Daar is nietsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, nou na even lezen in het ziekenhuisfoldertje blijkt dat je dus alleen een afsluitend gesprek met de uitslagen van alle onderzoeken krijgt, 4-6 weken na het laatste onderzoek...
Dat wordt dus eind april / begin mei![]()
2 vanavond, 2 morgenochtend, en dan 'facultatief' 2 na de HSGquote:
Dat was bij mij ook zo, maar direct na de HSG wist de dokter mij wel te vertellen dat alles er OK uit zag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, nou na even lezen in het ziekenhuisfoldertje blijkt dat je dus alleen een afsluitend gesprek met de uitslagen van alle onderzoeken krijgt, 4-6 weken na het laatste onderzoek...
Dat wordt dus eind april / begin mei![]()
Mja, daar hoop ik ook op. Ik verwacht namelijk meer van de uitslag van mn bloedonderzoek, maarja...quote:Op zondag 25 maart 2012 11:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook zo, maar direct na de HSG wist de dokter mij wel te vertellen dat alles er OK uit zag.
Maar ik snap niet dat ze er niet eentje kunnen "wegprikken". Het is natuurlijk al enige tijd geleden, maar ik dacht toch dat ze mij ooit hadden gezegd dat als er 3 eitjes even groot waren ze er eentje gingen wegprikken omdat ze anders geen IUI uitvoeren. Maar misschien heb ik het wel verkeerd voorquote:Op zondag 25 maart 2012 11:33 schreef klumsy het volgende:
Ja ik hoop het ook.
Wat ik vooral erg vervelend vind, is het feit dat ze met 2 eitjes sowieso niet door willen gaan,
en ik dus misschien wel weer een hele tijd hormonen moet spuiten voor niks...
Als het niet lukt om 1 eitje te laten groeien, dan willen ze kijken of er een ander optie is om zwanger te gaan worden.... Dat zie ik nog niet echt zitten, maargoed we zien wel hoe het gaat lopen.
Deze ronde loop ik trouwens bijna gelijk als met de zwangerschap van Roan en Senna, toen begon ik anderhalve week later met de Provera
Ik zat tussen het wachten op de echo en afspraak bij gyn. mijn dossier door te lezen en daar stond het wegprikken van een eicel ook als optie op de formulieren inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik snap niet dat ze er niet eentje kunnen "wegprikken". Het is natuurlijk al enige tijd geleden, maar ik dacht toch dat ze mij ooit hadden gezegd dat als er 3 eitjes even groot waren ze er eentje gingen wegprikken omdat ze anders geen IUI uitvoeren. Maar misschien heb ik het wel verkeerd voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |