ik zeg ook bij veel bedrijven. Maar mensen die de illusie hebben dat HR opkomt voor de belangen van werknemers moeten snel wakker wordenquote:
Dat stoorde me laatst ook al, je kunt voortaan niet meer editten in een gesloten topicquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Waarom kan ik de laatste post - die van mij dan - niet editten met een linkje naar dit topic
Omdat ik erna nog een post heb gemaaktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Waarom kan ik de laatste post - die van mij dan - niet editten met een linkje naar dit topic
Alleen de lapo kun je nog editten ja. Vind het ook niet geweldig, maar ja, keuze van Danny...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat stoorde me laatst ook al, je kunt voortaan niet meer editten in een gesloten topic
Prutserquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ik erna nog een post heb gemaakt.
Maar in principe is het ook een beetje nutteloos aangezien je eronder de topicnaam hebt staan, gewoon op het zwarte pijltje rechts ernaast klikken brengt je ook naar dit topic.
Sowwyquote:
En als je op de TT klikt krijg je de reeks te zienquote:En whutdie functie kende ik niet
![]()
Mja, en wat dan als je geen contract krijgt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Oh, en bij mij is HR bokkig omdat ze nog geen budget hebben en daarom momenteel helemaal niets of niemand willen aannemen
Dan zit ik vanaf 1 april weer thuis.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, en wat dan als je geen contract krijgt?
Fruitquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:06 schreef Soempie het volgende:
Ik val nog steeds een kg per week af.Iemand nog tips voor gezonde, lekkere tussendoortjes?
Fruitquote:Of dingen voor 's avonds laat?
Een club sandwich.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:06 schreef Soempie het volgende:
Ik val nog steeds een kg per week af.Iemand nog tips voor gezonde, lekkere tussendoortjes? Of dingen voor 's avonds laat?
Heb je nog sollicitaties lopen? Want thuis gaan zitten lijkt me dus een stuk minder gunstig? Dit was toch ook bedoeld als plek om vanuit door te solliciteren?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan zit ik vanaf 1 april weer thuis.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een club sandwich.
Ik zit er net één te eten.
Ik ben weer aan het rondkijken, maar er zijn niet echt veel interessante vacatures jammer genoeg. En het was inderdaad de bedoeling dat ik nog verder zou solliciteren, maar dat is er (natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je nog sollicitaties lopen? Want thuis gaan zitten lijkt me dus een stuk minder gunstig? Dit was toch ook bedoeld als plek om vanuit door te solliciteren?
Ik weet echt niet veel van je situatie, maar ik denk dat er best mensen jaloers op je zijn dat je een plek hebt.
Shoarma is ook heel gezond, zit knoflook in!quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef TradeMarkie het volgende:
En de botte bijl hakt wel het mooiste.
wel met de meeste spaanders jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef TradeMarkie het volgende:
voor mij zo een ham/kaas croissant en 2 broodjes kaas (nee, geen bier)
En de botte bijl hakt wel het mooiste.
Kijkend wat ik hier doe, hoe lastig het voor ze gaat zijn om zonder mij verder te moeten en wat ik momenteel nog steeds blijf overnemen van andere: ik heb leverage gecreëerd, alleen nog niet ingezetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef Soempie het volgende:
Ik zou dan denk ik toch gaan voor het solliciteren vanuit deze functie. Anders zit je thuis en dat staat helemaal raar. Zeker als ze aangeven dat ze wel willen, maar het financieel niet rond krijgen. Dan kun je wel druk gaan zetten, maar of dat gaat werken? Misschien wel hoor, dat ik het helemaal verkeerd inschat?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:14 schreef Soempie het volgende:
Excuses Etc, je had je keuze al gemaakt. Had m'n mond moeten houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |