abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108751402
Misschien een stomme vraag, maar weet iemand waarom je eigenlijk op cyclusdag 3 moet beginnen met hormoon injecties en niet al op dag 1?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_108754307
Ophelia wat fijn O+ van harte!

Klums goede vraag, denk dat het is zodat je menstruatie echt goed is doorgebroken. Zou best kunnen dat je in een natuurlijke cyclus de groei van de eitjes ook pas op dag 3 begint?? Geen idee ti's maar een gok :) hopelijk werkt het verhogen! :*
pi_108765356
jeeeej! Ophelia gefeliciteerd! *O*
pi_108772243
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:28 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Het ging prima. Ik was heel relaxed en ben toen ik thuis kwam lekker onder mijn warme dekens gaan liggen. Ik heb nog wel veel kramp, maar doe rustig aan. Mijn man houdt de kids bezig en ik ga zo mijn lievelingskostje eten. Morgen weer back to normal. En dat wachten hè...
Op naar een mooi resultaat ^O^ :*
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:16:05 #80
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_108775222
wat een heerlijk nieuws, ophelia! *O*

nu op naar net zulke mooie berichten van de rest van de mensen hier! zet 'm op weer allen!
in de haak.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:57:14 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_108780779
Cathmar, in de wachtweken dus, ik duim hoor!
Klumsy, de hogere dosis moet zn werk dus gaan doen? Ik hoop dat de volgende echo beter is!

Ophelia, heb je er nu goed vertrouwen in? :*
  dinsdag 6 maart 2012 @ 14:17:37 #82
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_108781669
oh en ladyblack, nog gefeliciteerd met je gedoctoriseerde vriend! :) wat fijn dat 't klaar is en goed ging. nu samen een nieuwe fase in...!
in de haak.
pi_108782243
Ik verwacht niet al teveel van de hogere dosis, vorige keer begon er pas een eitje te groeien
met dosis 100 ( zit sinds gisteren op 75 )
maar hopelijk heb ik snel de juiste dosis, heb er in ieder geval een beter gevoel bij nu ik 2 keer per week een echo heb en ze per keer gaan kijken of ze de dosis op moeten gaan hogen :)
Ik heb besloten dat 12-12-12 een hele mooie datum is om uitgerekend te zijn, dus daar gaan we voor! ( zou ik 21 maart m'n eisprong moeten hebben, dus het zou kunnen )
pi_108782288
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 14:31 schreef klumsy het volgende:

Ik heb besloten dat 12-12-12 een hele mooie datum is om uitgerekend te zijn, dus daar gaan we voor! ( zou ik 21 maart m'n eisprong moeten hebben, dus het zou kunnen )
^O^ ^O^
Met een meidenkwartet
  dinsdag 6 maart 2012 @ 14:34:37 #85
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108782373
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 14:31 schreef klumsy het volgende:
Ik verwacht niet al teveel van de hogere dosis, vorige keer begon er pas een eitje te groeien
met dosis 100 ( zit sinds gisteren op 75 )
maar hopelijk heb ik snel de juiste dosis, heb er in ieder geval een beter gevoel bij nu ik 2 keer per week een echo heb en ze per keer gaan kijken of ze de dosis op moeten gaan hogen :)
^O^ ^O^ vind ik een strak plan ^O^ ^O^ mijn duimen draaien :*
Be happy with the little things in life
  dinsdag 6 maart 2012 @ 14:34:56 #86
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108782384
Bianca, hoe gaat het nu met jou??
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:01:41 #87
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_108785350
Ophelia... bijzonder, he O+ ? Geniet ervan ^O^ ! Gefeliciteerd! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_108858684
@ Cathmar, was benieuwd hoe het met je gaat, hou je het wachten een beetje uit?
pi_108859351
Zooo, Dames, ik ben weer terug van vakantie en ben weer even terug aan het lezen. Mijn zus gaat vrijdag voor de echo en als alles er goed uit ziet (geen bloedcystes) dan gaan ze voor ronde 2 IVF. Wel even paniek, want Pregnyl is nog steeds niet goed leverbaar. Hoop dat ze in Belgie meer suc6 hebben.

DV, wat een klappen, ben je inmiddels wat bekomen? Ik vind je zo sterk. Dikke virtuele knuffel.

Klumsy, heel veel succes in het nieuwe traject. Wel fijn dat je 2x mag komen en hopen dat er nu wat met een hogere dosis al wat groei te zien is. *duimduimduim* en ik weet het antwoord op de spuitvraag niet. Sorry.

Cathmar, suc6 in de wachtweek *duimduim*

Ophelia, gefeliciteerd *O*

LB, gefeliciteerd met je man! Doctor! *O* Nou hopen dat de extra rust gauw wat gaat opleveren.

Ben ik iemand vergeten? Sorrry! :*
pi_108860055
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:05 schreef klumsy het volgende:
@ Cathmar, was benieuwd hoe het met je gaat, hou je het wachten een beetje uit?
Ik ben eigenlijk niet helemaal mezelf van die hormonen. Stel allerlei beslissingen uit tot "als het ooit lukt".
Ik kijk de klok vooruit naar maandag de 18e....

Verder gaat het wel hoor :+
Met een meidenkwartet
pi_108860322
ik zit met dat ik ander werk wil, ik zou eigenlijk nadat ik bevallen was een heel stuk gaan minderen en opzoek gaan naar ander werk, maar dat is allemaal iets anders gelopen en nu opzoek gaan naar iets is gewoon niet handig...
Heb voor mezelf wel een datum geprikt, mocht ik dan nog niet zwanger zijn dan ga ik gewoon verder kijken voor ander werk, anders komt het er misschien wel nooit van...
Misschien handig om voor sommige beslissingen ook een datum te prikken? dat je het niet blijft uitstellen? Al ga ik gewoon heel hard duimen dat het raakt is!

Ow en waarom worden mensen die niet zwanger willen worden zonder moeite zwanger en mensen die er alles voor over hebben kost het heel veel moeite...echt soms...
pi_108860729
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:58 schreef klumsy het volgende:
ik zit met dat ik ander werk wil, ik zou eigenlijk nadat ik bevallen was een heel stuk gaan minderen en opzoek gaan naar ander werk, maar dat is allemaal iets anders gelopen en nu opzoek gaan naar iets is gewoon niet handig...
Heb voor mezelf wel een datum geprikt, mocht ik dan nog niet zwanger zijn dan ga ik gewoon verder kijken voor ander werk, anders komt het er misschien wel nooit van...
Misschien handig om voor sommige beslissingen ook een datum te prikken? dat je het niet blijft uitstellen? Al ga ik gewoon heel hard duimen dat het raakt is!

Ow en waarom worden mensen die niet zwanger willen worden zonder moeite zwanger en mensen die er alles voor over hebben kost het heel veel moeite...echt soms...
Oja, check. Andere baan. Maar ja.. solliciteren als je zes keer in de twee weken naar het zh gaat. Maar ik ben wel aan het kijken. Dat vond ik al heel wat.
Met een meidenkwartet
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:16:17 #93
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108860908
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:58 schreef klumsy het volgende:

Klums :* herkenbaar, ik wil ook graag wat anders, maar gezien het traject waar we strak in stappen vind ik het ook niet handig, heb mezelf daarom ook een einddatum gegeven, een soort van stil staan tot die tijd. Het is ook moeilijk aan de ene kant wil je niet alles af laten hangen van die wens en kan het nog jaren duren als je pech hebt, anderzijds weet je ook dat het zomaar snel kan gebeuren.

Cathmar dikke knuffel :* stomme hormonen ook, ik hoop dat je de wachtweken gewoon goed doorkomt :*
pi_108866171
Maandag was mijn iui. En nu heb ik enorme buikpijn. Alsof ik ongesteld moet worden. Zo stom.
Met een meidenkwartet
pi_108867001
buikpijn is stom! :( Het maakt je dan gelijk zo onzeker, terwijl het helemaal niks zegt...
voor ik een streepje had, had ik ook mega buikpijn
pi_108867039
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:21 schreef klumsy het volgende:
buikpijn is stom! :( Het maakt je dan gelijk zo onzeker, terwijl het helemaal niks zegt...
voor ik een streepje had, had ik ook mega buikpijn
Ik ook, niet mega maar wel vaak, en ik heb normaal niet vaak buikpijn.

Het kwartje begint hier nu pas een beetje te vallen gevolgd door wazige 'help ik krijg een kind, wil ik dat eigenlijk wel' en 'help nu moet dat kind er ook weer een keer uit' momenten. Hele rare gewaarwording als je er zo lang mee bezig bent geweest.
pi_108868515
Ophelia; zo herkenbaar dat help gevoel! Maar het komt allemaal goed hoor :)

Cathmar; buikpijn is ook stom. Lekker op de bank duiken met B&J werkt hier altijd goed :*

Solliciteren is hier ook wel een issue, ik ben wel een beetje klaar met mijn baan, maar goed salaris en vast contract maakt een overstap niet heel aantrekkelijk. Daarnaast het vooruitzicht om in augustus voor poging brusje te gaan is mogelijk ook niet zo handig. Desondanks toch gister een brief de deur uit gedaan, ben heel benieuwd. Eerst maar eens kijken of ze me op gesprek uitnodigen, ga ik daarna wel kijken of het praktisch haalbaar is.

En ik dacht weer iets van een cyclus te hebben, zit inmiddels al een week op mijn menstruatie te wachten, zucht. Ik houd daar niet van, dat het dan weer anders gaat dan anders. Gelukkig hoef je voor ivf geen cyclus te hebben, scheelt weer :')
pi_108868998
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:22 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik ook, niet mega maar wel vaak, en ik heb normaal niet vaak buikpijn.

Het kwartje begint hier nu pas een beetje te vallen gevolgd door wazige 'help ik krijg een kind, wil ik dat eigenlijk wel' en 'help nu moet dat kind er ook weer een keer uit' momenten. Hele rare gewaarwording als je er zo lang mee bezig bent geweest.
Dat houd je 9 maanden lang.
Daar komt straks nog bij 'help heb ik alles wel' en 'help kan ik dit wel'. ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 maart 2012 @ 17:18:26 #99
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108869137
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:15 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat houd je 9 maanden lang.
Daar komt straks nog bij 'help heb ik alles wel' en 'help kan ik dit wel'. ;)
En het wordt niet minder helaas...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:21:57 #100
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108869282
Ophelia :* ik ga de meiden op hun woord geloven die uitervaring praten.. Komt goed schatje :*

Cathmar :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')