Niet als je all-in hebt, dat moet je er vanaf trekken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:49 schreef Kitlerrr het volgende:
Is het niet zo simpel als je totaal verdiende geld in 2011 (9000) gedeeld door 13 (periodes) en dat keer 0.386?
Min mvp natuurlijk.
Ik heb inderdaad een all-in loon. En dan bedoel je dat ik die mvp er af moet trekken?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef bigbass het volgende:
[..]
Niet als je all-in hebt, dat moet je er vanaf trekken.
Ooh ik las het verkeerd. Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:02 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een all-in loon. En dan bedoel je dat ik die mvp er af moet trekken?
Bij all in moet je idd alles er af halen: vakantie, mvp, winstuitkering, advquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:09 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ooh ik las het verkeerd. Ik begrijp wat je bedoelt.
Iemand, of anders gewoon vertellen wat een 19-jarige verdient achter verkoop of kassa?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:56 schreef bigbass het volgende:
kan iemand misschien even een linkje produceren naar de salaristabel van caissière A / medewerker verkoop?
http://www.ikwerkindesupermarkt.nl/verdiensten-supermarkt/quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:03 schreef bigbass het volgende:
[..]
Iemand, of anders gewoon vertellen wat een 19-jarige verdient achter verkoop of kassa?
dankjequote:Op donderdag 22 maart 2012 08:23 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
http://www.ikwerkindesupermarkt.nl/verdiensten-supermarkt/
dus bij deze, een lijstje:quote:Op maandag 12 maart 2012 16:58 schreef Lagelanden het volgende:
Weet iemand hier welke informatiesystemen AH in een filiaal gebruikt?
Heb er 2
MOMO
DASA
En ook graag de betekenis ervan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door joey_k op 22-03-2012 19:42:28 (Spoilertag toegevoegd) ]Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
kan je dat misschien even in spoilertags zetten zodat het niet het hele topic vervuilt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:03 schreef joey_k het volgende:
Wie vroeg er laatst toch om wat betekenissen van afkortingen? Ik kon het zo 1-2-3 niet terug vinden...
Gevonden:
[..]
dus bij deze, een lijstje:
Betekenis (Toelichting)
**gigalijst**
Sorry... Lijstje was idd wel wat aan de lange kant... En nog niet eens compleet zelfs......quote:kan je dat misschien even in spoilertags zetten zodat het niet het hele topic vervuilt?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:43 schreef Jeffrey_San het volgende:
Als ik het all-in-loon ontvang, staat dit dat ook op mijn salarisstrook als mijn uurloon?
Want nu zie ik als uurloon, het uurloon zonder all-in.. (ik heb wel een contract van minder dan 12 uur per week)
Volgens mij is dat Teamloos. Het team waar de asm en sm in staan. Als zij nog uren over hebben en counter komt er een paar te weinig kunnen ze je daar in zetten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:27 schreef Purdey het volgende:
Stond trouwens op m'n rooster voor 7 april, de zaterdag voor Pasen als omschrijving 'TEA'. Bij anderen stond bijvoorbeeld 'Coun' alsin counter. Enig idee wat TEA betekent?
Mijn TL had het erover dat dat beleid landelijk was veranderd, niet alleen in mijn filiaal. Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar dit is wat mij is verteld.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:08 schreef EWK het volgende:
Het beleid is in jouw AH verandert, niet voor heel AH
Dit. Ik dacht, dat het vanaf 12 uur en meer verplicht was. Daaronder was het optioneel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:08 schreef EWK het volgende:
Het beleid is in jouw AH verandert, niet voor heel AH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |