Kan je ASM zo doenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:31 schreef lennard92 het volgende:
Mijn Plaza account is geblokeerd (te veel foute aanmeldingen, afijn) kan de SM deze weer deblokeren? Of moet dat via de helpdesk?
Ik heb niks van een inkomstenbelasting of zo ingevuld. De heffingskorting weet ik zo 1, 2, 3 niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:57 schreef UncleSam het volgende:
Kreeg je al heffingskorting? Inkomstenbelasting elk jaar ingevuld?
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:42 schreef monsterd. het volgende:
We hebben afgelopen zondag door tekort aan stokbroden maar extra pistolets gebakken (bonus 5 voor een euro) en gesneden net zoals stokbrood
En de voorraadverschillen dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:42 schreef monsterd. het volgende:
We hebben afgelopen zondag door tekort aan stokbroden maar extra pistolets gebakken (bonus 5 voor een euro) en gesneden net zoals stokbrood
Dat is alleen verplicht als je een brief van de belastingdienst krijgt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:43 schreef monsterd. het volgende:
Je moet in ieder geval je jaaropgaven opvragen bij de AH. Daarnaast ben je volgens mij zelfs verplicht om jaaropgave te doen, doe je dat niet dan kun je een boete krijgen. Ik kreeg het ene jaar wat terug, het andere jaar moest ik betalen.
Gewoon geprijsd als 5 pistoletjes, als je het snijdt ziet het er toch hetzelfde uit. Verder ook nog aan klanten uitgelegd dat we alleen gesneden pistoletjes hadden omdat de stokbroden op waren.quote:
Hoi Babylonian,quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:03 schreef Babylonian het volgende:
[..]
Ik heb niks van een inkomstenbelasting of zo ingevuld. De heffingskorting weet ik zo 1, 2, 3 niet.
Is het mogelijk om mijn jaaropgaven nog op te vragen? Plaza kan ik niet op (heb ik ook nooit op gekund trouwens), maar dat lijkt me logisch aangezien ik niet meer bij de AH werk.
Een mirror?quote:Op zondag 1 april 2012 09:49 schreef joey_k het volgende:
Grrr, even je uren voor deze week checken? Helaas, geen verbinding mogelijk met Plaza vanuit huis....
(iemand een mirror)
Ja hoor, ik weet wel wat er met plaza is. Plaza is een falend kut systeem wat er te vaak uit ligtquote:Op zondag 1 april 2012 15:00 schreef il_Tonno het volgende:
trouwens weet iemand wat er met AH Plaza aan de hand is? en nog iets HOERA morgen pay-day!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijf het bizar vinden dat ze alles naar een systeem hebben gegooid wat zo veel downtime heeft...quote:Op zondag 1 april 2012 15:35 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja hoor, ik weet wel wat er met plaza is. Plaza is een falend kut systeem wat er te vaak uit ligt
Morgen salarisdag idd, woei!
[sarcastisch mode]quote:
Het is vandaag Loon-maandag en dat houdt in dat je vandaag niet extern op Plaza kunt. In de winkels doet Plaza het wel gewoon!quote:
Eerder had ik daar nooit last van, onzin dus.quote:Op maandag 2 april 2012 09:47 schreef SausDip het volgende:
[..]
Het is vandaag Loon-maandag en dat houdt in dat je vandaag niet extern op Plaza kunt. In de winkels doet Plaza het wel gewoon!
Fijne loonmaandag allemaal. Dat de winstuitkering maar veel mag zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |