abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 maart 2012 @ 08:49:43 #51
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_108656305
Foliumzuur in flinke hoeveelheden helpt dacht ik ook.
in de haak.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:35:22 #52
171422 LadyBlack
paint it black
pi_108675383
Dag dames, en welkom hier drr, ik hoop dat een van bovenstaande tips leidt tot iets dat voor jullie werkt :Y

Hier is een nieuwe periode aangebroken hopelijk :) Afgelopen donderdag heeft mijn vriend zijn proefschrift met succes verdedigd, dus alle stress die dit jaar is opgebouwd is nu verdwenen! Ik hoop dat dat een positieve invloed heeft op onze vruchtbaarheid :) Ik denk dat dit voor mijn vriend minstens zo allesoverheersend is geweest als mijn kinderwens voor mij.

Dinsdag over een week moet ik als het goed is weer laten bloedprikken, dus tot die tijd is het nog even rustig hier.
pi_108677007
LB wat fijn dat de stress van je vriend (en waarsch ook van jou) nu weg is.
Zoals je zegt, hopelijk is het goed voor jullie vruchtbaarheid. :)

Hier ben ik sinds 2 dagen gestart met de pil. Daar moet ik dan precies op dag x, ergens eind mei, mee stoppen en dan 5 dagen later bloed prikken. Manlief vind het wel leuk, want nu mag ie weer van bil zonder condoom. Ik vind het niets, want als ik de pil slik lig ik altijd 3 dagen te creperen als ik ongesteld ben. Nouja, t is voor een goed doel.
pi_108689741
Wat fijn LB, dat je vriend zijn proefschrift goed heeft afgerond! Hopelijk binnenkort nog meer goed nieuws van jullie kant :*

Vandaag cd 15, ben benieuwd of er morgen wat te zien is op de echo...
heb vandaag al wel de hele ochtend last van m'n onderrug en lichte kramp,
net ook wat oud bloed toen ik naar de wc moest... Snap af en toe echt niks van m'n lichaam!
Geen idee wat ik hier nu weer van moet denken :? Morgen hopelijk meer duidelijkheid :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_108715066
Klums, succes morgen!
pi_108717207
LB, gefeliciteerd!
En Klumsy, succes morgen. Ik hoop dat je met vertrouwen naar buiten komt daar.

Is het mogelijk met een bloedtest te laten checken wanneer je je eisprong hebt gehad. Aan hand van bepaalde waardes ofzo?
Ik heb nl morgen iui poging, maar ze hebben me de eisprong uit laten stellen dmv Cetrotide en ik heb echt het gevoel dat het vandaag toch echt gebeurd is.
Of, kan dat niet binnen 12 uur na het prikken van Pregnyl? Is het dan altijd pas na 36-40 uur?

Na 23 dagen Menopur prikken is mijn buik enorm pijnlijk en opgezwollen.
Ik ben er ZO klaar mee :{
Met een meidenkwartet
pi_108732855
Hoi allemaal,

Ik ben in november gestopt met de pil, helemaal zin om daarna te gaan proberen om zwanger te worden! Helaas... eind november ben ik ongesteld geworden door de pil en daarna niks meer :{
De huisarts zegt dat ik over een paar maanden, als ik een half jaar niet ongesteld ben, maar weer moet langskomen. Zo naar...voel me echt enorm onzeker. Ik had zeker niet verwacht om meteen zwanger te worden, maar had me er ook totaal niet op ingesteld dat het uberhaupt al een hele tijd zou duren voordat we zouden kunnen beginnen met proberen...Nu ben ik ook op internet aan het lezen en lees de meest nare verhalen...bah...hoop dat het snel gaat doorzetten...
pi_108734239
@ Cathmar, kunnen ze niet op een echo zien of je al je eisprong hebt gehad, en dan dat in combinatie met een bloedtest? Lijkt me dat ze dat dan wel moeten kunnen zien...
En snap dt je er klaar mee bent :* vorige keer zelf 30 dagen moeten prikken....

@ Marijevdh, ik denk ( hoe vervelend het ook is om te horen ) dat je je lichaam even de tijd moet geven om te ontpillen, bij de eens is dat in een week bij de ander kan het een paar maanden duren voor ze weer een normale cyclus hebben! Misschien dat je een kuur provera zou kunnen vragen aan je huisarts om zo een bloeding op te wekken en hopen dat je lichaam het daarna zelf weer op gaat pakken, maar vooral nog even geduld hebben denk ik... Misschien is het wachten op het 2e streepjes topic meer een topic voor jou, daar zijn vast meer meiden die ndat ze gestopt zijn met de pil niet gelijk een regelmatige cyclus hebben, vooralsnog lijkt het me een beetje voorbarig om te denken dat er wat "mis" zou zijn, je lichaam heeft gewoon even de tijd nodig om een normale cyclus te krijgen na pil gebruik.
pi_108734386
Vanmorgen echo gehad en er was nog niks te zien!
dosis vanaf vandaag ophogen naar 75 en dan vrijdag weer terug komen voor een echo :)
ze keek me een beetje raar aan toen ik aangaf dat ik toch eigenlijk zeker wel 2 keer per week een echo wilde, want dat was ook normaal om te doen zei ze.... Naja ik vond het allang best! en als vrijdag niks te zien is dan waarschijnlijk ook gelijk weer ophogen en dan maandag opnieuw een echo :) Het bloedverlies zou volgens haar kunnen komen omdat de dosis te laag was, dus nu met een hogere dosis zou het bloeden af moeten nemen. baarmoederslijmvlies was ook iets dunner ten opzichte van vorige echo ( was toen 7 mm en nu 5 mm ) Ben benieuwd of deze dosis zorgt dat het weer wat gaat groeien.
  maandag 5 maart 2012 @ 11:56:04 #60
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108736342
Cathmar :* ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent.

Klumsy hopelijk helpt het ophogen. Ik ga voor je duimen :*

@marije ik kan me alleen maar aansluiten bij klumsy, hopelijk word je gauw ongesteld, die onzekerheid is niet leuk
Be happy with the little things in life
pi_108739670
mjah misschien ben ik inderdaad wat voorbarig. Ik wil gewoon zeker weten dat alles werkt. Ik ben altijd enorm bang geweest om niet zwanger te kunnen worden. Mijn moeder heeft er namelijk ook erg veel problemen mee gehad, mijn tante ook. Ik ben daardoor altijd heel bang geweest dat dat bij mij ook zo gaat. Nou ja, ik moet maar afwachten inderdaad. Straks lekker een paar weekjes op vakantie, proberen er afstand van te nemen en dan ga ik daarna wel weer naar de dokter als dat nodig is
pi_108743184
Klums ik hoop dat het verhogen van de dosis werkt voor je ^O^

O+ Ik heb zojuist een klein boontje met een knipperend hartje gezien O+
  maandag 5 maart 2012 @ 15:35:07 #63
171422 LadyBlack
paint it black
pi_108743546
*O* HOERA!! *O*
  maandag 5 maart 2012 @ 15:41:01 #64
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108743752
*O* voor het knipperlichtje *O*
pi_108743899
*O* Wat fijn Ophelia O+ *O*
pi_108745652
Joepie!! *O*
Met een meidenkwartet
  maandag 5 maart 2012 @ 16:35:50 #67
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108745689
Cathmar hoe is het gegaan vandaag??
pi_108745694
Ophelia *O* Lekker verder broeden nu ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 5 maart 2012 @ 16:39:16 #69
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_108745807
Ophelia! Gefeliciteerd! O+ *O* *O* *O*
A grand adventure has begun.
pi_108746096
Ophelia; wat goed! Geniet er van.

Klumsy; hoop dat de hogere dosis wel voor een ei gaat zorgen.
pi_108747651
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:35 schreef droomvrouwtje het volgende:
Cathmar hoe is het gegaan vandaag??
Het ging prima. Ik was heel relaxed en ben toen ik thuis kwam lekker onder mijn warme dekens gaan liggen. Ik heb nog wel veel kramp, maar doe rustig aan. Mijn man houdt de kids bezig en ik ga zo mijn lievelingskostje eten. Morgen weer back to normal. En dat wachten hè...
Met een meidenkwartet
  maandag 5 maart 2012 @ 17:30:01 #72
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108747701
Fijn dat het prima ging, lekker rustig aan doen. Ja dat wachten, ik hoop voor je dat die 2 wkn snel omvliegen met een heel mooi resultaat :*
pi_108747810
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Klums ik hoop dat het verhogen van de dosis werkt voor je ^O^

O+ Ik heb zojuist een klein boontje met een knipperend hartje gezien O+
*O* O+
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_108748890
Ophelia gefeliciteerd! O+
pi_108749503
Cathmar spannend! Ik ga duimen voor een mooie positieve test over 2 weken, we kunnen hier wel wat meiden missen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')