Maar ik ga nu meequote:
Nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan er leeftijd en sekse bijkomen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik ga nu mee. Dus je twijfels zijn niet meer nodig, want ik, Myr, c_a en nog een paar is gegarandeerd succes
.
Je vergeet mijquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Ik wil users als Myr, C_A en Heloef wel weer eens zien.. Silk en Royco lijken me ook tof.. En dan een aantal van het misschien lijstje die ik best zou willen ontmoeten
Dan kan ik niet. Ik heb die dag wat leukers te doen. Tandarts, de afwas (dat ga ik opsparen tot die dag) en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:11 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik kom als Murdera aanwezig is. Misschien dus.![]()
Liedje voor dit topic:
Tot dan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kan ik niet. Ik heb die dag wat leukers te doen. Tandarts, de afwas (dat ga ik opsparen tot die dag) en dat soort dingen.
Ik ben die stapmeets in grote groepen een beetje beu vrees ikquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik ga nu mee. Dus je twijfels zijn niet meer nodig, want ik, Myr, c_a en nog een paar is gegarandeerd succes
.
Helemaal waus en loesoe, jewaits.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:14 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Tot dan.Kan niet wachten.
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij een ''stap''-meet? Wat is stappen in jullie ogen? Hangen in een kroeg?![]()
![]()
Het is ook in R49 gepostquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef Godshand het volgende:
Users die je anders nooit in R&P ziet, zijn er als de kippen bij als het woord "meet" valt![]()
Het is niet alleen een R&P-meet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef Godshand het volgende:
Users die je anders nooit in R&P ziet, zijn er als de kippen bij als het woord "meet" valt![]()
I knowquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is niet alleen een R&P-meet.
Waarom niet?quote:
Nou, blijf dan maar weg.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Ik wil users als Myr, C_A en Heloef wel weer eens zien.. Silk en Royco lijken me ook tof.. En dan een aantal van het misschien lijstje die ik best zou willen ontmoeten
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom niet?
Lijkt me vrij essientiele info
Nou, dan ga je lekker met je eigen vrienden toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:13 schreef Retronix het volgende:
Check dit dan:
Een mix van Anré Hazes, Mc Hammer, Dikke Dubstep, Eurotrash en Guus Meeuwis.
Dresscode: Dasje, jasje, gelpotje
http://www.westerunie.nl/
Kijk bij Club agenda, dan zaterdag 7 April..
Haha, als dat geen succes wordt weet ik het ook niet..
Oh, is op een zaterdag..
15 euroquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:13 schreef Retronix het volgende:
Check dit dan:
Een mix van Anré Hazes, Mc Hammer, Dikke Dubstep, Eurotrash en Guus Meeuwis.
Dresscode: Dasje, jasje, gelpotje
http://www.westerunie.nl/
Kijk bij Club agenda, dan zaterdag 7 April..
Haha, als dat geen succes wordt weet ik het ook niet..
Oh, is op een zaterdag..
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben die stapmeets in grote groepen een beetje beu vrees ik. Maar we zien wel, misschien kom ik.
heb jullie bij de misschien lijst erbij gezetquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:46 schreef ook_gek het volgende:
Laat ik eens gek doen.... Zet me maar op de miss lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |