abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109388750
LB... jemig, je zou inderdaad wel denken dat de bloeduitslag er nu zo onderhand wel een keer zou zijn ja!

Klumsy, wat slòrdig zeg! Kan me voorstellen dat je er knettergek van wordt zo!

Tally, wat goed dat je de stap naar de sportschool hebt gezet... enne... succes vanavond ;)

En verder voor iedereen hier: ^O^ :* ^O^ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 23 maart 2012 @ 11:49:19 #252
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109423244
Hm, nou na even lezen in het ziekenhuisfoldertje blijkt dat je dus alleen een afsluitend gesprek met de uitslagen van alle onderzoeken krijgt, 4-6 weken na het laatste onderzoek... :@

Dat wordt dus eind april / begin mei -O-

Klumsy, hoe is het daar? :*
En droomvrouwtje, hoe gaat het met jou nu?

Bianca heb ik trouwens ook al een tijd niets meer van gehoord, gaat het nog?
pi_109436349
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, nou na even lezen in het ziekenhuisfoldertje blijkt dat je dus alleen een afsluitend gesprek met de uitslagen van alle onderzoeken krijgt, 4-6 weken na het laatste onderzoek... :@

Daar is niets :@ aan hoor, ik vind het vooral erg "patiënt"onvriendelijk. Uiteraard wil je gewoon tussentijds op de hoogte gehouden worden. Ieder stukje is hier kort besproken na het onderzoek en op het eind is alles uitgebreid samengevat, vond ik heel prettig en ik denk ook dat het het hele onderzoek emotioneel een stuk beter te behapstukken maakt.
  zondag 25 maart 2012 @ 11:18:18 #254
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109484889
Ik ben ook zo'n kneus, en volledig afhankelijk van de 24-uurs-economie :')

Morgen is de HSG. Ik heb wel het voorgeschreven antibioticum bij de apotheek opgehaald, maar vergeten mn Aleve-voorraad te checken 8)7 Godzijdank is de ziekenhuisapotheek 24/7 open want ik moest er aardig wat slikken...
pi_109484921
:D
Hoeveel 'mag' je er slikken?
pi_109484937
Morgen je HSG, spannend! Kijk je er zelf tegenop? Ik heb het (gelukkig) nog nooit gehad, zou ook niet weten wat ik kwa pijnlijkheid zou moeten verwachten, succes in ieder geval :* hopelijk valt het mee
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_109485002
Na vanavond op de helft van m'n Provera kuur! Gelukkig valt het nog mee met de bijwerkingen, vorige keer was ik echt zwaar depressief...
Hopelijk ga ik snel ongesteld worden zodat ik dan weer verder kan :)
Heb al wel sinds gisteren buikpijn en last van m'n rug, hopelijk hoef ik de kuur niet af te maken en kan ik al eerder gaan beginnen!
pi_109485079
Zat even terug te lezen en vorige keer had ik ook al vrij snel buikpijn.
Toen werd ik de dag na de laatste pil ongesteld, dus hopelijk komende week weer!
dan zou ik over een week alweer kunnen beginnen, ik hoop het zo :)
  zondag 25 maart 2012 @ 11:25:26 #259
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109485094
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
:D
Hoeveel 'mag' je er slikken?
2 vanavond, 2 morgenochtend, en dan 'facultatief' 2 na de HSG :%

Klums, ik stel me maar gewoon in op pijnlijk, dan kan het maar meevallen :')
Ik hoop dat je kuurtje al genoeg gedaan heeft :*
  zondag 25 maart 2012 @ 11:26:49 #260
61183 leonieke
Dan toch?
pi_109485141
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 11:49 schreef LadyBlack het volgende:

Dat was bij mij ook zo, maar direct na de HSG wist de dokter mij wel te vertellen dat alles er OK uit zag.
pi_109485150
Ik hoop dat het mee gaat vallen, hoe laat moet je?
pi_109485164
Ik hoop dat je snel door mag Klums :*

Ik kreeg inderdaad wel gelijk een 'samenvatting' na de HSG, alleen was bij mij mogelijk niet alles oké dus heb ik later nog een hysteroscopie gehad.
  zondag 25 maart 2012 @ 11:29:00 #263
61183 leonieke
Dan toch?
pi_109485202
klumsy ik heb je verhaal gelezen en vind het echt rot voor jou. Hopelijk kun je snel door naar de volgende ronde.
  zondag 25 maart 2012 @ 11:31:01 #264
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109485264
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:26 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat was bij mij ook zo, maar direct na de HSG wist de dokter mij wel te vertellen dat alles er OK uit zag.
Mja, daar hoop ik ook op. Ik verwacht namelijk meer van de uitslag van mn bloedonderzoek, maarja... :')

Ik doe morgen gewoon of ik gek ben en vraag de arts die ik morgen zie ernaar. Die uitslag is namelijk heus al wel bekend, en ze overleggen in elk geval wekelijks over alle patiënten.
  zondag 25 maart 2012 @ 11:32:36 #265
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109485316
Ik vind het trouwens echt heel fijn om dit soort ervaringen te horen, dan weet ik een beetje beter wat ik kan verwachten qua snelheid, communicatie en dergelijke :Y
pi_109485346
Ja ik hoop het ook.
Wat ik vooral erg vervelend vind, is het feit dat ze met 2 eitjes sowieso niet door willen gaan,
en ik dus misschien wel weer een hele tijd hormonen moet spuiten voor niks...
Als het niet lukt om 1 eitje te laten groeien, dan willen ze kijken of er een ander optie is om zwanger te gaan worden.... Dat zie ik nog niet echt zitten, maargoed we zien wel hoe het gaat lopen.

Deze ronde loop ik trouwens bijna gelijk als met de zwangerschap van Roan en Senna, toen begon ik anderhalve week later met de Provera
  zondag 25 maart 2012 @ 11:34:36 #267
61183 leonieke
Dan toch?
pi_109485378
Mja, communicatie en een ziekenhuis... Ik heb zelf ook nog gebeld om een uitslag te weten. Zo deden ze een onderzoek en als er niets mis was, ging je niets horen. Maar de periode dat ze konden bellen was 2 à 3 dagen. Begin dag 3 dan toch maar gebeld met de mededeling dat het nu niet meer helemaal duidelijk was of ik moest bellen of niet ;) En dan zeiden ze ook wel dat alles OK was.
  zondag 25 maart 2012 @ 11:36:24 #268
61183 leonieke
Dan toch?
pi_109485424
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:33 schreef klumsy het volgende:
Ja ik hoop het ook.
Wat ik vooral erg vervelend vind, is het feit dat ze met 2 eitjes sowieso niet door willen gaan,
en ik dus misschien wel weer een hele tijd hormonen moet spuiten voor niks...
Als het niet lukt om 1 eitje te laten groeien, dan willen ze kijken of er een ander optie is om zwanger te gaan worden.... Dat zie ik nog niet echt zitten, maargoed we zien wel hoe het gaat lopen.

Deze ronde loop ik trouwens bijna gelijk als met de zwangerschap van Roan en Senna, toen begon ik anderhalve week later met de Provera
Maar ik snap niet dat ze er niet eentje kunnen "wegprikken". Het is natuurlijk al enige tijd geleden, maar ik dacht toch dat ze mij ooit hadden gezegd dat als er 3 eitjes even groot waren ze er eentje gingen wegprikken omdat ze anders geen IUI uitvoeren. Maar misschien heb ik het wel verkeerd voor :@
pi_109485509
Ja daar heb ik ook wel een keer over gelezen, dat ga ik de volgende keer ook voorleggen, wil ook een dubbel consult als ik voor de uitgangs echo moet komen. Wil van te voren alles goed besproken hebben! Niet dat dat wat uitmaakt, want ze veranderen adn gerust alsnog een heel behandelplan :')
pi_109485641
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:36 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar ik snap niet dat ze er niet eentje kunnen "wegprikken". Het is natuurlijk al enige tijd geleden, maar ik dacht toch dat ze mij ooit hadden gezegd dat als er 3 eitjes even groot waren ze er eentje gingen wegprikken omdat ze anders geen IUI uitvoeren. Maar misschien heb ik het wel verkeerd voor :@
Ik zat tussen het wachten op de echo en afspraak bij gyn. mijn dossier door te lezen en daar stond het wegprikken van een eicel ook als optie op de formulieren inderdaad.
pi_109485739
Misschien dat ze het de eerste ronde nog niet willen aankaarten als optie, maar dat ze eerst nog willen kijken of het ook gaat lukken met een andere dosis.

Ik ga het in ieder geval vragen, doen ze het niet, dan ga ik bij een ander ziekenhuis in de buurt informeren of ze het daar wel doen :)
  zondag 25 maart 2012 @ 11:58:19 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109485958
Nou precies, je weet nu tenminste welke opties er zijn :Y

Als dit het dichtstbijzijnde ziekenhuis is, is dat natuurlijk fijn, maar dit wil je niet nog een keer lijkt me...
  zondag 25 maart 2012 @ 12:10:07 #273
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_109486265
LB, de HSG is hier al vaker besproken in de afgelopen jaren... gelukkig is ieders ervaring erg anders... ik wil je helemaal niet bang maken, maar ik vond het ERG pijnlijk. Neem van te voren pijnstilling... ons werd aangeraden om twee paracetamol of ibuprofen te nemen. Ik ben nooit een pillenslikker geweest en dacht 'ach, het zal allemaal wel meevallen', dus ik nam niks.. nou... had ik het maar wel gedaan... :')

Succes in ieder geval en hopelijk valt het jou erg mee en heb je er weinig last van! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 25 maart 2012 @ 12:22:04 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109486651
Ik neem zeker weten alle Aleve die ik vantevoren mag nemen hoor :Y oO< Zometeen dus even naar de apotheek.

Bij het plaatsen van mijn spiraaltje dacht ik dat ontspannen ook heel veel zou doen, en had ik de pijnstiller vrij laat ingenomen. Dat viel dus vies tegen :')

Maarja, toen zat ik ook met een zak van een exvriendje dat niet mee wou, en nu heb ik een lieverd die speciaal de auto weer eerder bij de garage heeft opgehaald zodat ie me met de auto kan brengen O+ (het is 10 min fietsen) En hij gaat sowieso ook mee naar binnen zodat ik zn hand fijn kan knijpen :')
pi_109486694
Als je het mijn vriend vraagt zou hij dat laatste heel erg afraden, hij had er iig erg veel spijt van ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')