Al gedaan, nog geen reactie tot nu toequote:Op vrijdag 6 april 2012 16:17 schreef UncleSam het volgende:
Zou je moeten proberen te solliciteren als tl.
AH to go zit hier niet in de buurt helaas. Hoewel ik daar ook minder snel wil werken denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef Mishu het volgende:
Ik ben aangenomen als 23-jarige bij een AH to Go. Daar staan vaak wat oudere mensen.
?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:57 schreef SausDip het volgende:
AH to go betaalt ook een stuk slechter dan de AH
Maar AH doet niet aan leeftijdsdiscriminatie, hoor.quote:Echter bij ons in de regio wordt in principe niemand aangenomen ouder dan 18, tenzij het een potentiële ASM/SM is.
padquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:00 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Danku
Verkoopklaar, heb nog geen vast schap.
Ik weet niet of het bij elke AH zo is, maar bij ons heb je mensen die voornamelijk aan één pad verbonden zijn. Je hebt ook gewoon mensen die met meerdere paden bekend zijn of gewoon all-round zijn. Ik sta bijvoorbeeld altijd op hetzelfde pad.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:09 schreef Teslynd het volgende:
Dus verkoopklaar werkt met eigen paden. Zal er eens op letten.
Zoals al gezegd, is het niet bij iedere winkel dat men altijd op 1 pad staat. Vaak zijn er wel een aantal die hun vaste paden hebben, maar zijn er ook een paar die geregeld ergens anders staan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:09 schreef Teslynd het volgende:
Dus verkoopklaar werkt met eigen paden. Zal er eens op letten.
Servex is de franchise organisatie die AH to go exploiteert en die bepalen hun eigen uit te betalen loon. En dat is lager dan bij een winkel van AH zelf.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
?
[..]
Maar AH doet niet aan leeftijdsdiscriminatie, hoor.
Die is alleen maar stijgende.quote:Op zondag 8 april 2012 20:41 schreef ABombali het volgende:
Terwijl de winst en omzet van albert heijn het vrij goed doen...
Ze kunnen je idd niet verplichten, wel op tijd vrij vragen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:25 schreef Kitlerrr het volgende:
Vraagje!
Ik wil graag vrij hebben met koninginnedag maar de hele afdeling is dat ook van plan.
Als ik mijn aanvraag gewoon volgens de regels op tijd indien, kunnen ze die dan afwijzen?
Ik werk niet in een franchise winkel.
Er lag me namelijk iets van bij dat ze je niet kunnen verplichten om te werken op die dag.
http://www.fnvbondgenoten(...)ag_en_koninginnedag/quote:Op maandag 9 april 2012 16:25 schreef Kitlerrr het volgende:
Vraagje!
Ik wil graag vrij hebben met koninginnedag maar de hele afdeling is dat ook van plan.
Als ik mijn aanvraag gewoon volgens de regels op tijd indien, kunnen ze die dan afwijzen?
Ik werk niet in een franchise winkel.
Er lag me namelijk iets van bij dat ze je niet kunnen verplichten om te werken op die dag.
Ze vallen toch gewoon onder dezelfde CAO?quote:Op zondag 8 april 2012 18:59 schreef SausDip het volgende:
[..]
Servex is de franchise organisatie die AH to go exploiteert en die bepalen hun eigen uit te betalen loon. En dat is lager dan bij een winkel van AH zelf.
Verder zal je mij zeker niet horen zeggen dat er niet aan leeftijdsdiscriminatie wordt gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |