Vind ik ook!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom niet?
Lijkt me vrij essientiele info
Nou, dan ga je lekker met je eigen vrienden toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:13 schreef Retronix het volgende:
Check dit dan:
Een mix van Anré Hazes, Mc Hammer, Dikke Dubstep, Eurotrash en Guus Meeuwis.
Dresscode: Dasje, jasje, gelpotje
http://www.westerunie.nl/
Kijk bij Club agenda, dan zaterdag 7 April..
Haha, als dat geen succes wordt weet ik het ook niet..
Oh, is op een zaterdag..
15 euroquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:13 schreef Retronix het volgende:
Check dit dan:
Een mix van Anré Hazes, Mc Hammer, Dikke Dubstep, Eurotrash en Guus Meeuwis.
Dresscode: Dasje, jasje, gelpotje
http://www.westerunie.nl/
Kijk bij Club agenda, dan zaterdag 7 April..
Haha, als dat geen succes wordt weet ik het ook niet..
Oh, is op een zaterdag..
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben die stapmeets in grote groepen een beetje beu vrees ik. Maar we zien wel, misschien kom ik.
heb jullie bij de misschien lijst erbij gezetquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:46 schreef ook_gek het volgende:
Laat ik eens gek doen.... Zet me maar op de miss lijst
Ik kan er niet tegen als het niet bij elkaar staatquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:30 schreef Patje1987 het volgende:
Geen paniek mensen Joyca houdt de lijst bij [ afbeelding ]
Kijk in de profielen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik niet als er sekse en leeftijd niet bij staat
Ok ok ik vrouw, 33quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik niet als er sekse en leeftijd niet bij staat
Ik weet nog niet of ik dan moet werken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:48 schreef Godshand het volgende:
Wat is het nut van zo'n misschien lijst? Weten dat iemand de meet niet belangrijk genoeg vindt, en hoopt dat ie kan afzeggen voor een geile date met iemand anders?
Er is een kleine intresse maar nog niet zeker of je op die dag wat leukers hebt en dus de optie open houd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:48 schreef Godshand het volgende:
Wat is het nut van zo'n misschien lijst? Weten dat iemand de meet niet belangrijk genoeg vindt, en hoopt dat ie kan afzeggen voor een geile date met iemand anders?
Net als Joysa zit ik met mijn werk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:48 schreef Godshand het volgende:
Is gewoon extreem omslachtig terwijl het makkelijk is 32 m of v op te schrijvenquote:
Doe het zelf dan ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is gewoon extreem omslachtig terwijl het makkelijk is 32 m of v op te schrijven
Ja dus? Wat kan ons dat nou boeien?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Net als Joysa zit ik met mijn werk.
Jij bent wel de meest extreme luie donder van allemaalquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is gewoon extreem omslachtig terwijl het makkelijk is 32 m of v op te schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |