Op naar een mooi resultaatquote:Op maandag 5 maart 2012 17:28 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Het ging prima. Ik was heel relaxed en ben toen ik thuis kwam lekker onder mijn warme dekens gaan liggen. Ik heb nog wel veel kramp, maar doe rustig aan. Mijn man houdt de kids bezig en ik ga zo mijn lievelingskostje eten. Morgen weer back to normal. En dat wachten hè...
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:31 schreef klumsy het volgende:
Ik heb besloten dat 12-12-12 een hele mooie datum is om uitgerekend te zijn, dus daar gaan we voor! ( zou ik 21 maart m'n eisprong moeten hebben, dus het zou kunnen )
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:31 schreef klumsy het volgende:
Ik verwacht niet al teveel van de hogere dosis, vorige keer begon er pas een eitje te groeien
met dosis 100 ( zit sinds gisteren op 75 )
maar hopelijk heb ik snel de juiste dosis, heb er in ieder geval een beter gevoel bij nu ik 2 keer per week een echo heb en ze per keer gaan kijken of ze de dosis op moeten gaan hogen
Ik heb besloten dat 12-12-12 een hele mooie datum is om uitgerekend te zijn, dus daar gaan we voor! ( zou ik 21 maart m'n eisprong moeten hebben, dus het zou kunnen )
Ik ben eigenlijk niet helemaal mezelf van die hormonen. Stel allerlei beslissingen uit tot "als het ooit lukt".quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:05 schreef klumsy het volgende:
@ Cathmar, was benieuwd hoe het met je gaat, hou je het wachten een beetje uit?
Oja, check. Andere baan. Maar ja.. solliciteren als je zes keer in de twee weken naar het zh gaat. Maar ik ben wel aan het kijken. Dat vond ik al heel wat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:58 schreef klumsy het volgende:
ik zit met dat ik ander werk wil, ik zou eigenlijk nadat ik bevallen was een heel stuk gaan minderen en opzoek gaan naar ander werk, maar dat is allemaal iets anders gelopen en nu opzoek gaan naar iets is gewoon niet handig...
Heb voor mezelf wel een datum geprikt, mocht ik dan nog niet zwanger zijn dan ga ik gewoon verder kijken voor ander werk, anders komt het er misschien wel nooit van...
Misschien handig om voor sommige beslissingen ook een datum te prikken? dat je het niet blijft uitstellen? Al ga ik gewoon heel hard duimen dat het raakt is!
Ow en waarom worden mensen die niet zwanger willen worden zonder moeite zwanger en mensen die er alles voor over hebben kost het heel veel moeite...echt soms...
Klumsquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:58 schreef klumsy het volgende:
ik zit met dat ik ander werk wil, ik zou eigenlijk nadat ik bevallen was een heel stuk gaan minderen en opzoek gaan naar ander werk, maar dat is allemaal iets anders gelopen en nu opzoek gaan naar iets is gewoon niet handig...
Heb voor mezelf wel een datum geprikt, mocht ik dan nog niet zwanger zijn dan ga ik gewoon verder kijken voor ander werk, anders komt het er misschien wel nooit van...
Misschien handig om voor sommige beslissingen ook een datum te prikken? dat je het niet blijft uitstellen? Al ga ik gewoon heel hard duimen dat het raakt is!
Ow en waarom worden mensen die niet zwanger willen worden zonder moeite zwanger en mensen die er alles voor over hebben kost het heel veel moeite...echt soms...
Ik ook, niet mega maar wel vaak, en ik heb normaal niet vaak buikpijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:21 schreef klumsy het volgende:
buikpijn is stom!Het maakt je dan gelijk zo onzeker, terwijl het helemaal niks zegt...
voor ik een streepje had, had ik ook mega buikpijn
Dat houd je 9 maanden lang.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ook, niet mega maar wel vaak, en ik heb normaal niet vaak buikpijn.
Het kwartje begint hier nu pas een beetje te vallen gevolgd door wazige 'help ik krijg een kind, wil ik dat eigenlijk wel' en 'help nu moet dat kind er ook weer een keer uit' momenten. Hele rare gewaarwording als je er zo lang mee bezig bent geweest.
En het wordt niet minder helaas...quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat houd je 9 maanden lang.
Daar komt straks nog bij 'help heb ik alles wel' en 'help kan ik dit wel'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |