 20:13:42So you all got to see a preview of SIF Chiellini. Rest of TOTW will be announced tomorrow! reageer retweet
Jep via een USA accountquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:25 schreef stoereboii het volgende:
oh excuseer verkeerd gelezen. hij wil nieuwe club dus
Bedankt voor de nuttige info! Ook eens VS accountje aanmaken dan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:26 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Koopt hij toch gewoon op dat account packs? Met US cards? psncode.nl koop ik zelf m'n UK cards, is relatief geloof ik nog voordeliger dan NL cards.
Ik had voor 4k een kaartje naar ST betaald, hij was binnen 20 minuten verkocht. Had ook gewoon de BIN prijs 4k omhoog gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Idd!Zet 'm er nu al voor de 5e keer op, terwijl mijn vorige Robin van Persies als warme broodjes over de toonbank gingen!
zou eig gwn wachten op eu cards en op je huidige team verdergaan? ik wou onlangs geld toevoegen aan portemonnee (btw) en het gaat nog steeds niet, psn store krijgt hele tijd foutcode door overgang naar SEN storequote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:27 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Bedankt voor de nuttige info! Ook eens VS accountje aanmaken dan.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:28 schreef BDIL het volgende:
Waarom wil iedereen ineens points kopen of nieuwe accounts maken? BTW FIFA street zuigt hard vooral die commentaar haha en heel dat dollen slaat nergens op...
Zit je in dat startscherm vast?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef maniack28 het volgende:
Weer zo'n pisnicht die bij de finale van het toernooi de boel glitched voor de game begint. Hij is ook in januari begonnen en heeft zo'n beetje de beste spelers van de wereld... 3x al bericht gehad "just leave". Als het moet laat ik mijn xbox de hele week aanstaan...
Kan ik nog wat anders tegen die knakker doen?
Kan je zelf vastlopers regelen dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef maniack28 het volgende:
Weer zo'n pisnicht die bij de finale van het toernooi de boel glitched voor de game begint. Hij is ook in januari begonnen en heeft zo'n beetje de beste spelers van de wereld... 3x al bericht gehad "just leave". Als het moet laat ik mijn xbox de hele week aanstaan...
Sorry..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:13 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat Heskey zuigt?Beste speler in de wereld.
Ja, het loadingscreen met zijn line up ja. En het feit dat hij al 10x gemaild heeft dat ik moet leaven geeft toch wel aan dat hij het express doet. + Reputatie is 3/5 en hij heeft een gigantisch duur team terwijl dat team pas een maand bestaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zit je in dat startscherm vast?
Ik type altijd dat ik alweer terug ben in het menu.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef maniack28 het volgende:
Ja maar hij wint de wedstrijd niet als jij leaved hoor. Hij mag alleen een nieuwe tegenstander zoeken en jij niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, het loadingscreen met zijn line up ja. En het feit dat hij al 10x gemaild heeft dat ik moet leaven geeft toch wel aan dat hij het express doet. + Reputatie is 3/5 en hij heeft een gigantisch duur team terwijl dat team pas een maand bestaat.
Ja in 4-4-1-1 is de goedkoopste ST 10k duurder dan de prijs die ik nu gebruik voor mijn CF. Ook maar even doen dan!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik had voor 4k een kaartje naar ST betaald, hij was binnen 20 minuten verkocht. Had ook gewoon de BIN prijs 4k omhoog gedaan.
Idc, ik wil winnen. Overigens zit hij ook op een forum waar hacks te krijgen zijn (Tech Game oid). Buiten een file complaint kan ik nog andere dingen doen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:35 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ja maar hij wint de wedstrijd niet als jij leaved hoor. Hij mag alleen een nieuwe tegenstander zoeken en jij niet.
1 Naar je provider bellen en vragen of ze de router functie van je modem willen uitschakelen (schijnt te helpen) of zelf bridgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:37 schreef officialshayne het volgende:
Spelcomputer : PS3
Game : FIFA 12
Probleem met de categorie : Ultimate Team
Foutcode : Als ik een potje heb gespeeld , word ik afgemeld bij EA . Waardoor ik geen Munten/ Coins verdien
Router : Ziggo
Kabel/Draadloos : Draadloos
Weet er iemand een Oplossing waardoor het probleem kan verdwijnen?
2 is Superinfo!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef laucas het volgende:
[..]
1 Naar je provider bellen en vragen of ze de router functie van je modem willen uitschakelen (schijnt te helpen) of zelf bridgen.
2 Koop een 360
Glenn Johnson, Wayne Rooney, Tom Cleverley, Darren Bent en Kyle Walker iig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:42 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Engeland-B?
Wie doen er niet mee dan behalve Rooney?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |